Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Další Cullenová - 2. Škola


Další Cullenová - 2. Škola,Sourozenci' Cullenovi se konečně dostanou na místo určení. A ejhle, koho tam Rosalie nepotká? :)

(pohled Jaspera)

„No ták, Jaspere. Už se sakra uklidni!'' hučela do mě Alice už asi pět minut.

„Ale-hahaha-kdybys-haha-věděla-hahahahaha!'' pokoušel jsem ze sebe vypravit kloudnou větu na svoji obhajobu ale otřásla se mnou další vlna smíchu.

„Tohle snad není možný...'' pronesla nepřítomně Rosalie a zírala přitom kamsi do země. Alice mě a Edwarda přestala propalovat pohledem a otočila se k ní s vítězoslavným úsměvem.

„Že jo, já taky nechápu, čemu se ti dva pořát chechtaj,'' drmolila a přitom po mě (Edward už se nesmál ale seděl za volantem svého volva) pokukovala se spokojeným výrazem zadostiučení. K mému překvapení na ní Rose jen nechápavě zírala.

„Co? Jo ták promiň já jsem vás nějak nevnímala.'' Alice se nasupeně otočila od volva, nasedla do svého žlutého porsche a odjela do školy. Tentokrát to nebyl Edward, kdo se svíjel smíchy, ale Emmett, který všechno sledoval z horních dveří. Rosalie nad ním jen mávla rukou a všichni jsme konečně nastoupili a mohli odjet.

 

(pohled Rosalie)

No tak to bylo náročný ráno. Docela mě překvapuje že jsme se vůbec dostali do školy. Jak jsem byla naštvaná, úplně jsem zapoměla že na nás budou určitě zase všichni zírat, když jsme tu noví, a tak když jsem vylezla z auta, chvíli jsem si říkala co zas Emm vyvedl, že na nás kouká půlka školy. Když mi docvaklo, že většina holek i kluků kouká – samozřejmě – na mě, pohodila jsem vlasy a co nejpůvabnějším krokem jsem se vydala do Emmettova obětí. Jasper byl celý nesvůj, dokud nepřijela Alice a Edward na nás závistivě koukal, když dospěl k názoru, že ani letos na nové škole žádnou upírku nepotká. Už mi ho bylo vážně líto. Jak mu asi bylo když koukal, jak jsme spolu (tedy já s Emmettem a Jasper s Alicí) šťastní? Měla bych se o něj postarat.

***

Došli jsme do kanceláře a když se sekretářka vzpamatovala z naší krásy, vykoktala: ,,C-co si p-p-přejete?''

Vyměnili jsme si všichni nechápavé pohledy a pak Edward prolomil to trapné ticho:

„Dobrý den, já jsem Edward Cullen, tohle jsou moji sourozenci Alice a Emmet a tohle je Rosalie a Jasper Haleovi.'' Sekretářka na něj zas jen zírala a tak jsem to objasnila.

„Před čtrnácti dny nás přihlásil Carlisle Cullen.''

„Ach, ano jistě,'' dostala ze sebe a prohrabala šuplík.

„Tady máte rozvrhy.''

„Děkujeme," řekla jsem nejspíš až moc ostře a celá netrpělivá jsem vyrazila na svou první hodinu. Měla jsem společně s Alicí a Jasperem matematiku. Zbytek – tedy Emmett a Edward – se vydal na biologii.

***

„To to pěkně začíná. Takhle nudnou hodinu jsem už hodně dlouho nezažila,'' bručela Alice když jsme vycházeli z učebny.

„To se nedivím, když znáš všechny výsledky dopředu, zlato,'' usmál se na ni Jasper a políbil jí na tvář. Alice přestala bručet, vzala ho za ruku a vyrazila s ním opačnou chodbou než já.

„Kam jdete?'' zeptala jsem se nechápavě.

„Co? Jo tak. My máme angličtinu,'' odpověděl mi Jazz a nepřestával se přitom culit na Alici.

„No jo vlastně. Hm. Tak se mějte.'' To bude zas zábava. Oni si jdou spolu z druhou posádkou na angličtinu a mě tu klidně nechají. Já jsem totiž měla dvouhodinovku španělštiny. Ještě dvě hodiny bude celá třída zírat jenom na mě. Už mě to vážně nudí.

„Neboj, užiješ si to,'' mrkla na mě spiklenecky Alice a vytrhla mě tím ze zamyšlení. Chtěla jsem jí něco odseknout ale ona už zmizela. No to jsem zvědavá.

