Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Denní měsíc - 6. kapitola


Denní měsíc - 6. kapitolaTak, je tu další dílek po dlouhé době.

6. kapitola

Podívala jsem se na hodiny, bylo už sedm hodin a já ještě nezačala s večeří. Knížku jsem odložila na stůl a pospíchala jsem dolů. Zarazila jsem se ve dveřích od kuchyně a zírala jsem na Charlieho, který právě nandaval na talíř vaječnou omeletu se slaninou, která voněla naprosto výborně.

„Co tam tak koukáš? Radši si sedni a ochutnej tu omeletu.“ Sedla jsem si a čekala jsem, dokud si nepřisedne i Charlie. Teprve potom jsme společně tiše povečeřeli.

„Byo to výborný,“ pochválila jsem mu jeho kuchařský výtvor. Když jsme dojedli, sebrala jsem oba talíře a šla je umýt.

Při mytí nádobí mi sklouzl pohled na dnešní noviny ležící kousek ode mě na kuchyňské lince. Nevím proč, ale s talířem v ruce jsem k nim přistoupila a začala číst článek stojící na titulní straně - o šíleném vrahovi, který terorizuje Seattle. Pomalu jsem četla dál a to, co jsem se dočetla, mě naprosto šokovalo. Najednou jsem vše viděla zpomaleně, jakoby z velké dálky, a nezúčastněně. Bylo to jako bych se dívala na němý zpomalený film, úplně bez zvuků. Z mých bezvládných rukou mi vypadl umytý talíř. Nebyla jsem schopna vůbec nic udělat, mé tělo mě neposlouchalo, jen jsem pozorovala, jak talíř pomalu padá na zem a tříští se na stovky malých bílých kousíčků. Vůbec jsem nebyla schopna přemýšlet, má mysl se zastavila. Jediné, co jsem vnímala, byl zběsilý tlukot mého srdce, které se mi všemi silami snažilo vyskočit z hrudi. Najednou se mi zatmělo před očima. Zhroutila jsem se na zem, která byla poseta malými porcelánovými střepy z talíře.

„Bello! Bello! No tak, vzbuď se!“

Do podvědomí se mi vloudil známý hlas. Začala jsem pomalinku opět vnímat svět kolem sebe.

„Tati?“ zkusila jsem si tipnout.

„Ano, holčičko? Jsi v pořádku? Nestalo se ti nic?“ začal se hned strachovat.

„Bylo by dobré zajet za doktorem. Pořádně ses uhodila do hlavy a mdloby nejsou v tvém věku normální,“ pokračoval a já jsem ho musela zastavit. Za žádnou cenu jsem s ním nemohla jet k doktorovi, mohl by se dozvědět o mém těhotenství a to zatím nechci, navíc samotnou by mě určitě také nepustil.

„Už je to dobrý tati! Jsem v pořádku? Jen se mi trošilinku zamotala hlava, to se stává, není to nic neobvyklého,“ snažila jsem se uklidnit tátu. Možná zítra zajedu za doktorem, ale sama. Podívala jsem se na tátu, který se tvářil tak podivně zamyšleně.

„ Tati, děje se něco?“ zřejmě jsem ho vyrušila, jelikož sebou trhnul.

„Ne, jen jsem se zamyslel,“ odpověděl mi a usmál se. Najednou zazvonil v kuchyni telefon. Hned jsem se začala zvedat, ale táta mě zarazil.

„Zůstaň sedět, zvednu to,“ řekl a odešel do kuchyně. Zahleděla jsem se z okna a vzpomněla jsem si na Viktorii, která teď zabíjí nevinné dívky v Seattlu, které se alespoň trochu podobají mně a na jejich bezvládné ruce jim vyrývá své jméno. Ne, na to nesmím myslet. Není to má vina.

„Bello, haló? Bello!“

„Ano? Promiň, jen jsem se na chvilinku zamyslela,“ omlouvala jsem se.

„Volali mi z práce. Musím tam hned jít. Ztratil se nějaký bláznivý turista, který se vydal stanovat. Nikdo neví, kde je a ještě se nevrátil. Nahlásili to teprve před chvílí, promiň...“ začal mi vysvětlovat důvod, proč musí odjet.

„To je dobrý, už běž,“ ujistila jsem ho.

„Jo, Bello, vrátím se asi pozdě v noci, tak na mě nečekej ,ano? Ahoj!“ řekl mi a odešel. Zapnula jsem si televizi a chvíli se dívala na nějaký seriál, ale po chvíli mě to přestalo bavit, a tak jsem ji vypnula. Jen tak jsem seděla a snažila jsem se na nic nemyslet. Po nějaké době jsem to vzdala a šla se vysprchovat. Teplá voda mě krásně uvolnila a málem i uspala. Vylezla jsem ven, začala jsem se sušit a všimla jsem si, že mé bříško už není tak ploché, jak bývalo. Usmála jsem se a pohladila jsem si ho. Už jsem se těšila, až začne kopat a znatelně se hýbat. Rychle jsem se oblékla do pyžama a šla si do kuchyně uvařit čaj. Hotový čaj jsem si sebou vzala do pokoje, kde jsem si rozsvítila malou lampičku a pokračovala jsem ve čtení.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Denní měsíc - 6. kapitola:

 1
6. lucy
11.08.2011 [11:05]

super kapča Emoticon

5. elis
02.07.2011 [12:09]

prosíííím napiš další díly,je to naprosto fantastické Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [0:10]

Anizeksuper kapitolka. Už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.07.2011 [21:32]

Estherbylo to super, už se strašně mooc těším na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.07.2011 [20:26]

MissaoMooc úžasmá kapitolka!!!! Tleskám, klaním se a ještě jednou tleskám. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.07.2011 [20:19]

WhiteTieAhoj, článek jsem ti opravila, hodně chybuješ, dávej si pozor na následující chyby:
+ za řadovou číslovkou se píše mezera (např. 6. kapitola)
+ spojuješ dohromady dvě různá slova (zapomínáš na mezery)
+ čárky (tam, kde mají být je nemáš)
+ Seattle - nikoliv Sietel či podobně
+ překlepy (vždy si po sobě článek pořádně přečti, než zatrhneš, že je hotov)
+ mezery za diakritickými znaménky (za čárkou, tečkou apod. musí být vždy mezera)
+ přímá řeč - za prvními úvozovkami není mezera (např. „Ahoj,“ řekl jsem - nikoliv „ Ahoj,“ řekl jsem.)

Pokud si nejsi jistá, navštiv sekci Pomoc autorům a najdi si korektora.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!