Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chceš válku? Máš ji mít! - 26

Knizka


Chceš válku? Máš ji mít! - 26V dnešní kapitolce se zase podíváme na párty, co se tam všechno stane? To se dozvíte, když si přečtete dnešní díl.

 

Ještě jsem se ani nestačila rozhlédnout a už se ke mně hrnul Ben a strčil mi do ruky plastový kelímek.

„Co to je?“ zeptala jsem se nejistě.

„Něco na uvítanou. Teda Bello, vypadáš vážně úžasně. Stojí mě hodně úsilí tu jen tak stát a nevrhnout se na tebe,“ chtivě mě sjel pohledem od hlavy až k patě. Přiznám se, že mi to lichotilo.

„Čau kámo!“ zavolal někam za mě. V tu chvíli se kolem mých ramen obtočila jedna studená ruka. Podle vůně to byl Nick.

„No, koukám, že se to tu už pěkně rozjíždí,“ konstatoval Nick a nemohla jsem si nevšimnout, jak Bena propaluje pohledem.

„Jo, to jo. Dáš si něco?“ Zřejmě si Nickova nevlídného pohledu vůbec nevšiml a nebo dělal, že ho nevidí.

„Ne, dík. Zatím si nic nedám.“

„Hej, Bene!“ zavolal někdo z davu.

„No nic, dětičky. Budu vás muset opustit. Ale určitě se za vámi ještě stavím!“ zavolal na nás přes rameno a během chvíle se ztratil v záplavě těl.

„A co my? Jdeme se bavit?“ zašeptal mi Nick do ucha.

„Jéé, Nicku, vy už jste tu?“ zapištěla nám najednou do ucha Jessica.

„Och, bože, zachraň mě,“ zaúpěl mi Nick do ucha. V duchu jsem se pro sebe zasmála. Pak jsem se k němu otočila čelem a povzbudivě se usmála.

„Ale no tak, to zvládneš. Jess má i své světlé chvilky,“ zašeptala jsem mu do ucha. „I když...“ přehodnotila jsem svůj názor po tom, co si stoupla před Nicka a začala mu pod nos strkat svá prsa napresovaná v krajkové mini podprsence. Vypadalo to asi, jako kdybyste se snažili nacpat obrovský meloun do ponožky. Ovšem Jess si asi myslela, že takhle bude více sexy. No, asi je to věc vkusu.

„Tak co myslíš, Nicku, jak mi to sluší?“ zeptala se se zářivým úsměvem a udělala otočku kolem své osy. Nick se na mě rozpačitě podíval tak, aby to Jess neviděla. Já jsem stěží zadržovala smích a čekala na Nickovu odpověď stejně napjatá jako ona.

„No, já si myslím, že vypadáš velice... originálně?“ Konec věty pozvedl do otázky, protože si nebyl jistý, jak na ni tato odpověď zapůsobí.

„Vážně?“ rozzářila se jí očka. Nickovi se očividně ulevilo. Ani se mu nedivím. Na Jessičiny hysterický scény tady nebyl vážně nikdo zvědavý.

„Nepůjdem si pro něco k pití? Bella se určitě někde už zabaví sama.“ V jejích očích plály plamínky očekávání, které ale byly rychle uhašeny po Nickově pohotové odpovědi.

„No, my jsem se s Bellou vlastně chystali na parket, že jo?“ upřel na mě prosící pohled.

„No jasně.“ Pohotově jsem odpověděla. Přece bych toho chudáčka v tom nemohla nechat.

„Tak snad později,“ usmála se na něj a mně věnovala jeden ošklivý pohled. Tak ať si trhne nohou, já nemůžu za to, že ji Nick nechce. Nedalo se nic dělat, a tak jsem čapla Nicka za ruku a táhla ho na parket.

„Doufám, že nebudeš takový dřevo, jako jsi byl dřív,“ popíchla jsem ho, jakmile jsme se prodrali doprostřed parketu.

„No dovol, já tančil vždycky dobře,“ obořil se na mě hned, ale oba jsem se u toho usmívali.

