Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chci zpět v čase - 2. kapitola


Chci zpět v čase - 2. kapitolaDruhý dílek, zde už se to začíná rozjíždět. Případnou kritiku sepište, prosím. Ps: Píseň, při které jsem psala, máte v článku jako odkaz. Doporučuji si ji pouštět.

II – První noc

Píseň

Postarší dáma přešla k posteli a odhrnula deku, aby mohla pod peřiny snadněji zaplout. Ulehla ve svém starém pokoji v domě svého táty a vlasy své rozprostřela po polštářích. Vyjímaly se v nich šediny, které na podkladu tmavě hnědých pozůstatků její původní bravy zářily. Ve zvyku si dala ruce před oči a ve svitu malé stolní lampičky si prohlížela svou vrásčitou kůži, chvíli se na své ruce dívala a poté si sáhla na obličej. Prsty nahmatala tváře, krk a vyjela rukama, až k čelu pak jela s rukama pomalu dolů, jakoby se snažila zapamatovat, jak její obličej vypadá, ale opak byl pravdou. Ona toužila po tom, zapomenout na svůj věk. Toužila po tom být znovu mladá a dokázat svůj život žít jinak. Podle svých původních představ. Chtěla být teď obklopená vnoučaty a ne jen čekat na smrt.

***

„Bell´s?“ zašeptal do ticha Jacobův hlas a já se rychle otočila, ale byla to až moc rychlá otočka. Ze zvyku jsem hmátla okolo sebe, abych se něčeho zachytila, kdybych náhodou padala, jako jsem na to byla zvyklá. Moje nohy už nejsou to, co bývali. Jsou staré a dává jim zabrat udržet mě v rovnováze. Jenže jsem se nezamotala. Zůstala jsem normálně stát, rychlá otočka mě vůbec nerozházela.

Zvedla jsem svoje ruce tedy k očím a podívala jsem se na ně. Byly bez vrásek, bledé ale zdravě bledé, ne ta šedivo-zelená barva nemocí. Bylo to jako bych se dívala na ruce někoho jiného, ale zároveň jsem věděla, že patří mně.

„Bell´s?“ zašeptal další hlas, tentokrát Edwardův a mě to donutilo zvednout hlavu a podívat se kde to jsem. Stála jsem na lesní pěšině, a když jsem se podívala okolo sebe, všimla jsem si, že po mé pravici stojí Edward a vlevo je Jacob opřený o strom. Můj Jacob, slunce mého života a zároveň zrádce. Dívala jsem se na něj, a i když jsem cítila stále tu lásku, jako celý svůj život, pocítila jsem bohužel i nenávist, která se proplétala s kořeny lásky. Byly tak úzce spjaty, že kdyby byla vytrhnuta nenávist, vytrhla by se spolu s ní i láska a já bych necítila nic.

Chvíli jsem si ho prohlížela a pak jsem stočila svůj pohled zpátky k Edwardovi, stál tam bez pohybu. Uprostřed cesty a z jeho očí se šířila něha. Díval se na mě a já na něho. Cítila jsem, jak mým tělem prostupuje touha rozeběhnout se a skočit mu do rukou a pak mi to došlo.

Tohle už jsem jednou zažila, ano už jsem to zažila je tomu už několik let. Tehdy jsem byla ještě na škole a pamatuji si, co tomu následovalo, a ano je to znovu tady.

„Bell´s, vím, že ti to bude připadat divné, ale vyber si, s kým bys chtěla žít zbytek svého života. Miluji tě, ale nemůžu čekat,“ promluvil Edward a já se dívala na jeho rty, jak se jemně otírají o sebe, byla jsem zmatená. Neznám ho, ale vím, jaký život by mě čekal s Jacobem. A proto mi byla moje volba jasná hned, jak jsem zjistila o, co se tu jedná.

Chvíli jsem se ještě dívala na jeho rty a pak jsem cítila, jak se moje tělo samovolně otáčí čelem k Jacobovi. Podívala jsem se do jeho hnědých očí a viděla v nich radost, radost, která plynula z milné domněnky, že si vyberu jeho, jenže já už nemohla udělat znovu stejnou chybu.

„Jacobe, promiň mi to, ale vím, že by s tebou můj život nebyl dobrý,“ zašeptala jsem jeho směrem a ještě chvíli se dívala do jeho očí. Bylo pro mě bolestivé sledovat, jak se radost v nich mění v křivdu, ale co jsem měla jiného dělat?

Když už jsem ten pohled nemohla unést, otočila jsem se k Edwardovi a pomalu jsem se rozešla. Když jsem ho konečně mohla obejmout a pocítit tak jeho tělo na svém, ale co se to tu děje? S otázkou v očích jsem se podívala do těch jeho a hledala odpověď na to, proč je tak ledový, ovšem nic mi neodpovídalo, tak jsem se rozhodla alespoň říci něco já.

„Doufám, že mě neopustíš a nebudu umírat sama…“ zašeptala jsem a zabořila svou hlavu do jeho hrudi. Zhluboka jsem se nadechla a nasála tak do nosu jeho omamnou vůni, byla tak nádherná, omamná…

Najednou se obraz promazal a mě přišlo, jako by mě někdo vtahoval do tmy. Stále jsem svírala Edwarda, ale začal mi pod prsty mizet, jakoby se rozsypával. Byl stále tenčí a tenčí a najednou jsem nic necítila, najednou jsem byla sama v temnotě.

A pak jsem otevřela oči. Opět jsem ležela na své staré posteli, rychle jsem se otočila a rozsvítila lampičku, abych viděla na své ruce. Když jsem si je mohla prohlédnout, zjistila jsem, že jsou zase stejné. Vrásčité, nezdravě bledé a v tu chvíli zazvonil budík, který mi ohlašoval, že spím příliš dlouho, déle, než je u mě normální.

Pomalu jsem natáhla ruku a zaklapla ho, během chvilky jsem i byla připravená na moje každodenní nudné činnosti. Pomalu jsem vstala z postele, vzala svou hůlku, která mi pomáhala scházet schody, jinak bych se do přízemí nedostala, bohužel ji poslední dobou začínám potřebovat častěji než dříve.


 

3. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chci zpět v čase - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!