Jak dopadla Bellina návštěva u doktora a rávštěva v La Push.
19.03.2011 (11:15) • kore • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 869×
3. kapitola
Bella:
„Slečna Swanová,“ zavolala mě sestřička.
„Dobrý den," pozdravila doktora jsem doktora.
„Dobrý den, lehněte si prosím na lehátko.“ Doktor mě prohlídnul a řekl, že jsem na konci prvního měsíce, což nebylo možný. Protože jsem se milovala jen s Edwardem a to ještě než odešel a jsou to dva měsíce. Jediné vysvětlení by bylo, že by dítě rostlo dvakrát pomaleji.
Od doktora jsem dostala ještě pár rad, co by sem měla nebo neměla dělat. Celou dobu jsem měla pocit, jako by mě někdo sledoval. Už asi blbnu, pomyslela jsem si. Pocit zmizel pár set metrů před Forks. Přijela jsem domů a udělala si k obědu zeleninový salát. Tak jako každý den jsem se šla učit. Ve čtyři hodiny přijel Charlie.
„Bells, pojedeš se mnou do La Push za Billym?“ Zeptal se táta.
„Tati, ano, pojedu,“ možná bych mohla zajít na pláž, zatímco Charlie s Billym budou koukat na televizi.
„Jak dlouho tam budeme?“
„Tak tři hodiny," půjdu na pláž, rozhodla jsem se. Oblíkla jsem se a mohli jsme vyjet. Jeli jsme mým náklaďáčkem. Billy s Jacobem na nás už čekaly. Jacob čekal venku. Už z dálky jsem poznala, že se Jacob hodně změnil. Doufám, že je uvnitř pořád stejný. Vypadal na dvacet pět a ne na sedmnáct.
„Ahoj, Jacobe,“ pozdravila jsem ho a po mě ho pozdravil ještě Charlie.
„Dobrý den, Charlie, ahoj, Bello,“ pozdravil nás a vedl do domu, kde se ještě přivítáme s Billym.
„Dobrý den, Billy,“ pozdravila jsem ho, byla jsem už netrpělivá, chtěla jsem vyrazit na pláž. Těšila jsem se, až budu pozorovat vlny, které naráželi do skal, a poslouchat moře. Aspoň si pročistím myšlenky.
„Ahoj, Billy,“ oplatil pozdrav táta.
„Ahoj“ odpověděl Billy. A vedl nás do obýváku.
„Nevadilo by vám, kdybych šla na pláž?“ zeptala jsem se a přála si kladnou odpověď.
„Nevadilo,“ řekl Charlie a já byla ráda. Kdybych tu měla zůstat, tak bych se nejspíš unudila.
„Bello, nevadilo by ti, kdybych šel s tebou?“ zeptal se mě Jacob.
„Jacobe, ne, nevadilo,“ odpověděla jsem mu, ale chtěla jsem mu, říct že chci být sama. Vyšli jsme z domu a šli směrem k pláži lesem. Je zvláštní, že od doby co jsem těhotná, jsem ani jedno nezakopla.
„Takže tě Cullen odkopnul?“ zeptal se. Takže se Jacob změnil.
„Co je ti do toho,“ vyprskla jsem na něj. Nechápu, proč jsem souhlasila a neřekla jsem mu, že s ním nikam jít nechci.
„Nic, ale…“ nestačil doříct větu, protože jsem mu do ní skočila.
„Prosím můžeš se přestat starat o věci, do kterých ti nic není?“ Skoro jsem na něj zakřičela. Neměla jsem náladu a ani odvahu probírat tohle téma.
„Hm…dobře,“ odpověděl. Právě jsme došli na pláž. Bylo tu krásně.
„Bello, pamatuješ, jak jsem ti jednou vyprávěl ty legendy?“ Zavzpomínala jsem a vzpomněla jsem si na každou legendu, kterou mi ten den řekl a jak jsem se dozvěděla, že Edward a jeho rodina jsou upíři. Při vzpomínce na Edvarda a ostatní Cullenovi mě zabolelo srdce.
„Jo, vzpomínám si,“ odpověděla jsem. Snažila jsem se zabránit přívalu bolestných vzpomínek. Rozhlédla jsem se kolem sebe a uviděla vyplavenou kládu. Přišla jsem k ní a posadila se. Jacob si sednul vedle mě.
„Takže víš, co se stává mužům z našeho kmenu?“ zeptal se mě a při tom se mi díval do očí. Z očí mu vyzařovala vážnost. Zapřemýšlela jsem a vzpomínala na legendy. V legendách se zmiňovali akorát o upírech a vlcích. Najednou se mi vybavilo, jak říkal, že jeho dědeček uzavíral smlouvu se studenými.
„Chceš říct, že se měníte ve vlky a zabíjíte upíry.“
Autor: kore, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Denní měsíc - 3. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!