Kapitola je z pohledu Damona. Dozvíme se, jak je na tom ve vztahu s Elenou a dozvíme se, že má Damon z něčeho strach. Ale z čeho?
09.07.2011 (14:15) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 8× • zobrazeno 1757×
V noci jsem byl dlouho venku a do dnešního dne jsem vstal levou nohou. Hned po probuzení se mi vše hroutilo jako domeček z karet. Polovinu oblečení jsem nemohl najít, a když jsem je našel, beztak jsem si je nemohl obléknout. Proto letěly do pračky. Když jsem chtěl provést ranní hygienu, všiml jsem si, že mně došla pasta na zuby. Šel jsem tedy do Bellininy koupelny a půjčil si její. Jenže když jsem se vracel zpět, nechtěně jsem sestru vzbudil.
„Co chceš?“ vylekaně si sedla.
„Nic. Jenom jsem si půjčil pastu. Přeci nesmím na svoje holky dýchat s nevyčištěnou pusou. Chceš vědět, jaké to je?“ dýchl jsem na ni. Její reakce byla přesně taková, jakou jsem očekával.
„Fuj. Zmizni a nech mě spát.“
„Už je půl sedmé. Měla bys vstávat,“ řekl jsem jí.
„Zmizni a zahrabej se pod zem.“
„Taky jsem vylezl z postele levou nohou. Ale ty je musíš mít levé asi obě dvě.“ To už moji sestru naštvalo úplně a rychlým pohybem se zvedla z postele. Já jsem se dal na útěk, protože jsem věděl o jednom místě, kam Bella nikdy nevstoupí - můj pokoj. Už už jsem přeběhl práh svého pokoje, když se Bella zastavila a rozhlídla se.
„Fuj! Tak za toto mi nic nestojí. Ale neboj, Damone Salvatore, jednoho dne z pokoje budeš muset vyjít. A když v něm nebudeš, já si tě najdu.“ Stěží jsem zadržel smích. Postoupil jsem k sestře blíž. A až teď, když jsem jí viděl zpříma do očí, jsem spustil to, co jsem v sobě držel. Bells, se otočila a pyšně odkráčela pryč.
„Jsi sladká, když si tak moc věříš,“ a zabouchl jsem za ní dveře. Mám svoji sestru moc rád a tohle naše škádlení miluji.
Nahlédl jsem do své skříně a vytáhl černé rifle a bílou košili.
„Holky na střední škole v Mystic Falls, těšte se,“ řekl jsem si nahlas před zrcadlem. Pěknému klukovi, jehož odraz byl ve zlatém rámu, chyběla poslední drobnost. Sluneční brýle.
Zvolil jsem své oblíbené černobílé pilotky a sešel dolů.
„Kde je Stefan?“ zeptal jsem se Belly.
„Šel do práce a říkal, že mají potom ještě schůzi s radou. Damone?“
„No?“
„Co je tohle?“ Bella držela v ruce moje světlé tričko, na kterém byla červená skvrna. A kruci.
„Ehm, kečup?“ položil jsem řečnickou otázku.
„Že to tak nevoní.“ tričko hodila po mně a přistoupila blíž.
„Doufám, že se nepotvrdí to, co si myslím!“ koukala mně stále do očí.
„Sestřičko,“ dopil jsem poslední kapku kávy.
„Měli bychom vyrazit,“ nabídl jsem jí rámě jako správný gentleman, ale ona kolem mě jen prošla.
„Tak nic. Tobě se člověk nezavděčí.“ Když jsme jeli do školy, měli jsme v autě neobvyklé ticho.
„Kde jsi byl včerejší noc?“ zeptala se.
„S klukama hrát kulečník. Proč?“ vymyslel jsem si narychlo výmluvu. Bella se mi podívala do očí a po chvíli řekla.
„Jen tak,“ řekla a svůj pohled ode mě odvrátila.
„V kolik končíš? Svezu tě domů.“
„V pohodě. Pojedu s Bonnie. Beztak s ní musím něco probrat.“ Svoji sestru jsem nějak nakrknul, a to musím dát zpátky do pořádku. Jakmile jsem vystoupil z auta i já, dívčí pohledy se stočily na mě.
„Čau, Damone, dneska ti to sluší,“ přišla ke mně Lux.
„Čauky, krásko. A vidím, že nejsem sám komu to sluší,“ přivinul jsem si ji blíž k sobě a hned jsem ucítil potřebu spojit svoje tělo s jejím. Lux byla kdysi dávno moje přítelkyně. Moc nám to neklapalo, a tak se z nás stali přátelé na opuštěné noci.
„Co dneska děláš?“ přiblížila svůj roztomilý obličej k mému. Já se k ní ještě více přiblížil.
„Dneska už něco mám. Co takhle zítra?“ navrhl jsem jiný termín.
„Dobře. Budu čekat na textovku.“ Naše povídání jsme ukončili polibkem. Pak se ode mě odtáhla a ladným krokem odkráčela do školní budovy. Kdybych dnes neměl rande s Elenou, po téhle kočce v minisukni skočím, ani by nestihla mrknout.
***
Po škole jsem ještě chvíli vyčkával na Bellu. Ale vůbec jsem ji nezahlédl. Myslel jsem, že to o Bonnie byla jen výmluva, ale asi sem se spletl. No, dál jsem nečekal, protože na mě doma čekal těžký úkol. Úklid pokoje kvůli Eleně. Říkala, že je na nepořádek zvyklá, ale to jí nebaštím. Přeci je to jen ženská. A ženský jsou na bordel alergické. Doma mám řádný příklad.