„Jo, to ano, když jsi napodoboval žehlící prkno, šlo ti to ze všech nejlíp.“

„Hele, nebuď drzá. Počkej, ještě budeš koukat, jak ti to natřu,“ vyplázl na mě jazyk a začal tancovat. A já jen nevěřícně sledovala, co začal předvádět. Jeho tanec byl úžasný. Tak vypracované pohyby, složité kreace, které vídáte jenom v tanečních filmech, provedené naprosto bez chybičky. Kde se to probůh naučil. Když jsem ho naposledy viděla tančit, byl vážně jako žehlící prkno. Ale když jste upír, nic pro vás zkrátka není nemožné. Klidně bych si užívala pohled na Nickovi našponované svaly, které díky rozepnuté košili byly nádherně vidět, ale nemohla jsem tak stát jak tvrdé i, a proto jsem začala tancovat také. Řeknu vám, že to byla pěkná katastrofa. Díky mojí sádře jsem mohla máchat jedině tak rukama a hlavou. Musel být na mě asi vážně úžasný pohled. Ale musím uznat, že muzika byla skvěle vybraná. Nepochybuji o tom, že ji vybíral Ben s Mikem.

Asi po čtyřech písničkách mi začínalo vysychat v krku, tak jsem Nickovi oznámila, že si jdu pro něco k pití. Nick, i když jsem nechtěla, přestal tančit a šel se mnou.

„Nemusíš se mnou všude chodit a dávat na mě pozor. Bav se podle své chuti.“

„Ale já na tebe musím dohlížet. Koukni se na ty všechny supy kolem tebe. Asi by ses neměla oblékat příště takhle sexy,“ usmíval se od ucha k uchu.

„Co si dáš?“ Na výběr toho tu bylo opravdu mnoho.

„Stačí obyčejný pivo.“ Podala jsem mu tedy flašku s pivem. Zato já jsem sáhla po nějakém hezky vypadajícím drinku. Chutnal výborně, tak jsem ho rychle dopila a nalila si další.

„Neměla bys to s tím alkoholem moc přehánět,“ poučoval mě zase pro změnu.

„Neboj, mami, alkohol mi nikdy nedělal problémy,“ odpověděla jsem mu kousavým hlasem, ale dál už jsem se tím tématem nezabývala. Najednou se celým domem začalo ozývat obdivné hvízdání, pískání, tleskání a nevím co ještě, a tak jsem se šla podívat, co se to tam vepředu děje.

Do Benova domu právě vešla rodinka Cullenů. Samozřejmě bez rodičů. Teda jestli jsem někdy něco záviděla upírům, tak to byl jejich vzhled. Všechny plastiky světa by s vámi nedokázaly udělat to, co upírství. Blonďatá bohyně, Rosalie, měla na sobě krátkou riflovou minisukni, rudě červenou krajkovou podprsenku a samozřejmě boty na vysokém podpatku. Alice měla pro změnu riflové kraťásky a růžovou podprdu. Emmett i Jasper měli oba volnou košili v barvě podprsenek svých milých, samozřejmě obě rozepnuté. Všichni se kolem rozhlídli, a když mě zahlédli, vydali se za mnou. Neměli ani moc velkou práci, protože všichni, co jim stáli v cestě, se pomalu rozestupovali, aby rodinka mohla projít.

„Ahoj lidi, už jsem myslela, že nedorazíte,“ pozdravila jsem je hned.

„No, co myslíš. Alice zase zdržovala, jako vždycky,“ uchechtnul se Emmett. Alice na něj jen vyplázla jazyk, ale nijak to nekomentovala.

„A kdepak je Edward? Neříkejte mi, že nepřišel. To by byla škoda,“ pronesl Nick s hranou lítostí.

„Prosím tě, ten aby někam nešel? Odtrhnul se od nás už u vchodu,“ odpověděla Rose a bylo v jejím hlase slyšet, jak se jí Edwardovo chování vůbec nelíbí.

„Holky, co si dáte k pití?“ zeptal se jako správná gentleman Jasper.

„Něco mi vyber, zlato,“ usmála se na svou lásku Alice.

„Fajn, my tam tedy skočíme,“ mrknul Emmett na Rose. Já za tu dobu vypila svůj druhý drink, a tak jsem se s prosbou otočila na Nicka. Ten se na mě sice nesouhlasně podíval, ale pak se otočil a odešel společně s kluky. Takže jsme tu zbyly jen holky.

„Páni, Bello, vážně jsi nehorázně sexy. A řeknu ti, být kluk, tak po tobě hned jdu,“ usmála se zářivě Alice.

„Díky, jenom mě rozčiluje ta sádra. Zkusím se zeptat Carlislea, jestli by mi ji nemohl už sundat. Je to s ní vážně otrava,“ povzdechla jsem si.

