Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Denní měsíc - 4. kapitola

esme_carlise


Denní měsíc - 4. kapitolaJak Bella zareaguje na Jacobovo vyznání lásky? Bude mu jeho city opětovat?

Denní měsíc

4. kapitola

Bella:

„Jo, přesně tak,“ řekl. Nechápala jsem to, vždyť upíři jsou o hodně rychlejší a silnější.

„Upíři jsou ale rychlí a hodně silní,“ vyslovila jsem svojí myšlenku.

„Bello, my jsme také tak silní možná ještě rychlejší a je nás víc.“ Nechtělo se mi věřit, že jsou rychlejší než upíři, než Edward. Zaposlouchala jsem se do vln, které narážely do útesu nedaleko nás. Najednou se Jacob ke mně začal naklánět. Byl jen tři centimetry ode mě a mně došlo, co chce udělat. Rychle jsem si stoupla a šla kousek od něj. Nemohla jsem se s ním začít líbat. Připadalo by mi, že jsem Edwarda podvedla.

„Jaku, já nemůžu.“

„Proč! Cullen tě nemiluje a opustil tě. Tak na něj zapomeň, i na celou jeho rodinu,“ řekl a mně se chtělo brečet. Ranilo mě to, co řekl. Nemohla jsem zapomenout na Cullenovi. Edward je otcem mého dítěte a já chci, aby moje dítě vědělo, kdo je jeho otec. Proto na něj nesmím zapomenout. Nesmím zapomenout na muže, s kterým jsem prožila jedny z nejkrásnějších chvilek mého života.

„Já nechci zapomenout a nemůžu. I když mě nemiluje, já jeho ano a to se nikdy nezmění.“ Svými city jsem si byla jistá. Milovala jsem ho celým svým srdcem, celou svou duší. Byla jsem si jista, že kdyby se vrátil, přijala bych ho hned zpět. Přála jsem si, aby se vrátil a spolu vychovali naše dítě v úplné rodině.

„Bello, on se nevrátí. Měla bys začít žít a znova otevřít své srdce,“ začal mě poučovat.

„Já tě miluju, Bello. Prosím, dej mi šanci. Přece se celý život nebudeš trápit kvůli němu,“ vyčítal mi Jacob. Zadívala jsem se do moře.

„I když mě Edward nemiluje a je určitě s nějakou jinou ženou nebo upírkou, já už nemůžu už být s jiným mužem. Moje srdce patří Edwardovi, a tak to bude napořád. Jacobe, já tě miluju, ale jen jako bratra,“ řekla jsem mu o mých citech a doufala, že to pochopí.

„Tak teda přátelé?“ zeptal se Jacob zklamaně. Snažil se to zakrýt, ale nepovedlo se mu to. Jen jsem kývla na souhlas.

„Promiň,“ omluvila jsem se. Já nemohla za to, že celým srdcem miluji Edwarda a on nemohl za to, že miluje mě. Cítila jsem vinu kvůli lásce, kterou cítí ke mně.

„Je tu krásně,“ snažil se odvést rozhovor jiným směrem.

„Jo, je. Hezky se tu přemýšlí,“ souhlasila jsem. Zavřela jsem oči a poslouchala moře. Připadalo mi, že mám úplně vyčištěnou mysl. Uběhla už dlouhá doba, zatímco jsem tu jen tak stála a poslouchala moře, ale mně to připadalo jen jako pár minut. Cítila jsem se, jako bych byla součást přírody a čerpala z ní sílu. Cítila jsem se úplně uvolněně. Otevřela jsem oči a viděla přímo před sebou nádherný západ slunce.

„Už bychom měli jít, Charlie má určitě strach,“ promluvil Jacob, když už bylo slunce schované za horizontem. Vůbec se mi odtud nechtělo, ale měli bychom se vrátit, než bude tma. Cesta zpátky proběhla v tichu.

„Kde jste se tak dlouho toulali. Už je pozdě,“ vyčítal nám Charlie.

„Byli jsme na pláži a zapomněli na čas,“ omluvil nás Jacob.

„Bello, už pojedeme,“ oznámil mi Charlie a já se šla rozloučit s Billym a Jacobem.

„Přijeďte ještě někdy,“ zakřičel za námi ještě Jacob. Hned jak jsme přijeli domu, jsem šla udělat večeři. K večeři jsem udělala těstoviny se sírovou omáčkou. Umyla jsem nádobí a šla jsem se umýt. Lehla jsem si do postele a hned jsem usnula. Ráno jsem se probudila a hned jsem běžela na záchod. U záchodové mísy jsem strávila čtvrt hodiny, než nevolnost přešla. Hned jsem se vysprchovala a vykonala jsem ranní hygienu. Charlie byl už v práci, což bylo dobře, aspoň se mě nevyptává, co mi je. K snídani jsem si vzala suchý rohlík a šla jsem se učit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Denní měsíc - 4. kapitola:

 1
1. esther
29.06.2011 [17:05]

píšeš strašně hezky, jedinej háček je v tom, že ti to přidávání dalších kapitolek strašně trvá Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!