Oddechová kapitolka. Sexy Hagrid a narkoman Snape. Prosím o komenty :)
02.06.2013 (07:00) • piromaan23 • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 1702×
Z minulého dílu:
Vzala jsem si pergamen a chtěla napsat dopis, ale vyrušilo mě podivné bušení na okno. Vstala jsem ze židle, na které jsem seděla, a přešla k oknu. Podívala jsem se z okna…
16. kapitola
Podívala jsem se z okna na bradavické pozemky. Před mým oknem stál Brumbál a házel mi do okna kamínky. Nechápavě jsem se na něj dívala.
„Promiň, to mělo být vedle,“ řekl a prohrábl si vousy, ve kterých měl milióny malinkatých mašliček. Stála jsem s otevřenými ústy před oknem. Odstoupila jsem od okna a usadila se na židli naprosto vykolejená. Položila jsem hlavu do dlaní.
„Proč já se tu namáhám. Studenti mě nevnímají a rok co rok jsou hloupější a moji kolegové, ty jsou taky na bačkoru,“ zašeptala jsem si.
„Jóó, Bello!“ zařval Brumbál. Vyhlédla jsem z okna na Brumbála.
„Zavři si okno, ať nenastydneš, a o půl páté ve sborovně je schůze!“ zařval na mě a upravil si sponku ve vlasech s beruškou, které jsem si všimla až teď. Zavřela jsem okno na kličku.
„Zřejmě se někdo udeřil do hlavy,“ zašeptala jsem a dívala se na hodiny. Potřebovala jsem zlepšit náladu a s tím mohl pomoc jedině Hagrid. Rozešla jsem se do jeho hájenky a zaklepala na dveře. Otevřel mi Hagrid, který byl oblečený v tílku a kraťáscích, na pravé ruce měl potítko se srdíčkem a okolo krku měl ručník. Ve vlasech měl modré natáčky a vousy měl omotané alobalem.
„Zřejmě asi ruším, co?“ zeptala jsem se a byla na odchodu, ale Hagrid mě za ruku vtáhl do jeho hájenky.
„Jen se připravuji na večeři s Madam Maxime,“ řekl a nenápadně uklízel barvu na vlasy a depilační strojek. Dělala jsem jakože nic a posadila jsem se na pohovku. Hagrid mi nabídl čaj, který jsem s radostí přijala. Hagrid mi podal hotový čaj a usadil se do křesla naproti mně.
„Představ si, že mi Snape přišel říct, jestli mu půjčím Tesáka. Normálně nevím, co to s ním dělá, ale chudák pes se vrací úplně vyřízenej,“ řekl a nesouhlasně kroutil hlavou. Tato nevinná informace v mé hlavě zrodila spoustu myšlenek.
„To teda nevím, Hagride. Nezkouší na něm nějaké pokusy, víš jak je na tom závislý,“ řekla jsem mu.
„To vím, slyšelas, vymyslel si nějakou drogu a mají sem přijet kvůli němu z ministerstva,“ řekl mi.
„Fakt. To jsem ještě neslyšela. Není náhodou ta schůze kvůli němu?“ zeptala jsem se.
„Asi jo. Brumbál o tom nechce ale mluvit. Bodejť by něco řekl, on tam k němu totiž chodí a já to zjistil. Od té doby nesmím na porady, abych něco nevykecal ostatním,“ pošeptal Hagrid.
„Tak to já radši půjdu teda, ještě by to do mě nalil Snape taky, kdybych se dozvěděla něco víc,“ řekla jsem.
„Jen běž. Já se musím upravit pro mojí Maximku,“ řekl a uplácal si natáčky. Rychlým krokem jsem utíkala k hradu do sborovny, kde jsem si sedla na židli, která byla nejblíž ke dveřím. Čekala jsem jenom deset minut, než tam všichni přišli. Brumbál přišel jako poslední. Sedl si na stůl, který pod jeho váhou zakřupal.
„Tak zlatíčka moje, ať to máme z krku, kdo co chce?“ zeptal se. Všichni začali křičet jeden přes druhého.
„Dovolenou,“ řekla jsem.
„Bello, máš dva týdny dovolenou, končím schůzi, zdárec mazlíčci,“ řekl Brumbál a vypařil se. Dveře se zavřely a všichni se na mě dívali se zlostí. Pomalu jsem se postavila a začala couvat ke dveřím.
„Ty mrcho!“ zařvala Minerva a vrhla se na mě, začala mě fackovat a třást se mnou. Začala jsem křičet, rozeběhli se na mě i ostatní. Cítila jsem, jak mi někdo rve vlasy. Přišpendlili mě k podlaze a já viděla Snapa se sklenicí pijavic. Klekl si vedle mě a natahoval se ke mně stou sklenicí. Ze sklenice vyndal jednu pijavici a přibližoval se k mému oku, už byl skoro u něj, chtěl ji položit, a pak jsem se probudila. Okolo mě stála celá Cullenovic rodina, Poppy, Brumbál a Snape.
« Předchozí díl
Autor: piromaan23 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 16. kapitola:
perfektná kapitola a prosím čo najskôr ďalšiu prosím prosím prosím
Pekná kapitola. Dúfam, že budeš pokračovať v písaní.
No pani. Tobe fantasie evidentne nechybi. Klobouk dolu.. jen tak dal... :-)
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!