Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Denní měsíc - 2. kapitola

xD Bez komentáře :D


Denní měsíc - 2. kapitolaBella si uvědomí, že musí být silná kvůli miminku. Zařídí si dřívější odmaturování.

Ahoj. Je tu druhá kapitola. Prosím o komentáře. Děkuju!

Denní měsíc

2. kapitola

Bella:

Po nějaké době jsem se začala utišovat a vyčerpáním jsem usnula. Ráno jsem se vzbudila a hned jsem znovu začala brečet a schoulila se do klubíčka. Takhle jsem strávila ještě dva dny. Charlie se mě snažil utěšit nebo donutit něco sníst a vypít. Po nějaké době jsem si uvědomila, že bych se měla sebrat, akorát tak ubližuji miminku. Sice odešel, ale nechal mi tu po sobě zázrak, o kterém neví, a který částečně zaplní tu díru v srdci, kterou tam vytvořil. I když mě nemiluje, já ho miluju a to se nezmění.

Vstala jsem a šla se umýt. Když jsem byla hotová s hygienou, šla jsem uvařit něco dobrého. Za hodinu jsem měla jídlo hotové, byl akorát čas na oběd. Snědla jsem toho hodně. Myla jsem po sobě nádobí a při tom jsem myslela na něj, začaly mi téct slzy. Proč se to muselo stát? Jaká bude naše budoucnost? Začala jsem přemýšlet, jaký by to bylo, kdyby neodešel. Rozhodla jsem se. Charliemu a mámě neřeknu, že jsem těhotná. Musím si zkusit přesunout maturitní zkoušky na nejbližší datum, co jde. Doufám, že to utajím ještě několik měsíců a nebudou žádné problémy s dřívějším odmaturováním. Koukla jsem se na hodiny, byly už dvě. Rozhodla jsem se, že poklidím dům. Když jsem byla s úklidem hotová a chtěla jsem začít vařit večeři, přijel Charlie.           

Vešel do dveří. Bylo na něm vidět, že se kvůli mně trápí. Uviděl mě a zarazil se.                            

„Bello,“ řekl a objal mě. Vypadal jako by nevěřil svým očím.

„Ahoj tati,“ pozdravila jsem ho. Charlie byl rád, že už nejsem schoulená v pokoji a nebrečím.  

„Už je ti líp?“ Zeptal se mě Charlie. Jen jsem kývla na souhlas. Začala jsem vařit večeři. Uvařila jsem jednoduché jídlo, které bylo hned hotové. S Charlem jsme jedli v tichosti. Dojedli jsme, já začala sklízet ze stolu a mýt nádobí. Popřála jsem dobrou noc Charliemu, vyčistila jsem si zuby a šla jsem už spát. Ráno jsem se probudila brzy. Dnes si půjdu do školy zařídit dřívější odmaturování. Nasnídala jsem se a šla se obléknout. Charlie už byl v práci. Do školy jsem jela trochu později. Nechtěla jsem vidět ty lítostivé a pohrdavé pohledy mých spolužáků. Vešla jsem do kanceláře, paní Copová byla trochu překvapená, že mě vidí.                       

„Dobrý den,“ pozdravila jsem.                                                                   

„Dobrý den,“ odpověděla mi na pozdrav paní Copová. V jejích očích byla vidět lítost. 

„Chtěla bych zažádat o dřívější maturitní zkoušky,“ řekla jsem jí svůj důvod, proč jsem tady. Přála jsem si, abych už odešla z tohohle místa.       

„Hned vám dám dokument, který musíte vyplnit,“ odpověděla mi a začala se přehrabovat v různých štosech papírů. Vytáhla ten pravý a podala mi ho. Vše jsem měla vyplněné během chvilky. Papíry jsem dala paní Copové, která je ještě přeletěla pohledem.

„Děkuji a nashledanou,“ řekla jsem a šla jsem rychle odtud ke svému autu.

„Nashledanou,“ zavolala za mnou paní Copová.

Přijela jsem domu a rozhodla jsem se projít po lese. Procházela jsem se jen kousek od domu. Chvilku po jedenácté hodině, jsem se vrátila domu a hned začala připravovat oběd.

 

O měsíc později.

Poslední měsíc uběhl hodně rychle. Plány mi zatím vychází. Maturitní zkoušky mám za měsíc. Připravuju se na ně doma a nechodím do školy. Charlie a Renée zatím nic nevědí. Máma ani neví, že dřív odmaturuji. Charlie byl zaskočený, když jsem mu řekla, že jsem si přesunula maturitní zkoušky. Rozhodla jsem se zajít k doktorovi a zjistit, jestli je miminko v pořádku. Koukla jsem se na hodiny. Je devět, takže se musím začít oblékat. Oblečená jsem sešla dolu, vzala si klíčky od auta a vyjela jsem. Cesta Port Angeles trvala hodinu. V deset čtyřicet jsem byla v čekárně. Byla jsem objednaná na jedenáctou. Čekala jsem jenom chvilku.                                                                                                      

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Denní měsíc - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!