Bella ztratila rodinu. Nezná své rodiče. Najde je někdy? Pozná lásku?
17.03.2010 (12:00) • piromaan23 • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 3417×
Prolog
Dnes byl den pro mě jako stvořený. Deštivý, chladný den. Pro náš druh nádherný den. Jmenuji se Isabella Marie Swan. Svoje rodiče neznám. Díky své moci jsem se ztratila v časovém pásmě. Při mém porodu jsem se přenesla do Pravěku. Vím jen to, že můj otec byl upír a matka člověk. Příjmení Swan jsem si nechala zapsat jen kvůli labuti, které nosím na krku. V Pravěku mě uctívali jako jejich bohyni, dala jsem jim totiž oheň. Moje moc se rok co rok, měsíc co měsíc a den co den zvětšovala. teď v roce 2009 mám moc všech upíru na planetě Zemi. Jsem nejmocnější upír. Vyrostla jsem ve zkušenou, mladou, krásnou ženu a upírku. Naučila jsem se všem bojovým trikům a přemetům, učili mě ti nejlepší z nejlepších. Myslím že moji rodiče by na mě byli pyšní. Doufám, že je někdy najdu, že najdu lásku, přátelství a rodinu.
1.kapitola
Právě jsem se přestěhovala do Forks. Deštivé městečko ve státě Washington. Ráj pro upíry. Zítra nastupuji na zdejší střední školu. Doufám, že zde nebudu mít problémy s nějakými upíry. Dokáži si představit jak budou reagovat lidé. Kluci mě budou chtít dostat do postele a holky mi budou závidět. Musím si skočit na lov. Nechci přeci vysát nějakého člověka. Nó, i když za ty jejich odporné myšlenky bych jim zlomila vaz. Musím se udržet v tajnosti. Převléknu se do oblečení co mám na lov a vyrazím.
Když přiběhnu z lovu domů je 3:30 dojdu se vysprchovat a pak se podívám do zrcadla. Učešu a vyfénuju si své dlouhé mahagonové vlasy. Nanesu řasenku a tužku na oči. Vezmu si ze skříňky kontaktní čočky, které nasadím na stříbrné oči. Aro můj přítel z Voltery mě vysvětlil jeho teorii. Prý jsem sála věci, které ještě nikdo neměl. Pche, to tak. Nevím, proč jsou stříbrné, ale jsou hezké. obleču si spodní prádlo a dotknu se tetování na mých lopatkách. Jeden znak je Voltiri a druhý neznám. Škoda. Třeba je mé rodiny. Této mé myšlence se vždy usměji. Vezmu si modré šaty na ramínka, páskové střevíčky, černé legíny, kabelku a na to černé sako. Seběhnu schody a nastoupím do mého milovaného Ferrari.
V 8:00 jsem před školou, kde je až moc lidí. Když přijedu na parkoviště všimnu si stříbrného Volva a stříbrného Jeppu. Vystoupím z auta a nadechnu se. Ucítím všelijaké nasládlé, lákavé vůně, ale taky 5 jiných vůní . Upírských vůní. Jedna vůně je šeřík, další myslím pomeranč se skořicí, růže, malina a nádherná medová vůně smíchaná s jahodami. Mňam. Zvedne se vítr a zatlačí mi do zad, pětice stojící u těch aut se napne. Upíři?! Otočím se a jdu směr příjmací kancelář a už se radši neotáčím.
Vejdu do přetopené malé místnosti, kde za pultem sedí postarší dáma.
„Dobrý den, jsem Isabella Swan. Nová studentka," řeknu té paní a jí se oči vidně zableskne v očích. ,Asi jdeš na popravu Bello,´ řeknu si v mysli. Z mého myšlenkového pochodu mě vytrhne paní za pultem.
„Ale jistě zlatíčko, všichni se na tebe už těší. Tady máš rozvrh a tady se ti podepíší učitelé. Až ti skončí vyučování mě tady navštivíš, abys mi odevzdala ten papír s podpisy. Užij si to," zavolá na mě a já ji odpovím:
„Děkuji." A radši uteču pryč na hodinu.
Autor: piromaan23 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Cesta časem 1:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!