Tak, je tady 1. kapitola mojí nové povídky. A jak vznikla? Ani nevím, jednoduše vznikla. Zrodil se mi nápad v hlavě a pořád mi něco říkalo, že bych to měla napsat, tak je to tady. Nevím, jestli se vám to bude líbit, ale doufám, že ano. Tak PROSÍM KOMENTY. PS: Popis si předčtěte ve shrnutí mých povídek.
26.09.2009 (08:30) • MyLS • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5538×
Ahoj, jmenuji se Isabella Holly Swan, je mi 17 let. Moje bývalé bydliště, byl Washington a moje budoucí bydliště? Právě jsem na cestě do snad nejdeštivějšího města na téhle planetě – Forks. Proč právě Forks? Protože na řadě s vybíráním místa bydliště byla jedna s mých sester, která nadevše miluje vodu – Naomi.
Sestry mám celkem čtyři – Naomi, Noel, Natalii a Nikki. Vážně nevím, proč jejich jména začínají na ‚N‘ a mé ne.
Já jsem něco, jako jejich vůdce, nejsme vlastní sestry, ale máme se rády jako sestry a s tím, že jsme sestry, vystupujeme na veřejnosti.
Nejsme jako ostatní lidé kolem nás – jsme jiné,každá z nás má schopnost a každá má jinou (až na mě) – ale všechny jsou živly a to doslova – Naomi ovládá vodu, Noel oheň, Natalia zemi, Nikki vzduch a já ovládám všechny tyhle živly.
Jsme….čarodějky. nemyslete si teď že jsme takové ty ošklivé s bradavicemi a žijeme někde v chatrči, právě naopak – jsme až nadpřirozeně krásné a právě se stěhujeme z velkého moderního bytu do ještě krásnější vily, kterou jsem sama navrhla a asi před rokem nechala postavit. Ještě jsem ji reálně neviděla – na stavbu dohlížel náš ochránce - Peter, který nám, když potřebujeme, dělá náhradního otce. Dohlíží na to,abychom byli finančně zabezpečené – což jsme až moc - , aby se nám nic nestalo a když se nám něco stane, dokáže nás uzdravit.
Když Peter vystupuje jako náš otec, tvrdí, že je mu 35 let, vypadá sotva na 25, v našem světě mu je pouze 21 let, ale doopravdy je starý už 93 let.
My čarodějky stárneme jen do 17 let, pak se stárnutí zastaví a čarodějové stárnou jen do 21 let.
Já a mé sestry jsme na tomhle světě 22 let z toho 5 let čarodějky.
Všechny jsme se narodily stejný rok, měsíc, týden, den, hodinu, minutu i sekundu.
Když jsme všechny dovršily 17ti let, naši rodiče zemřeli. Já si jejich smrt dodnes vyčítám – přece, kdybych nebyla…vyvolená stát se čarodějkou, ještě by tady byli.
* * * *
Právě sedím v mém autě a mířím na letiště, abych spolu se svými sestrami začala nový život.
když jsme přijely na letiště, všimla jsem si, že všechny mé sestry už ze svých aut vystoupily, jen já jsem zůstala sedět – do toho města se mi vůbec nechtělo, nedávno jsem si na netu o tom místě našla nějaké informace – je tam je něco okolo 3000 obyvatel, žádné obchody, kino a podobné věci. Mě to chybět nebude, já tohle moc nemusím, ale mé sestry jsou na nakupování závislé.
Obchodní centra mi opravdu chybět nebudou, ale po mých přátelích a mnoho dalších lidech, kteří si teď myslí, že jsem mrtvá se mi opravdu bude stýskat.
„Bell, pojď, nebo nám to tvoje slavné letadlo uletí.“ Vyrušila mě z myšlenek Nikki, když na mě volala.
A proč slavné letadlo? Nemyslete si, že je to nějaké letadlo, ve kterém létají celebrity, nebo někdo podobný. Ale já zastávám lidský způsob přemisťování, ale holky jsou spíš na naše přemisťování – naše další schopnost, kterou má každá čarodějka, stačí se jen soustředit,myslet na to místo, kam chcete a objevíte se tam -, já chci víc zapadnout mezi normální lidi a proto se snažím používání schopností omezovat.
V letištní hale jsme si vyzvedli letenky a čekaly na náš let
Jakmile jsme vzlétly, zapnula jsem si mou mp4, na které jsem závislá – stejné jako na mobilu, bez kterého neudělám ani krok, knížkách a podobných věcech.
Nevím, jak dlouho jsme letěly, připadalo mi to jako 10 minut, ale vzhledem k vzdálenosti to bude 4-5hodin
Sbohem Washingtone, vítej Forks
Vystoupila jsem z letadla a všimla si nápisu Sestřel na letištní hale, před kterou na nás čekala naše auta, kterými jsme se vydaly – naší rychlostí asi na 30ti minutovou cestu – do Forks – našeho nového domova.
Autor: MyLS (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Charmed Witches - 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!