Bella se vydá na vánoční nákupy a poté se ještě staví v realitní kanceláři.
16.04.2011 (10:30) • kore • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1243×
Ahoj, chtěla bych vám poděkovat za komentáře a poprosit o další. Doufám že se vám bude líbit.
5. kapitola
Bella:
Po maturitních zkouškách
Posledních pár měsíců uběhlo rychle. Maturitu už mám za sebou. Dnes je desátého prosince a já jsem si na dnešek naplánovala nákupy dárků a návštěvu realitní kanceláře. Nevím proč, ale těšila jsem se.
Vstala jsem z postele a hned jsem běžela do koupelny, kvůli ranní nevolnosti. Vysprchovala jsem se a vyčistila si zuby. V pokoji jsem se oblíkla a šla si do kuchyně udělat snídani. K snídani jsem si dala tousty. Po snídani jsem si šla na chvíli číst.
V devět hodin jsem vyrazila do Port Angeles. Po dvou hodinách cesty autem jsem tam konečně dorazila. Zaparkovala jsem a šla do obchodního centra. Dárky pro Renée a Phila jsem měla vybrané hned, ale bylo těžké vybírat dárek pro Charlieho. Nakonec jsem Charliemu koupila sadu návnad na rybaření a knihu. Na oběd jsem si zašla do jedné malé restaurace, která vypadala příjemně. Objednala jsem si tu těstovinový salát.
Po obědě jsem ještě zašla do obchodu, který byl specializovaný na miminka a těhotné ženy. Měli tu spoustu krásných věcí. Neodolala jsem a koupila jsem si knížku o miminkách a malé bílé botičky pro miminko. Nakonec jsem koupila bílé bodýčko. Věci jsem šla dát do auta, poté jsem se vydala do realitní kanceláře.
Výběr domečku byl těžký, až do té doby než jsem narazila na jeden, který mě zaujal. Nachází se v Kanadě, dva kilometry od městečka Nain. Domeček je středně veliký a je ukrytý v lese. Připadalo mi to jako skvělé místo, nesvítí tam moc slunce a ani tam moc neprší. Rozhodla jsem se ho koupit.
S realitní makléřkou jsem se dohodla, že jí zítra převedu peníze na účet. Všechny papíry jsme vyřídily dneska. Spokojená jsem se vydala domů.
V pět hodin jsem dorazila domů a rychle jsem nesla koupené věci k sobě do pokoje. Byla jsem ráda, že tu ještě Charlie není. Nevím, jak bych mu vysvětlila, že jsem koupila dětské oblečení a knížku o dětech, a nebylo by dobré, kdyby viděl dárky. Právě jsem nesla věci po schodech, když přijel Charlie. Pospíšila jsem si a v pokoji jsem všechny věci v rychlosti strčila do skříně.
„Bello,“ zavolal mě Charlie. Rychle jsem šla za ním do obýváku.
„Ano?“ ozvala jsem se.
„Musím si s tebou promluvit. Tak si prosím sedni,“ řekl. Sedla jsem si naproti Charliemu. Hned jsem začala přemýšlet, co jsem vyvedla, ale na nic jsem nemohla přijít. Jediné co mě napadlo je, že by věděl o mém těhotenství. To bylo nemožné, nikomu jsem o tom neříkala, jen doktor, který mě vyšetřoval, to ví.
„Bello, já třicátého prosince budu muset na školení. Bude to na dva týdny,“ oznámil mi. Oddechla jsem si. Byla jsem ráda, že je to jen tohle. Kvůli čemu chtěl se mnou Charlie mluvit.
„Nevadí ti to?“ ptal se. V jeho tváři byla vidět starost.
„Ne, nevadí mi to. Jen jeď,“ ujišťovala jsem ho. Bylo na něm vidět, jak se mu ulevilo, když jsem mu řekla, že mi to nevadí.
„Jak ses celý den měla?“ Najednou změnil téma.
„Dobře a ty?“
„Ušlo to.“ Poté už jsme v rozhovoru nepokračovali. Charlie si zapnul televizi a koukal se na fotbal. Já jsem se nudila, tak jsem odešla do pokoje. Věci co jsem měla schovaný ve skříni, jsem vyndala. Dárky jsem zabalila a věci pro miminko schovala mezi své oblečení. Vyndaná mi zbyla akorát kniha. Otevřela jsem ji a začala ji číst.
Autor: kore, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Denní měsíc - 5. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!