Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 11. kapitola

Stephenie Meyer


Dirty love - 11. kapitolaV prvom rade sa chcem ospravedlniť, že mi to tak trvá, ale mám teraz menšiu krízu. Dúfam, že budete mať so mnou zľutovania. Táto kapitola je krátka, no sľubujem ďalšia bude dlhá, teda keď ju ešte bude chcieť. Túto kapitolu chcem venovať Twigril, ani nevieš ako mi tvoje komentáre pomáhajú, vlastne vás všetkých. (:

 

11.kapitola- Anjel s diablom v tele.

Carlisle:

Toto ma už naozaj prestáva baviť. Samá pretvárka a lož, musím spraviť to, čo som mal keď vstúpila do naše ho sveta. Ako keby mi nestačil Edward, ešte sa musím zbaviť toho sprepadeného Chrisa. Nedovolím aby ju využil kvôli tej hlúpej legende. Všetci Romanovci a Aro sú ňou posadnutý, ale majú smolu lebo žiadne kriesenie rodu sa nechystá.  Nebude ľahké sa Chrisa zbaviť, ale nie je to ani nemožné. Zbavím sa ich pekne jedného po druhom a dnešná noc je ako stvorená na začatie môjho plánu.

Otočil som sa na môjho anjela, ktorý spal. Zohol som sa a pobozkal ju do vlasov. „Tu si v bezpečí, nikto nevie o tomto dome. Budem sa ponáhľať.“ Prikryl som ju z dekou a vyskočil z okna. Keď som prebehol les zacítil som jeho stopu, bude ľahšie ako som si myslel. Ležal na tráve, keby som nevedel že je upír myslel by som že spí. Neodolal som a nahliadol do je mysle.  Keby mohla určite by mi začala vrieť v tele krv. Zavrčal som a postavil sa do bojovej pozície. Chris bol v momente na nohách, s nechápavým výrazom na tvári.

„Carlisle, stalo sa niečo?“  Len sa stane.

„Nedovolím aby si Bellu zneužil pre svoje vlastné ciele.“

„Nehovor, čo chceš spraviť? Bella ma miluje  a privedie na svet môjho potomka.“

„Nemyslím si, totiž o to som sa už postaral.“ Zavrčal a chcel na mňa skočiť, ale bol som rýchlejší a podrazil som mu nohy a prirazil ho k zemi. Ako prvé som mu s tela vytrhol srdce. Zakňučal ako prašivé zviera aj a som vedel, že už nie je cesty spať.  Do dvoch minút bol roztrhaný, založil som oheň  a postupne do neho hádzal časti tiel. Posledný kus som stále zvieral v rukách, srdce. Hodil som ho do ohňa, zahladil som všetky stopy a zo zeme zodvihol prívesok z jeho rodinným erbom.  Naposledy som sa otočil na pomaly vyhasínajúci oheň a rozbehol sa uloviť pár sŕn.

Keď som sa vrátil Bella ešte spala. Išiel som jej pripraviť raňajky, uvaril ľahké menu do ktorého som primiešal prášky ktoré zaručia, že Bella v najbližšej dobe neotehotnie a keby bola náhodou v druhom stave tak  to vyvolá potrat. Potom som zavolal do nemocnice a vytvoril si vierohodné alibi. Založil som oheň v krbe, niežeby mi bola zima. Hodil som prívesok do ohňa a díval sa ako taje.  To čo z neho zostalo som zabalil do plátna a dal si do vrecka v saku. Bella sa sprchovala, tak som si ľahol na posteľ a zatvoril oči.

„Nebol si tu.“ Prvá výčitka a to nie sme ani manželia.

„Bol som na love, odpusť drahá.“  Sadol som si na posteľ a tvár vložil do dlhaní. Nerád ju klamem, ale nikdy nepripustím aby sa dozvedela pravdu.

„Carlisle, stalo sa niečo?“

„Je mŕtvy.“ Bolesť z môjho hlasu priama kričala.

„K..kto?“

„Chris, je mi to ľúto.“ Jej tvár zahalili slzy, zval som ju do náručia a húpal  ako malé dieťa.

„Neskoro som prišiel, neboj Aro za toto zaplatí. Najbližším letom pôjdem do Talianska.“ Začala kŕčovito zvierať moju košeľu a ešte viac sa rozvzlykala.

„Nesmieš...tam ísť, nechať ma tu samú.“ Veď ja inak nejdem, ešte to tak.

„Mali by sme ísť domov.“ Aj keď sa mi tam vôbec nechce, pobozkal som ju do vlasov.

Ako náhle som zastavil auto, Edward bral Bellu do náručia a začal ju bozkávať. Pokoj Carlisle, aj na neho príde. Vystúpil som a už ma Esme v zvierala v náručí.  Zohol som sa k nej a pobozkal ju do vlasov. Všetci sedeli  v obývačke. Ako som predpokladal prášky začali pôsobiť a Bella zaspala.

„Myslíš že to mal na svedomí Aro?“

„Určite to priamo nebol nikto z Volturiovcov, ale som si na sto percent istý že v tom má Aro prsty.“  Edwardovy som ukázal všetko v myšlienkach, samozrejme upravenú verziu. Nebudem mu predsa ukazovať ako si to rozdávam s Bellou, aj keď by jeho výraz stál určite za to.

„Mali by sme odísť.“

„Rose, útekom nič nevyriešime.“ Samozrejme, odídeme ale bez vás.  Už mi začínajú všetci liezť poriadne na nervy. Taký menší ostrov v Karibiku, tam by sme mohli pokračovať v spoločnom živote.

„Musím ísť za Mattom a oznámiť mu tú hroznú správu.“ Bože, melodráma ako v argentínskej telenovele.

„Carlisle, neblázni ešte ti ublíži.“ Už sa celí trasiem, keby niečo pekne ho pošlem za jeho synáčikom.

Idem a sám, nedovolím aby vám niečo spravili. Tu budete v bezpečí a aby som nezabudol Belle treba dať tieto prášky.“ Dal som ich Esme a pobozkal ju. Mattovi som sa vôbec neponáhľal,  zas počúvať reči o jeho dokonalej rodine. Skočil som si zvonu na menší lov, cítil sa absolútne prepitý. Pri ich dome som nahodil zdrvenú masku a išiel predniesť svoju reč.

„Čo sa stalo?“

„Chris je mŕtvy.“ Normálne sa pre mnou zložil na zem. Kde je ten silný a správny Matt? Zostala z neho iba troska.

„Mal som ti veriť ohľadom Volturiovcov.“ Vstal a vybral sa do domu. „Musím ísť, Aro dostane to čo si zaslúži. Ďakujem ti, ale toto nie je tvoja vec. Radšej sa vráť k tvojej rodine a chráň ju.“

„Nemusíš sa báť, spravím to čo je pre nich najlepšie.“ Všetko vychádza lepšie než som  predpokladal. Navzájom sa zničia a ja budem mať konečne pokoj. No môj plán nie je zďaleka hotový, ešte si musím rozmyslieť čo spravím z Edwardom.

 

 

predchádzajúca pokračovanie




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!