„Bello,“ promluvila na mě Alice káravě, „pochybuju, že ti tu sádru Carlisle sundá, podle mě je na to ještě moc brzo. Ta zlomenina byla vážně ošklivá.“ Mezitím se vrátili kluci se třemi kelímky v ruce.

„Tady to je, dámy,“ promluvil jako největší slušňáček Emmett.

„Oh, můj bože?“ vypískla najednou vedle mě zničehonic Jessica. Kde se tu vzala? Předtím jsem si jí vůbec nevšimla.

„Co se probůh zase děje, Jess?“ zeptala jsem se otráveně.

„Koukni se na Edwarda, oh bože, ten je tak strašně sexy,“ začala mi vzdychat u ucha. Podívala jsem se tedy směrem, kterým se koukala a uviděla Edwarda, jak tančí na parketě. Lehce jsem otevřela pusu a koukala. On nebyl sexy, byl totiž mnohem víc než to. Pohyby tak dokonale provedené. Přesně pasovaly do hudby, která hrála. Prostě dokonalost sama. Na sobě měl jenom volné látkové kraťasy, žádné tričko, žádná košile, prostě nic, co by mi bránilo v pozorování jeho dokonale vypracované hrudi. Bože, byl tak k sežrání. U ucha mi znovu vzdychla Jess, a tak jsem zamrkala, abych se probrala a začala znovu racionálně přemýšlet. Proboha Bello, na co to zase myslíš? Vždyť na něm není vůbec nic k sežrání! Asi jsi toho alkoholu vypila už dost.

„Pff, tohle by Nick zvládl hravě taky,“ odfrkla jsem si snažíc se zamaskovat můj chvilkový splín. V ten moment šlehnul pohledem k naší skupince a tanec netanec, přestal tančit a vydal se k nám. Celou dobu, co k nám přicházel se mi upřeně koukal do očí a čekal, že určitě uhnu pohledem jako první. Ale to se spletl. Jeho pohled jsem mu úspěšně opětovala.

„Bavíte se dobře?“ zeptal se s očima stále zabodnutýma do mě, ale bylo vidět, že naše odpověď ho vůbec nezajímá.

„Líp, než bys ty řekl,“ odpověděla jsem nepříjemným tónem.

„Teda, páni, byl jsi úplně skvělej, jak jsi tančil. Já jsem nevěděla, že umíš taky tancovat. Byl jsi vážně úžasnej,“ začala hulákat vedle mě Jessica s lehce nablblým tónem hlasu, ale i úsměvem. Ale na Edwardovi bylo vidět, jak ji naprosto ignoruje a stále se mi snaží vypálit díru do očí těmi jeho. Kolem naší skupinky zavládlo po Jessičině výstupu trapné ticho, a tak jsem nadzvedla jedno obočí a čekala, co z Edwarda vypadne. Ten konečně odtrhl pohled z mého obličeje, ale začal si mě prohlížet od paty nahoru. Postupně mu začaly černat oči a jakmile zabrousily jeho oči k mému poprsí, kde se mimochodem na velice dlouhou chvilku zastavil, oči mu zčernaly úplně.

„Tak co, pokochal ses?“ odfrkla jsem si.

„Hmm, nic moc, Swanová, viděl jsem i lepší,“ odpověděl hnusným tónem. Už jsem na to chtěla reagovat nějakou peprnou poznámkou, když v tom mi to překazila Rosalie.

„Pojďme tancovat, jinak se tu asi unudím k smrti.“ A tak jsme se všichni sebrali a vydali se na parket. A tam to všechno začalo. Edward se začal všemožně předvádět a bůh ví co ještě. Nevím, koho tím chtěl oslnit nebo ne, ale na mě to rozhodně neúčinkovalo. A jak se tam tak nakrucoval, Nick se toho hned chytil a začal se předvádět taky.

„Jak to tak vypadá, dámy a pánové, máme tady taneční souboj. Takže prosím vykliďte parket, ať můžeme začít,“ ozval se náhlé z mikrofonu Mikův hlas a já jsem věděla, že je zle.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vím, že tahle kapitola nestojí za nic, ale po 4. přepsání jsem už na to neměla nervy a líp už bych to asi stejně nenapsala. Tak doufám, že se vám to bude aspoň trošičku líbit a necháte mi tu třeba nějamýho toho smajlu. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chceš válku? Máš ji mít! - 26:

 1
28.10.2011 [14:55]

AndreaNáhodou - mě se to líbí :D Emoticon

1. kikuska
28.07.2011 [17:15]

No som vážne zvedavá, čo bude ďalej. Páni toto je proste bomba. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!