Další kapitolka, jelikož je zítra vízo, tak budu mít zabavenýho notebooka, takže nevím, jak budu přidávat, ale pokusím se. Slibuju. Doufám, že se vám bude líbit tahle kapitolka. Přeji přijemné počtení a prosím jako vždycky moc o komentíky.=)
28.01.2010 (10:30) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2273×
Dojela jsem před dům a ještě si vytáhla, kdyby náhodou Charlie nebyl doma, klíčky. Vůbec se mi nechtělo domů, ale kam jinam bych šla? Měla jsem pořád ještě dobrý pocit z toho magora před školou.
Myslím, že všem dnům jeho potupnosti ještě není konec. Musela jsem se sama pro sebe usmát. Vylezla jsem z auta a už z dálky jsem slyšela hlasitou hudbu, která se linula z domu. Snad to nebude tak horký, jak to vypadá, řekla jsem si pro sebe. Vzala jsem si tašku, přehodila ji přes jedno rameno, zamkla auto a šla jsem.
Courala jsem se, ale moc dobře jsem věděla, že ať budu nebo nebudu chtít, stejnak to přijde. Stejnak budu muset otevřít ty dveře, stejnak budu muset čelit vlně hlasité hudby, stejnak budu muset poslouchat Charlieho dotěrné otázky o škole a tak dále a tak dále. Otřesná představa. Vyšla jsem po schodech nahoru a otevřela dveře.
Vyvalila se na mě, jak jsem předpokládala, silná vlna hudby a kdybych na to nebyla zvyklá, asi bych je zpátky okamžitě zavřela, ale já otevřela dokořán a vešla. Zase mě sledovaly pohledy nahých dívek na plakátech a já se na jednu z nich ušklíbla.
Jak dětinské. Svlékla jsem si bundu a šla do obýváku. Charlie stál na konferenčním stolku a smyslně pohupoval pánví. Před ním i za ním stály dvě jeho "kamarádky" a pohupovaly se stejně jako on. Holky na sobě neměly skoro nic. Mini sukýnka a krátký top, to bylo asi všechno jejich šatstvo. Za to Charlie byl oblečen úplně normálně, až mě to udivilo.
Kolem stálo několik dalších mladých, ale starších lidí, kteří měli v rukou skleničky s vínem, nebo flašky s pivem. Někteří tancovali, jiní se bavili se svými přáteli. Ani nevím co za blbost jim tam hrálo, ale nebylo to ani trochu hezký. Charlie si mě všiml. Opatrně slezl ze stolu, došel k CD přehrávači. Hudba najednou utichla a mě z té změny začalo pískat v uších. Hodně nepříjemný pocit, jestli ho znáte. Přistoupil ke mně.
Vytáhla jsem si knížky a plně se do nich ponořila. Za hodinku jsem byla na všechno ve škole připravená. Ze zdola se pořád ozývala hudba. Začala jsem se nudit a tak jsem se rozhodla, že se půjdu projet a pořádně vyzkoušet moje nový autíčko. Vzala jsem si kabelku a hodila do ní cigarety. Jo to jsem vám neřekla, příležitostně si zapálím, ale kdybych chtěla tak s tím dokážu přestat, jenže na co? Vzala jsem ji a šla dolů.
Táta byl zase moc zaneprázdněn, aby se mi mohl věnovat, takže jsem šla do kuchyně. O kuchyňskou linku se opíral nějaký pár a dost vášnivě se líbal. Nehodlala jsem je rušit, ale musela jsem napsat vzkaz Charliemu, aby neměl strach.
Něco jsem naškrábala na kousek papírku a a přišpendlila jsem to magnetkem na lednici. Šla jsem do předsíně a obula se. Vzala jsem si bundu, kterou jsem měla ve škole a boty taky. Zabouchla jsem dveře a pomalu a opatrně jsem šla ke svému autíčku, abych neuklouzla na tom nikdy neroztávajícím ledě. Už na dálku jsem odemkla a jen otevřela dveře.
Nastoupila jsem, zavřela jsem dveře a kabelku hodila na sedadlo spolujezdce. Strčila jsem klíček do zapalování a mohla jsem vyjet. Kolem domků jsem jela ještě celkem pomalu, ale jakmile jsem vyjela na hlavní silnici, bylo mi jedno, jak rychle pojedu.
Otevřela jsem si na malý kousek okýnko a uvolnila jsem jednu ruku, abych se natáhla pro cigarety, které byly v kabelce. Posadila jsem si jí na klín a rychle ji rozepla. Vyndala jsem jednu a celou kabelku jsem hodila zpátky.
Krabičku jsem hodila do kastlíku před řadící pákou. Neměla jsem však zapalovač, a tak jsem musela použít autozapalovač. Stiskla jsem ho dovnitř, aby se nažhavil, ale posléze nešel vytáhnou. Začala jsem tahat, když najednou...
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Dance is my life! 8. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!