Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chtíč 1. kapitola


Chtíč 1. kapitolaJsem tu s novou povídkou. Bella a Edward jsou manželé. Edward se ale o svou ženu nezajímá, Bella se cítí opuštěná. Když v tom se jí do života připlete tajemný Viktor...

Bella:

 

Zase další, stejně nudný den. Ráno se probudit sama v posteli, vstát, potom společná snídaně, manželův odchod. Nechával mě stále samotnou, za celý rok našeho společného života, se mnou strávil nanejvýš pár hodin. Každý jsme spali v jiné části domu a mně v posteli dělal společnost jen Bunny, můj pes. Za to Edwardovi dělala společnost každou noc jiná žena a někdy i víc najednou. Mě se však, po této stránce, nikdy ani nedotkl.

 

Nikdy nepochopím, proč si mě vzal. Z lásky to očividně nebylo a závratné věno jsem také nepřinesla. A i kdyby ano, Edward měl peněz dostatek, ženit se kvůli tomu, bylo to poslední, co potřeboval. Tak proč? Proč si mě vzal a učinil mě nešťastnou? Tolik jsem toužila ho milovat, ale on mi to nechtěl dovolit. Pokaždé, když jsme spolu v místnosti zůstali sami, okamžitě si našel výmluvu, proč právě musí odejít. Nejvíc mě ale bolelo, vidět ho s jinou ženou a on se ani nesnažil své avantýry skrývat. Pokud jsme na večírek přišli spolu, domů jsme odcházeli každý sám. Já v doprovodu Johna, našeho řidiče a Edward v doprovodu nějaké sexbomby. To mu vážně nedocházelo, jak mi tím ubližuje?

 

„Drahá, dnes pořádáme ten banket. Nezapomněla jsi, doufám.“ Jistě, banket, to je to jediné, co ho zajímá. Že by se zeptal, jak jsem se vyspala, to nehrozí. Já se ho ani ptát nemusím. Vzhledem k tomu, že se svou společnicí byli slyšet necelý dům, je jasné, že nespal nejspíš vůbec.

„Samozřejmě, že ne, vše je připraveno. Jen si ještě musím vybrat vhodné šaty.“ Ne, že by zrovna tohle mého manžela zajímalo, ale co. Ptal se, tak odpovídám.

„To je výborné. Ohledně šatů, zkus si vybrat něco trochu více sexy, pro jednou. Už mě nebaví poslouchat, že mám za ženu jeptišku. Ten hadr, co jsi měla na sobě minule, byl vážně děsný.“

No to už je vrchol. Co mu vadí na tom, že lidé říkají, že má za ženu jeptišku? Vždyť je to prakticky pravda a to jen díky němu.

„A kdo za to může, že jsem stále pana? Kdyby ses obtěžoval alespoň jednou strávit noc se mnou a ne s nějakou tvou děvkou, možná by lidé méně mluvili!“ řvala jsem na něj. Nechápu, kde se to ve mně vzalo, takhle jsem s ním nikdy nemluvila. Vždy jsem se ho příliš bála.

„Na tohle téma se s tebou odmítám bavit. Večer buď připravená včas,“ řekl odměřeně a potom mě, bez rozloučení opustil.

Zůstala jsem v jídelně sama a bylo mi do pláče.

V tu chvíli přišla má jediná kamarádka Alice. Byla vdaná za Edwardova obchodního partnera a jako jediná, ze všech Edwardových známých, mnou nepohrdala.

„Proboha, co se tu stalo?" ptala se zděšeně.

„Nic, jen jsme se trochu chytli. Alice, já už nemůžu. Copak jsem tak ošklivá, že se na mě bojí šáhnout?" vzlykal jsem jí na rameni.

„Co tě to napadá zlatíčko? Ty jsi ta nejnádhernější a nejčistší bytost na světě. Pojď, vybereme ti nějaké pěkné šaty na večer. Edwarda nech být. Bavit se přece můžeš i sama, uvidíš. Oblečeme tě tak, že každý muž v sále bude mít oči jen pro tebe."

„Alice, já nevím, přece jenom, je to můj manžel. A já mu slíbila věrnost." Ať byl Edward jakýkoliv, stále byl mým manželem.

„Nevšimla jsem si, že on by se vaším slibem nějak trápil. Bello, musíš se naučit užívat si života. Na tom není nic špatného, dělají to všichni."

Ano, to byla pravda. Edward nebyl jediný muž, který odcházel z každého večírku pokaždé s jinou dívkou, než se svou ženou. Za to já byla jediná žena, která odcházela pokaždé v doprovodu svého šoféra. To se teď ale změní, už toho mám dost! Edward bude ještě koukat, uvidí, jak sexy a žádaná jeho manželka dokáže být.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chtíč 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!