Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ďábel 1. kapitola

James- bábika


Ďábel 1. kapitolaEdward odešel tak, jak to znáte. Až na to, že tam náš příběh končí. Žádná Volterra se totiž nekonala. Bella se postupem času dala dohromady a od toho osudného dne uběhlo už dvacet osm let. Jako každý den chodí z práce přímo domů. Nemá manžela ani děti a žije nudným, stereotypním životem. Ale i přesto je dnešek jiný. Dnes má totiž narozeniny a právě ten den se změní celý její dosavadní život.
V hloubi duše stále chce být mladá a dostat druhou šanci. Ale láska se nedá vynutit a proto dychtí alespoň po mládí natolik, že ji zoufalství dovede tam, kam by sama nikdy nechtěla… Někdo totiž slyší její zoufalé volání o pomoc…

Otevřela jsem dveře a patou si sesunula obě boty a vykopla je k botníku.

„Sakra!“ vypískla jsem a mnula si prsty u nohy.

„Měla by sis tady uklidit,“ zasmál se povědomý hlas a já odtrhla oči od mé natékající nohy.

„Všechno nejlepší, Bello!“ zavřískala hromada lidí a strhl se obrovský potlesk.

Paralyzovaně jsem stála a otvírala na prázdno pusu. Nenapadala mě ani jedna kloudná věta, kterou bych měla říct. Ani to pitomé „děkuji“ jsem ze sebe nedokázala vytlačit. A za co taky? Že je mi už čtyřicet pět let a jsem bezdětná, nemám pořádnou práci, natož manžela, nebo přítele?

„Bello,“ drcla do mě moje Jessica a probrala mě tak z mého niterního dloubání se ve svém nudném životě.

„Zase se tváříš jako citron,“ špitla ke mně a házela na každého svůj křečovitý úsměv.

„Dík,“ řekla jsem polohlasně a dav se mezitím rozprchnul.

Jessica si mě začala nasupeně měřit a já přesně věděla, co řekne. Bylo to tak každý rok. Pořád tady byla a snažila se mě dostat zpátky do života. Už dvacet osm let. Je prostě nejvytrvalejší a nejlepší kamarádka, jakou jsem kdy mohla mít.

„Isabello Marie Swanová!“ zavolal na mě někdo ode dveří a já se s tichým „promiň“ odebrala za hlasem.

„Tohle si vyřídíme!“ zavrčela na mě vztekle a odešla za svým manželem, který nervózně přešlapoval u stolu s jídlem.

„Jacobe! Panebože!“ vykřikla jsem a rozběhla se mu do náruče. Voněl jako tenkrát, po lese a borůvkách. Je to už tolik let, co odešel a nevrátil se… Nerada na ty časy vzpomínám.

„Ty jsi ale…“ hledal vhodné slovo a já se ušklíbla.

„Jen to dořekni… stará jsem!“ hlesla jsem a ošila se při tom slově.

„Krásná!“ cvrknul mě do nosu a táhl na verandu.

„Tak máš někoho?“ vyptával se netrpělivě a já se rozesmála.

„Čekám pořád na tebe,“ mrkla jsem na něj a on se zachichotal jako puberťák.

„Teď vážně, Bello. Každý rok sem za tebou chodím a pozoruji tě, nebo spíš kontroluji,“ pousmál se a pokračoval. „Nechtěl jsem ti zasahovat do života, ale pořád vidím, jak chodíš z práce do práce a nešťastně pláčeš u našich fotek,“ zašeptal a já si začala nervózně mnout ruce.

Takže on tady celou dobu byl a neřekl ani blbé „čau“?!

„Mám chuť ti vrazit, že mě špehuješ a ani nepozdravíš!“ prskla jsem vztekle a zrychlila krok.

„Bello, počkej!“ rozběhl se a chytil mě za ruku.

„Musíš začít žít,“ vyřkl prosbu, kterou jsem slýchávala od všech.

„Víš, že to nejde,“ zašeptala jsem nesouhlasně a sklopila hlavu.

Palcem mi ji znovu zvedl a donutil mě tak podívat se do jeho čokoládových a smutných očí. Byly zalité slzami a prosily o jediné. Abych žila a já ani takovou kravinu nedokázala. Byla jsem neschopná a zoufalá.

„Pořád jsi mladý,“ řekla jsem a hlas se mi zlomil při posledním slově.

„Nenašel jsem svůj protějšek, proto jsem se ani nepřestal měnit,“ odpověděl a chytil mě pevně za ruku.

„Myslíš, že na nás někdo čeká?“ zeptala jsem se s nadějí v hlase a zaposlouchala se do ticha a přála si slyšet jediné. Jen jedno slovo, jen tři písmena…

„Nevím,“ zabručel a já si zklamaně povzdychla.

Celou noc jsme strávili v La Push na pláži. Vyprávěl mi o svém životě, co celý ten čas po škole dělal. Říkal mi, že potkal i Alici, ale když viděl, jak se mi stáhlo hrdlo a ušel mi zoufalý sten, rychle změnil téma. Asi doufal, že zmínka o ní by zmírnila mou bolest.

Nad ránem jsem přišla domů a rozloučila se s ním. Slíbil mi, že se za mnou zase určitě podívá a tentokrát špehovat nebude.

Na stole mě čekal vzkaz od Jess: „Isabello, tohle si vyžereš! P. S. Jídlo máš v lednici.“

Zakroutila jsem hlavou nad scénkou, která se mi vybavila v hlavě. Viděla jsem živě, jak se ze mě Jessica snaží dostat informace o všem možném a hlavně barvitě si vybavující naši strávenou noc s Jacobem.

Natěšeně jsem otevřela lednici a můj žaludek se okamžitě ozval.

„No jo, už jdu na to,“ zamumlala jsem si sama pro sebe a natáhla se po talíři. Zapnula jsem si televizi a najedená si položila hlavu na velký červený polštář a zavřela oči.

Ale po chvilce mě vzbudil rachot. Pomalu jsem vstala, rozhlédla se a všude byla tma. Překvapeně jsem se protáhla a rozdělala žaluzie. I venku byla tma, přitom se před pěti minutami rozednívalo…

Promnula jsem si oči a párkrát zamrkala a znovu se podívala z okna a nic. Štípla jsem se, ale stále žádná změna. Zakroutila jsem hlavou a šla si znovu lehnout, když v tom jsem uslyšela hlas, který mi měl změnit život. Ozýval se ze sklepa a volal mě k sobě…

 


Je to nová povídka, a tak prosím o názory, jestli pokračovat nebo ne.

Děkuji :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďábel 1. kapitola:

 1 2   Další »
13. Pegi
11.03.2012 [12:06]

Pegi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. em
30.10.2011 [18:00]

určitě pokračuj, je to výborný začátek

11. anonymmka
09.10.2011 [12:46]

zajímavý nápad... jestli napíšeš pokračování, určitě si ho přečtu. zatím to vypadá dobře Emoticon

28.09.2011 [22:27]

Dorianna Emoticon

27.09.2011 [22:45]

Mishulerozhodně poračuj Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lola
27.09.2011 [19:19]

Emoticon Pěkné.. Emoticon

7. martty555
27.09.2011 [18:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2011 [17:03]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2011 [17:03]

AnysPje to skvělýý honem dalšííí rychlee pokračujj.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2011 [16:27]

jesikataTo je super Emoticon Emoticon rychle dalsi Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!