Tak jak se to bude dál vyvíjet? Co se naší Caroline stalo a stane? Příjemné čtení.
01.10.2011 (12:45) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 1256×
Bella:
Caroline se zhluboka nadechla. Já jsem málem dostala infarkt a Edward na ni koukal.
„To není možné,“ řekla jsem.
„Co… co se stalo?“ byla její další otázka.
„Ty… jsi byla mrtvá!“
„Co? To ne. Jen mě teď bolí hlava.“
„Caroline, podívej se na mě!“ přikázal jí Edward a ona na něj obrátila svoje oči v zelené barvě.
Mění se? poslala jsem Edwardovi telepaticky. Přikývl.
„Pojď. Pojedeme k nám,“ vzala jsem ji kolem ramen.
„Ale moje auto,“ namítala stále v šoku. Edward po mně hodil klíčky.
„Já to zařídím. Pak si pro něho přijedu. Jeďte.“
„Dík,“ usmála jsem se na něho a on na mě.
„Proč mě bolí tak hlava?“
„Caroline, pamatuješ si, co se stalo?“ zeptala jsem se.
„Byla jsem v baru a tancovala s Damonem. Pak… Já nevím. Pamatuji si tu lahodnou chuť a to, jakou jsem cítila rozkoš.“ Zabrzdila jsem a hmatala po telefonu.
„Ségra, co je? Kazíš párty!“
„Dojeď domů! Hned!“ řvala jsme do telefonu.
„Proč bych to dělal?“
„Prostě dolez, hned!!!“ Obrátila jsme se na Caroline.
„A pamatuješ si ještě něco víc?“ Zakroutila hlavou. Když jsme přijely před dům, Stefanovo auto stálo na příjezdové cestě.
„Caroline, snaž se chovat normálně. Ano?“
„Hrozně mě bolí hlava.“
„Prosím, snaž se.“ Přikývla.
„Ahoj, Stefane,“ zavolala jsem na strýce.
„Ahoj. Ahoj, Caroline, co ty tady děláš?“ Věděla jsem, že na toto budu muset odpovědět já.
„Rozešla se s přítelem a potřebuje rozptýlit. Takže mě napadlo, že by mohla u nás přespat. Nevadí ti to, že ne?“
„Zítra je škola, moc neponocujte,“ řekl po chvilce přemýšlení.
„Stefane?“ obrátila jsem se ještě na schodech.
„No?“
„Kdyby dojel Damon, pošli ho za mnou do pokoje.“
Caroline začalo být špatně čím dál víc. Šlo to na ní vidět. Když jsme přišly do mého pokoje, lehla si na postel a rukama si chytila hlavu.
„Caroline, musíš mi říct, co přesně se stalo, ano?“
„Pokusím se vzpomenout.“ Začala mi vyprávět, jak s bratrem tančili. Pak šli na záchod a pak ucítila Damonovy špičáky na svém krku. Kvůli nátlaku se nemohla bránit. Prý chtěla ochutnat jeho krev, a tak sehrála omdlení. Chudák Caroline nevěděla, že si na sebe má dávat pozor, když má v sobě upíří krev. Po ochutnaní jeho krve vyletěla z baru a ani neví proč. A jak jela rozrušená domů, nevšimla si, že je před ní srnka a víc si nepamatuje.
„Caroline.“ Nevěděla jsem jak začít. Ale vtom jsem uslyšela bouchnutí dveří. Upíří rychlostí jsem vyletěla z pokoje a šla ke schodům.
„Kde j…“
„Damone, polez do mého pokoje, hned!!“ Poslechl. Asi zabral můj pohled, který jsem při tom měla. Dveře jsem nechala zavřené a čekala jsem před nimi.
„Co se děje, ségruš?“
„Co jsi dneska dělal? Bavil ses?“
„Jo, bavil. Byl jsem s Mattem v Grillu. Co tě to zajímá?!“ Sáhla jsem po klice. Ale ještě než jsem je otevřela, řekla jsem mu: „Caroline se vybourala.“
V ten moment můj bratr hleděl na moji blond kamarádku, která se svírala bolestí na mé posteli.
„Neříkala jsi náhodou, že měla autonehodu?“ ukázal na ni prstem.
„Jo, to měla. Celé auto bylo vzhůru nohama. A dokonce jí tekla z hlavy krev. A neměla puls. Ale pak najednou puf, otevřela oči a začala dýchat!“
„Tys… tys byla mrtvá?“ Caroline kývla hlavou na souhlas. Damon si sedl na druhou stranu postele a položil si hlavu do dlaní.
„Už ti to docvaklo?“
„Co s tím budeme dělat?“ Udiveně jsem se na něj podívala.
„Žádné my, ale ty! Tys jí dal svoji krev.“
„Takže jsou jen dvě možnosti. Buď jí dat čerstvou krev a šup, budete tady novorozený. A nebo křup a budeme tady mít mrtvou Caroline.“ Věděla jsem, že budeme mít průšvih, ale jinak to nešlo.
„Dones jí sáček.“ Sedla jsem si vedle kamarádky a přátelsky ji objala kolem ramen!
Moc se omlouvam, že kapitolu přidávám tak pozdě. Ale škola začala a mně nezbývá nic jiného, než se učit! Jak se vám líbila dnešní kapitola? Prosila bych o pár komentářů.
Následující díl »
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 28. kapitola:
Je to úžasný! Rychle další a z pohledu Damona!! :D
ten Damon je ale hňup
Je to skvelej narez, Damon je hold blbec na entou !!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!