Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chci zpět v čase - prolog a 1. kapitola


Chci zpět v čase - prolog a 1. kapitolaPři jednom odpoledni, kdy jsem se snažila psát povídku k jedné z mých již existujících, zvrtlo se to v povídku naprosto jinou. Tento nápad se mi v hlavě tlačil tak dlouho, že chtěl ven a proto se, když jsem seděla u klávesnice, vytlačil z mé hlavy a já jej byla nucená sepsat. V tomto dílku se seznámíte se situací, kterou Bella prožívá. Není to příliš radostný dílek jako celá tato povídka, ale snad si to přečtete. Prosím o komentíky. Vaše xlovexx.

Prolog:

Píše se rok 2054. V malém, deštivém městečku ve státě Washington se slaví Vánoce. Všichni tráví čas se svými rodinami jen jedna osoba je osamocená. Už je to dlouho, co pocítila blízkost někoho jiného. Její muž od ní dávno utekl za jinou ženou a jí nechal samotnou s pocitem vinny.

Postarší dáma seděla u krbu a jen přemýšlela nad svým životem. Opět upadla do depresí a vyčítala si útěk svého manžela. Byla si jistá, že kdyby mu mohla dát dítě, bylo by všechno jinak. Jenže to ona nemohla.

1. kapitola – Chci zpět v čase

„Gratuluji, čekáte dítě.“ Tato slova jsem si přála celý svůj život slyšet, ale nikdy mi to nebylo dopřáno. Místo toho mi doktoři sdělili zprávu, která mohla za to, že jsem teď v tomto domě sama a přeji si jen jedno jediné. Kéž bych mohla vrátit čas.

A proč si to přeji? Kvůli mému rozhodnutí. Možná, že kdybych se před padesáti lety rozhodla jinak, celý můj život by byl jiný. Měla bych své dítě, vedle sebe bych měla milujícího člověka a neměla bych strach ze smrti o samotě…

Přesně toho se bojím, že zemřu a nebudu nikomu chybět. Bojím se toho, co se mnou bude po mojí smrti. Každý by měl mít na zemi nějaké místo, ale já jej neměla. Nikdy. Nic tu po mě nezůstane. Ani potomek a to jen proto, že jsem si vybrala špatně. Že jsem si vybrala toho špatného.

Kdybych se tehdy rozhodla jinak. Kdybych si tehdy nevybrala jeho, snad bych teď nebyla sama.

Kéž bych se směla vrátit v čase a změnit svou budoucnost. Kéž bych měla ještě jednu jedinou možnost na změnu volby. Třeba by to bylo jiné.

Ale jak jiné? Líbila by se mi ta budoucnost po boku někoho jiného? Sice mě můj manžel opustil, ale stále jsou tu ty nádherné roky, které jsem s ním prožila před jeho náhlým vzplanutím lásky k jiné osobě.

Jen já si můžu za to, že jsem teď sama. To já jsem si špatně vybrala. Jenže jak jsem měla vědět, že si vybírám špatně?

Celou tu dobu se ke mně Jacob choval hezky, stále mi říkal, že mě miluje a já mu to věřila. Zdál se mi jako nejlepší volba. Hlavně po tom krušném začátku s Edwardem.

Jacob se ke mně choval vždy stejně, s láskou, ale Edward se ke mně naopak choval tak, že to vypadalo, jako by mě nenáviděl. Jako by se mě štítil.

A pak, po pár dnech stáli přede mnou a chtěli, abych si vybrala. Jacob nebo Edward? Tehdy moje volba byla jasná, Edwarda jsem neznala příliš dlouho a přišlo mi, že přede mnou něco skrývá. Něco, co bylo docela důležité.

A právě proto, že po mě chtěli rozhodnutí tak brzy, byla moje volba jasná, Jacob.

Ještě pár dní jsem ve škole potkávala Edwarda, procházeli jsme okolo sebe a ani si nedokázali promluvit. Přišla jsem si vedle něj jako zrádkyně a proto, jsem se jeho blízkosti vyhýbala, až jednoho dne nakonec nepřišli vůbec.

Nejprve se to neřešilo, ale nakonec se po škole rozneslo, že se odstěhovali a nenechali po sobě jedinou stopu. Nikomu neřekli, kam odjeli, ani jestli se vrátí.

Možná, kdyby mi dal chvíli času na to, abych jej poznala blíže, vybrala bych si jinak. Možná, kdybych si vybrala jinak, nebyla bych teď tady samotná.

Neumírala bych v tomto starém, téměř opuštěném domě. Kéž bych se směla vrátit v čase.


 

2. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chci zpět v čase - prolog a 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!