Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Damon a Bella Salvatore 29. kapitola

Sraz Ostrava!!!


Z Caroline se stává upírka. Dozvíme se její první vzpomínky, city a prožitky!

Noc se proměnila v blázinec. Když Damon donesl krev pro Caroline, pořádně jsem si promyslela, jestli se rozhoduji dobře. Můžu jí odebrat možnost zestárnout a mít rodinu?

„Dělám to proto, že tě mám ráda a nechci o tebe přijít. Navždy budu s tebou, slibuji,“ podala jsem jí sáček. Caroline neváhala ani chvilku. Sáček roztrhla zuby a dala se do pití. Bratr stál u dveří a já seděla vedle ní. Když spolkla první doušek, hned se dala do křiku.

„Zavři!“ nařídila jsem Damonovi. Caroline křičela kvůli svému novému chrupu, na kterém se objevily nové třpytící se špičáky. Na moment se podívala na tekutinu skrz průhledný obal a pak se napila dychtivěji.

„On se to dozví,“ ukázal na dveře bratr. Myslel Stefana.

„Já vím. Ale spíše se obávám její matky než Stefana. Nezapomeň, že teď se pořádá lov. Umíš si představit Liz, jak loví svoji dceru?“ To si snad nemohl představit nikdo, kdo Liz Forbes pořádně zná.

„Půjdeš s ní ráno do školy?“ zeptal se.

„Musím. Stefan o ničem neví, takže mi nezbývá nic jiného.“

„Můžete tam někomu rozervat hrdlo.“

„Proto se o ni budeš starat ty!“ přikázala jsem mu. On měl hned nějaké námitky, ale to bylo jeho mínus.

„Víš, co si ostatní pomyslí?“ Jo, to jsem věděla. Budou si myslet, že se vrátili zpátky k sobě.

„Tvoje věc. A teď vypadni.“ Sebe i Caroline jsem převlékla do pyžama a obě jsme zalehly do postele.

 

Caroline:

Zdál se mi sen. Ten nejbláznivější sen, ze všech snů. Byla jsem u Belly v pokoji a vykládala mi něco o upírech a o tom, jak se jím stát. Pak jsem pila něco červeného, nejspíš krev. Když jsem dopila celý sáček, udělaly se mi tesáky. Fakt sranda.

 

Věděla jsem, že je pondělí a já musím vstávat do školy. Takže je načase vstát a provést ranní rituál. Pomalu jsem otevřela jedno oko, pak druhé. V tom mžiku už jsem se rozhlížela kolem sebe.

„Co to sakra je? Proč jsem tady?“ zakřičela jsem. Bylo mi jedno, jestli tím kámošku vzbudím nebo ne. Jenže s Bellou to ani nehnulo. Když jsem se kolem sebe dívala, všimla jsem si svého odrazu. Vstala jsem z postele a šla blíž k zrcadlu. Z orámovaného skla na mě koukala úplně jiná osoba – krásnější osoba. Měla červené oči, bledší pleť a vlasy se jí ještě více zkroutily. Že by ten sen nebyl sen? Podívala jsem se na Bellu a zpět na mě. Ne, tohle nemůže být pravda. Tohle není reálné. Chtěla jsem utéct, ale když jsem zpozorovala moje šaty, bylo mi spíše do breku. Moje večerní koktejlky byly potrhané a od krve. Pak se mi začaly vracet jednotlivé útržky. Damon a záchod. Srnka a já uvězněná v autě. Potom dlouho nic a pak Bella s Edwardem. Bella a Damon. Bella, jak mně říká sbohem moje lidská kámoška. Dělám to proto, že tě mám ráda. Budu navždy s tebou, slibuji!

 

Bylo něco kolem šesté ranní a já dole slyšela zvuky. Ale obyčejný člověk by je slyšet neměl. Opatrně jsem vyšla z ložnice a šla dolů.

„Dobré ráno, Caroline. Už se máš lépe než včera?“ pozdravil mě Stefan.

„A – a – ano,“ podívala jsem se na něho a naše oči se setkaly.

„Pane bože,“ řekl a málem upustil šálek s kávou.

„Caroline, zakryj si uši.“ Nechápavě jsem se podívala, ale poslechla jsem. Pak pískl. Nikdy jsem ještě neslyšela takhle někoho pískat.

„Kruci,“ objevil se Damon. Já jsem se málem počůrala.

„Do pytle!“ Na druhé straně od Damona stála Bella.

„Car, běž prosím nahoru a dej si prosím u Belly sprchu a vyber si něco za oblečení,“ pokynul mně Stefan. Potom jsem slyšela nadávky a vysvětlování. Byla jsem z toho zmatená. Sprcha mi ale udělala dobře. U Belly v šatníku jsem si vybrala minišaty a čelenku do vlasů. Někdo zaklepal na dveře.

„Dále,“ řekla jsem, jako bych byla doma.

„Ahoj, jak ti je?“ zeptala se Bella.

„Už lépe než ráno,“ přiznala jsem. Podívala se na mě a popošla blíž.

„Je mi to líto. Ale já nevěděla, co dělat,“ objala mě kolem krku. Společně jsme se posadily na křeslo, které tam Bella má a já mojí kamarádce řádně naslouchala. Vysvětlila mi pravidla, která je důležité dodržovat. Prozradila mi, co ve skutečnosti dělá moje matka. V tom mně to došlo. Stalo se ze mě něco, co moje máti nenávidí.

„Měla bych jí to říct?“ zněla moje otázka.

„To záleží na tobě. Ale já vím, že teď musíme jít do školy a ty se tam musíš ovládat!“

***

„Takže, Caroline, co máš dělat, když ucítíš potřebu?“ začala komunikace těsně před školou.

„Zhluboka se nadechnout a vydechnout.“

„A co když to nepomůže?“

„Zavolat Damonovi,“ řekla jsem to, na čem jsme se ráno domluvily. Damon zabrzdil.

„Co – cože?“ zeptal se koktavě a podíval se na mě udiveným výrazem.

„Jelikož jsi mě proměnil ty, tak i ty se o mě budeš starat,“ vysvětlila jsem.

„To si děláte srandu!“ řekl naštvaně a auto znovu nastartoval. Když jsme zastavili u školy, všichni se otočili našim směrem. Ale horší to bylo potom, co jsme vystoupili z Damonova vozidla. Ne že bych na to nebyla zvyklá, ale teď to bylo aspoň o 100 párů očí navíc.

„Škola,“ zasmála jsem se. Moje nové vlny jsem hodila na záda, narovnala jsem se a zvedla hlavu nahoru. V půlce cesty do školní budovy, jsem se otočila na moji upíří přítelkyni a poslala jsem jí vzdušný polibek. Bylo poznat, že kluci ze mě byli paf.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 29. kapitola:

 1
5. LidkaH
02.11.2011 [18:14]

Bude pokracko prosím?!?!? Emoticon Emoticon

4. Peťulína
31.10.2011 [9:53]

super kapitola.Damon má co dělat, uhlídat Caroline... Emoticon

3. LidkaH
17.10.2011 [20:06]

Super kapča, jen at se stara chlapecek, sam si to zavaril. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.10.2011 [20:33]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.10.2011 [18:50]

EdBeJaAhoj, pozor na čárky, občas ti někde chybí a naopak je píšeš tam, kde nemají co dělat. Také si pamatuj, že u odkazů na jiné stránky, se nastavuje otevřít odkaz v novém okně. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!