Bella zjistí, že je těhotná, ale než to stačí říct Edwardovi, tak ji opustí. Bude sice smutná kvůli ztrátě Edwarda a jeho rodiny, kterou už považovala za svou, ale bude ráda, že jí něco po sobě nechal.
10.03.2011 (16:15) • kore • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1078×
Ahojky, doufám že se vám bude moje povídka líbit. Užijte si čtení a prosím o jakékoliv komentíky. Děkuji.
Denní měsíc
Prolog
Bella zjistí, že je těhotná, ale než to stačila říct Edwardovi, tak ji opustí. Bella bude sice smutná kvůli ztrátě Edwarda a jeho rodiny, kterou už považovala za svou, ale bude ráda, že jí něco po sobě nechal, a že to něco je miminko. Po měsíci se objeví Victorie, která touží po pomstě. Cestu k Belle jí ztěžují vlkodlaci. Victorie si najde cestu k Charliemu. Neudrží se a bude chtít z něj vysát i tu poslední kapičku krve, ale něco ji přinutí přestat. Charlie se potom dozví, s kým vlastně jeho dcera chodila a také otěhotněla.
1. kapitola
Bella
Sedím na posteli a vzpomínám na den, kdy jsem zjistila něco neuvěřitelného, něco, co je považováno za nemožné, ale nemožné to není. Otěhotnět s upírem je možné. Já to zjistila před dvěma dny, když jsem si ráno v koupelně všimla modré krabičky a začala počítat. Zjistila jsem, že jsem to měla dostat před týdnem, ale nedostala jsem to. Moc času jsem neměla, protože jsem zaspala a už jsem měla jet do školy svou dodávkou. Ve škole jsem pak přemýšlela o tom, co mi je, že jsem to nedostala. Jediné, co mě napadlo, bylo, že jsem asi těhotná, ale nevěřila jsem tomu, protože se Rose tolikrát pokoušela otěhotnět, ale neotěhotněla. Upíři nemohou mít děti. Cestou domu ze školy mě napadlo, že bych si mohla dojet do Port Angeles pro těhotenský test, a tím úplně vyloučit těhotenství. Test prokázal, že těhotná jsem.
Dneska jsem se konečně rozhodla, že to Edwardovi povím, a nebudu to dál odkládat. Musím ten nesmyslný strach z jeho reakce překonat. Je to už měsíc a dva týdny od mé narozeninové oslavy, která se zvrtla. Měsíc a patnáct dní ode dne, kdy jsem otěhotněla. Připadá mi, že se Edward od mých narozenin chová odtažitě a je zamyšlený, ale to se mi určitě jen zdá. Dnes byl ještě více zamyšlený a nesoustředěný než poslední měsíc. Doufám, že bude rád, až mu řeknu, že jsem těhotná. Ostatní dnes nepřišli do školy. Zeptala jsem se Edwarda, kde jsou ostatní. Řekl jen, že se jim dnes do školy nechtělo a prodloužili si lov.
Každou chvíli musí Edward přijít a já mu to konečně řeknu. Najednou se zvonek rozezněl a já šla otevřít.
„Ahoj, nevadilo by ti, kdybychom se šli projít do lesa? Potřebuju si s tebou promluvit.“
„Ahoj, nevadilo, jen si vezmu bundu,“ řekla jsem a šla jsem si pro bundu. Vzala jsem si ji a šla za Edwardem. Po cestě jsem přemýšlela, jak mu to mám říct. Najednou se zastavil a postavil se naproti mně, což mě zmátlo.
„Já a moje rodina odjíždíme," řekl.
„Půjdu s vámi.“
„Ne! Já nechci, abys šla!“ řekl tvrdým hlasem. Jeho tvář měla výraz, který nevyjadřoval žádnou emoci. On mě nemiluje? Ale vždyť mi tolikrát říkal, že mě miluje, nebo to byly jen lži?
„Ty mě nechceš?“ Musela jsem se zeptat.
„Ne,“ řekl tvrdě. Po tvářích mi začaly téct slzy. Už jsem tu s ním být nemohla. Otočila jsem se a běžela domů. Doma jsem za sebou práskla dveřmi a běžela do pokoje, kde jsem se schoulila na posteli a poddala se vzlykům. Táta byl už doma a tak za mnou šel a začal se mě ptát, co se stalo.
„Edward se se mnou rozešel,“ odpověděla jsem mu po dlouhé době a znova se rozvzlykala.
„To bude dobrý,“ začal mě utěšovat a objal mě.
Autor: kore, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Denní měsíc prolog + 1. kapotola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!