Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Charlote - 1

Stephenie Meyer holding book


Charlote - 1Bella se stěhuje do Forks... Bude se jí tam líbit, a co Charlote? Prosím zanechte komenty...

písnička

 

Vešla jsem do mého pokoje a spatřila jsem velkou překrásnou postel a skříň. Byla tam také toaletka a dětská postýlka. Rovnou jsem do ní Charlote položila. Pokoj byl vymalován modro - zelenou barvou a bylo tu hodně lampiček. Vedly odsud dvoje další dveře. Přemohla mě zvědavost a ty dveře napravo jsem otevřela. Tam se nacházel pokojíček pro Charlote, byl úchvatný! Byl vymalován růžovo - fialovou barvou a nábytek byl z týku. Z tohoto pokoje vedly troje dveře. Jedny na chodbu, druhé do koupelny a ty třetí do malé šatny. Vrátila jsem se zpátky do mého pokoje a šla jsem prozkoumat ty dveře nalevo. Otevřela jsem je a za nimi jsem objevila obrovskou koupelnu.

Byla tam vana i sprchový kout. Až teď jsem si všimla, že je jedna stěna mého pokoje prosklená a vedou z ní dveře na terasu z které je krásný výhled na les. Začalo se stmívat a já si musela vybalit. Maminka mi pomohla s kufrem nahoru do schodů a zdělila mi, že jdou s tátou nakupovat nějáké jídlo a takové blbosti. Otevřela jsem kufr a začala s vybalováním. Oblečení jsem uklidila do skříně a CDčka jsem narovnala do držáku na CD.

Pustila jsem si nějákou piánovou hru. Když jsem měla uklizený celý pokoj, tak jsem ještě zkontrolovala Charlote a políbila ji na čelíčko. Vydala jsem se na větší průzkum baráku a zjistila jsem že je to spíše vila než domek. V prvním patře byla ještě ložnice, koupelna, šatna a taťkova pracovna. V přízemí jsem objevila ještě prostorný obývací pokoj, kuchyň, chodbu a nějáké schody. Sešla jsem po těch schodech dolů, pravděpodobně do garáže a spatřila jsem 2 nová auta a vedle nich ještě jedno volné místo. Tušila jsem, že to elegantnější auto kterým byl Mercedes bude patřit mamince a to druhé kterým je Audi R8 Coupé je můj, protože v něm byla Charlotina přenosná sedačka. Mercedes byl černé barvy a Audi byla bílá.

Asi za 2 hodiny se rodiče vrátili domů a já jsem si šla číst. Někdo zaklepal na dveře a já jsem vzhlédla od knížky a spatřila jsem maminku jak drží aspoň 6 nákupních tašek. Usmála jsem se.

„Ahoj mami, to už jsi zase měla nakupovací horečku?“ zeptala jsem se s úsměvem. Místo odpovědi mi maminka položila na postel všechny ty tašky.

„No, říkala jsem si, že budeš něco potřebovat na sebe a Charlote jsem už taky něco koupila, ale ne tak moc, protože ta už má zaplněnou skoro celou šatnu.“ Dodala s úsměvem. No jo… celá mamka!

„Děkuji mami… jo, a budeš něco vařit? Mám nehorázný hlad.“

„Večeře bude skoro hotová! Ještě ale 5 minut!“ Zavolal na nás taťka zezdola.

„Mami, a kdy půjdu do školy? A jak to vůbec bude s Charlote?“ zeptala jsem se maminky, protože ta už měla určitě všechno zařízené.

„No… já budu pracovat doma, takže bych mohla Charlote hlídat po dobu co budeš ve škole a do školy můžěš jít už pozítří jestli se na to cítíš, ale do ničeho tě nenutím, klidně můžeš zůstat první měsíc doba.“

„Ne to je dobrý, do školy půjdu už pozítří a to s Charlote je výborný nápad!“

„To jsem ráda, ale když už jsme u té školy tak tady jsem ti koupila věci na první školní den a v garáži na tebe čeká nové autíčko.

„Děkuji…“ objala jsem maminku a šly jsme se společně najíst. Taťka usmažil steak na bylinkovém másle s bramborem. Nojo… mít tátu šéfkuchaře není zrovna špatná věc. Po jídle jsem odnesla talíř do dřezu a uslyšela jsem plakat mého broučka, který se dožadoval potravy. Přinesla jsem lahvičku a nakrmila jsem Charlote. Po papání jsem jí šla umýt v dětské vaničce a převléknout. Znovu jsem mého broučka položila do postýlky a Charlote za nedlouho usnula. Podívala jsem se na hodiny, bylo 19:30. Vzpomněla jsem si na ty tašky co mi leží na posteli. V jedné tašce byla trička, tílka a roláky. V dalších dvou byly kalhoty a sukně.Další taška obsahovala různé modní doplňky. A v dalších dvouch taškách byly boty. Potom jsem si všimla poslední tašky a v ní byly překrásné šatičky pro Charlote.

Všechny věci jsem prohlédla jen koutkem oka a šla jsem se naložit do vany. Napustila jsem si horkou vodu a lehla jsem si do vody. Měla jsem pocit, že jsem tu tak 10 minut, ale ono bylo uz 22:06. Vylezla jsem z vany a provedla známý hygienický proces. Konečně jsem přišla do pokoje a moje beruška spinká. Asi se k ní jdu přidat. Lehla jsem si do postele a během pěti minut jsem usnula.

Probudila mě až moje beruška, když měla hlad. Zvedla jsem se z postele a šla jsem zvednout moje zlatíčko. Vyndala jsem Charlote z postílky a šla jsem po schodech dolů.

„Tak co beruško, jak si se vyspinkala?“ mluvila jsem na Charlote, která se na mě usmála. Došla jsem do kuchyně, kde seděla maminka a četla si nějáký modní  časopis.

„Dobré ráno mami, jak si se vyspala?“

„Dobře… a co Charlote? Nebudila tě v noci?“ Strachovala se maminka, ovšem zbytečně.

„Ne mami, Charlote je naprostý brouček, ani jednou se v noci nevzbudila!“ Pochlubila jsem se mamce s úsměvem.

„To je dobře, aspoň si se dobře vyspala.“

„Mami, podržíš mi prosím Charlote, potřebuju jí udělat mléko.“ Maminka už natahovala po Charlote ruce a já jsem jí ji podala.

„To je zlatíčko.“ Chválila si moji berušku maminka. Otevřela jsem ledničku, která byla plná k prasknutí a vzala jsem si pomerančový džus. Nalila jsem si ho do skleničky a potom jsem se napila. Nakonec jsem udělala mléko pro Charlote…

„Můžu ji nakrmit a ty se zatím nasnídej.“ Řekla mi maminka a já jsem ji poslušně podala lahvičku s mlékem.

„Děkuji, kde jsou cereálie?“ Ještě jsem se tady moc nevyznala, a tak jsem se radši zeptala.

„V té poličce nahoře v pravo.“

Po té co jsem se najedla, tak mi maminka řekla, že Charlote ještě pohlídá a ať se jdu umýt a převléct.

Trvalo mi celkem dlouho, než jsem přišla na to co si mám vzít na sebe, ale nakonec jsem si vybrala kalhoty a obyčejné tílko.

Předchozí kapitolka ---  Následující kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Charlote - 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!