„Bello? Stefane?“ Žádný ohlas. Aspoň vše můžu dělat v klídku a pohodičce. Jako první jsem zamířil do kuchyně, abych si udělal kávu.
Cestou do kuchyně, i s hrnkem kávy, jsem si všiml hromady oblečení v koupelně. Ihned jsem si vzpomněl na ranní incident se sestrou. Budu si muset svoje oblečení lépe chránit a hlídal si jej. Už vím, čeho se Bella ráno tak lekla. Musím se pochválit. Takový nepořádek se mi nepodařilo ještě utvořit. Zapnul jsem si stereo s CD od Paramore a pustil se do úklidu. Špinavé hadry, které jsem ještě našel, jsem odnesl do koupelny na nachystanou hromadu. CD a knihy jsem naskládal na police. Postel jsem řádně ustlal a otevřel okna. Ani jsem si nevšiml, jak čas rychle letí. Bylo něco málo před šestou hodinou. Čas, kdy by měla přijít má očekávaná. Zrovna jsem dával špinavý hrnek do myčky, když se ozval zvonek. Elena, měla na sobě úžasné šaty. Krátké, volánkové se zapínání kolem krku a vše doplňovala nádherná, červená barva. Vlasy měla rozpuštěné a natočené na malinké vlnky.
„Ahoj, pojď dál. Nikdo není doma,“ pozval jsem ji.
„Jo, všimla jsem si podle aut.“
„Nahoru?“ ukázala na schody.
„Jo. Nebo jestli chceš být tady dole. Televize i DVD přehrávač máme kdekoliv. Dáš si něco k pití?“
„Čaj. Tak já už jdu nahoru, vybrat nějaký film.“ Nechtěl jsem, aby na mě dlouho čekala, ale konvici jsem urychlit nemohl. Když jsem vcházel do svého pokoje, Elena seděla na posteli a v ruce držela čtyři DVD.
„Rychle a zběsile pět, Kazatel, Ramona a nebo Trestná lavice,“ nabídla filmy, které držela.
„Rychle a zběsile?“ Přikývla.
„Včera u nás byla rvačka,“ podívala se na mě a podala mi film.
„Proč? Kvůli čemu?“ zeptal jsem se.
„Riley s Edwardem se poprali o Bellu.“ Překvapeně jsem na ni zůstal zírat.
„Tak, není to poprvé, co se to stalo. Asi je, holka, po mně.“ Usadil jsem se vedle ní na posteli a dal PLAY. Po 45-ti minutách filmu jsem se podíval na Elenu. V těch červených šatech vypadala tak sexy, že jsem se málem neovládl a začal ji líbat. Její oči se střetly s mými a já ucítil, jak se pomalinku k sobě přisunujeme. Jemně jsem vklouzl pod její vlasy a vzal ji kolem krku. Ona se neostýchala a svýma rukama si hrála v mých vlasech. Naše rty se propojily a já ucítil čím dál větší potřebu ji mít. Asi jsem nebyl sám, kdo měl takovou potřebu. Naše líbání se urychlilo. Rukama jsem pomalu rozepl zapínání od šatů, které okamžitě sklouzlo dolů. Vůbec mě nepřekvapilo, že Elena neměla podprsenku. Na chvíli jsem se od ní odtáhl, abych se i já mohl zbavit svého vršku. Vzal jsem si ji zpátky do náruče a jemně ji položil na záda. Ještě jednou se na ni podíval, potom jsem se znovu začali líbat.
Moje ruka vklouzla pod její šaty a opatrně je vysunula nahoru.
„Máš toho na sobě zbytečně moc,“ řekla mi, když měla na sobě už pouze jen černé, krajkové kalhotky. Rukama jela dolů po mé hrudi a zastavila se na pásku od kalhot. Pásek rozepla a i s kalhotami jej ze mě sundala. Elena se teď zaklonila, to byl signál na to, abych jí mohl zlíbat její krásný, snědý krk, který voněl po malinách. I kdybych chtěl, nedokázal bych se ovládat. Když se moje rty plazily po jejím krku, moje ruce se pohybovaly po jejím těle, objížděly všechny křivky. Nemohl jsem si nevšimnout, že má na bocích pasu vytetované svoje jméno. To mě ještě více rajcovalo. Pomaloučku jsem rty sjel níž, až jsem se dostala přes ramena na její prsa. Něžně jsem je začal líbat a masírovat je. Podle toho, jak se Elena pode mnou vlnila a podle toho, jak vrněla, jsem poznal, že jsem na správné cestě, a že ji dostatečně uspokojuji. Vrátil jsem se zpět na její rty a znovu ji začal líbat.
„Damone?“ Ve dveřích se objevila sestra.
„Hups,“ pohlédl jsem na dívku pode mnou. Její tváře zčervenaly a jednou rukou zamávala na Bellu.
Následující díl »
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 22. kapitola:
Úžasná kapitola! úplně slyším Damona jak říká to Hups!
JÁ MÁM RÁDA STMÍVÁNÍ A THE VAMPIRE KING HEZKÝ FILM SUUUUUUUPER
Kráása
super povídka i kapitolka
Wowwwww....suprova kapitolka ! Damon a Elena se dostavaji do toho nejlepsiho a vtom, vualaa, Bella prichazi na scenu !!? Tak to bylo naprosto bozi !! A nejvim mne dostalo to, ze Elena Belle mavala ! Ptoste uzasne !!
Bella kaziholka super kapča
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!