***

Jak jsem šla a přemýšlela o nesmrtelnosti chrousta, zastavilo mě něco tvrdého a studeného. Buď tu mají studené zdi, nebo to byl některý z příslušníků mojí rodiny. A jelikož zeď byla dost nepravděpodobná, protože nebývá zaoblená a menší než já, vzhlédla jsem abych toho někoho zpražila pohledem. Místo toho jsem se však zmohla jen na překvapené vydechnutí. Ten někdo byla neuvěřitelně krásná dívka. Byla snad ještě krásnější než já – byla asi o půl hlavy menší, měla snad ještě bledší kůži než já a vlnité kaštanově hnědé vlasy s blonďatými proužky jí spadaly až do pasu. Na sobě měla úzké džíny, růžovou halenku a stříbrné boty na podpatku. Ty boty mě dostaly. Byly navlas stejné jako ty moje.

„Eh, promiň. Já jsem Stela. A ty si...?''

„No já… jsem Rosalie.''

„Aha. Víš, já myslela jestli nejsi Cullenová. Já jsem tu nová a oni prý měli taky přijet až dneska.''

Váhavě jsem se na ni usmála:

„Já vlastně jsem tak trochu Cullenová.''

„Takže ty jsi Haleová, že?''

„Joo, to jo. Jak to víš?'' Ta holka je fakt divná.

„Um... Intuice,'' odpověděla a vrhla naštvaný pohled na zeď před sebou.

„Jasně...'' protáhla jsem a snažila se na ní usmát... neůspěšně.

„Nechceš si se mnou sednout na španělštinu?'' Sakra, ona o mě ví snad všechno!

„Jak víš že jdu na špa - '' přerušil mě její zvonivý smích, kterým mi až moc důvěrně připoměla Alici.

„Stojíš ve dveřích učebny.'' Jejda. Aha. Kdybych nebyla upír nejspíš bych se proměnila v rajče.


(pohled Alice)

Seděla jsem v lavici a nervózně jsem ohlodávala už třetí tužku. Vedle mě seděl Edward, takže jsem se nemohla podívat co se děje s Rose a se Stelou.

„Přestaň. Za chvíli nám sníš lavici.'' No jasně. Emmett – pan vtipný. I když tentokrát jsem musela uznat, že má pravdu. Mám nápad.

,,Edwarde?'' Trhl sebou. Nejspíš přemýšlel nad nesmrtelností chrousta. Nebo spíš upíra. Vlastně nejpravděpodobnější bylo, že jako obyčejně hloubal nad nespravedlností osudu (v tomhle případě spíš Carlisl) - proč jako nemůže mít taky holku?! Když se na mě mračil, nenápadně jsem povolila víko láhve, kterou někdo nechal u něj v lavici, a voda začala hezky pěkně vytéhat přimo do okolí onoho místa.

„Co je?'' vyštěkl šeptem. Nejspíš se mu moc nezamlouvalo, jak jsem se s Jazzem držela za ruku. Na jednu stranu jsem ho chápala ale na druhou stranu je to jeho problém.

„Vyteklo ti pití,'' ukázala jsem na jeho kalhoty. Sledovala jsem jeho obličej který byl stále stejně nebezpečně bezvýrazný.

„Hm. Taky si mi to mohla říct dřív,'' řekl absolutně nazaujatým tónem a odebral se na záchod. Jupí! Konečně se kouknu.

„Hele, víš že jsi nějaká bledá?''

„Nooo. To já jsem pořád.'' To může odpovědět jedině blondýna.

„A tvoje rodina taky?''

„J-ne-no vlastně-jo.To je jasný že jsme si podobný když jsme rodina.''

„Ale vždyť jste všichni adoptovaní.''

„A jak víš tohle?''

„Rozkřiklo se to.'' Ha, ha, ha. Neměl to spíš někdo v hlavě Stelinko?

„Jo no jo. Taky mě to mohlo napadnout. Ale ty jsi taky bledá a hezká a máš hrozně bílý zuby a jsi taková studená a...'' Co to sakra zase plácá?

Sakra, Edward. Honem, kde mam slovník? Když Edward dosedl, už jsem měla odstavec přeložený do hebrejštiny, francouzštiny, mongolštiny, arabštiny, ale to upoutalo Edwardovu pozornost víc, než kdyby do třídy vtrhl obří růžovo-zelený čmelák.

„Co jsi viděla?'' vyštěkl na mě najednou.

„Nic. Teda nic důležitýho. Jenom že se pohádáš s Emmetem.'' Asi ho podplatim.

„Aha. Tak to jo.'' Tak tohle mi evidentně nezbaštil.


1. Kapitola <○> 3. Kapitola

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Další Cullenová - 2. Škola:

 1
1. Eni..
27.07.2011 [17:49]

Za chvíli nám sníš lavici - to mě úplně rozsekalo!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Super!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!