Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dotyk pravdy! - Prológ


Dotyk pravdy! - PrológTento príbeh je ako obvykle o Belle a Edwardovi, ale Bella tu nie je obyčajné dievča. Nechcem prezrádzať viac, ale dúfam, že sa Vám to bude páčiť. Len verím, že za prológ ma nikto neukameňuje. :P Ďakujem. :)

Dotyk pravdy! - Prológ

Sedela som na zemi a rozmýšľala som nad svojou láskou k Edwardovi. Už len pomyslenie na neho mi do tváre naženie červeň. Z mojich myšlienok ma prerušil hlas, ktorý sa za mnou ozval. Mala som pocit, že je to ako...

Neviem to ani popísať. Možno by som to mohla prirovnať k spevu anjelov, lebo tak by som si ho predstavovala. Zozbierala som v sebe všetku silu, čo som v sebe našla a pomaly som sa otočila. Videla som tam anjela. Na tvári sa mu objavil úsmev, keď som sa na neho pozrela. Mala som pocit, že to nie je prvýkrát, čo som ho videla, ale nevedela som si to vysvetliť. Pomaly sa ku mne približoval. Srdce sa mi rozbúchalo, ako keby mi malo z hrude vypadnúť. Čakala som, kedy sa ma dotkne, ale odrazu to stvorenie zmizlo. V hlave mi behalo tisíce myšlienok. Nevedela som, či to, čo som prežila, je pravda, alebo lož. Snívalo sa mi to? Bláznim? Je to pravda?

Ani som sa nenazdala a ocitla som sa v studenom a kamennom objatí. Vedela som, že to je Edward. Pozrela som sa mu do tváre. Črtali sa mu na nej všelijaké emócie od strachu až po nevedomosť. So svojou rukou ma chytil za pravé líce a verím, že keby vedel plakať, tak už roní horúce slzy. Bála som sa, že sa stalo niečo vážne. Určite sa niečo stalo. Nikdy vo svojom krátkom živote som sa nepozerala do utrápenejších očí, ale videla som v nich aj úľavu.

„Edward," vydýchla som.

Nemohla som vydržať to čakanie. Bála som sa, že sa niečo vážne stalo.

„Edward," zopakovala som.

Konečne mi začal vysvetľovať, že ma Alice nevidela vo svojej vízii, ako keby som zomrela. To slovo zomrela povedal, tak zničene, utrápene, že ma to až pichlo u srdca. Spýtal sa ma, že či neviem, ako je to možné, ale ja som mu na to nič nepovedala. Nepozerala som mu ani do očí iba som kývla s ramenom, že tomu nerozumiem ani ja. Povedala by som mu pravdu, ale ani sama som tomu nerozumela. Začal mi vysvetľovať svoju teóriu, že možno mám nejaký štít a teraz začína platiť aj na jeho rodinu. Dnes som nad tým nechcela rozmýšľať a silnejšie som sa k nemu pritúlila. Edward mi začal do uška pohmkávať melódiu, ktorá ma ohromila, ale nedalo mi to a ja som musela začať rozmýšľať nad tou bytosťou, ktorá bola v mojej izbe pred malou chvíľou. Teraz mi vlastne napadlo, ako to, že Edward nevie, že pred okamihom tu niekto bol. Začala mi byť zima, ale moja láska ihneď zareagovala a hneď ma aj prikryla. Omotal okolo mňa deku a pozrel sa mi do očí. Naše pohľady sa približovali. Vášnivo sme sa bozkávali. Svojimi perami mi začal bozkávať krk a potom prešiel na moju hruď. Cítila som jeho ruky, ako sa dobýjajú pod deku a o sekundu som ich cítila na chrbte. Začala som slastne vzdychať. Svoje ruky som mu omotala okolo krku a snažila som sa mu sadnúť na nohy, ale bolo to márne. Nemala som na to silu, ale ako keby vycítil, že sa o to snažil a dal mi na to priestor. Sadla som mu na nohy a podarilo sa mi sa dotknúť jeho najcitlivejšieho miesta. Slastne vzdychol. Zrazu som cítila, ako ma zabolela ľavá ruka. Skríkla som. Pozrela som sa tam a videla som, ako ma Edward drží. Keď si uvedomil, čo robí, rýchlo ma pustil a preskočil celú izbu, až skončil na druhej strane. Neveriacky, utrápene, ale aj chtivo na mňa pozeral, ale nikdy nezabudnem na jeho čierne oči, ktoré vo mne prvýkrát vyvolali aj strach.

V ruke mi pulzovala bolesť. Nezranenou rukou som sa dotkla pery a na pokožke som cítila krv. Otriasla som sa. Edward sa začal ku mne opatrne približovať.

„Neboj sa, neublížim ti,"  bolestivo povedal.

Vedela som, že by mi nič neurobil, ale nič som mu na to nepovedala. Trošku som sa stiahla. Edward si to všimol a bolestivo sa zatváril. Nechcela som mu ublížiť. Viem, že mi neublíži, ale mám pocit, ako keby som neovládala svoje telo. Od bolesti som zasyčala. Hovoril mi, že ma zoberie za Carlisleom do nemocnice. Ja som len kývla a on ma opatrne zobral do náručia a odviezol do nemocnice.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dotyk pravdy! - Prológ:

 1 2   Další »
12. schuchinka
22.12.2011 [12:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Tyna
21.12.2011 [22:51]

jsme zvědavá na pokračování, zatím to vypadá dobře Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.12.2011 [21:05]

leacullenfunvyzerá to zaujímavo, dobrý nápad. uvidíme, čo vymyslíš dalej Emoticon Emoticon Emoticon

9. Clee
21.12.2011 [20:06]

CleeSupr! Emoticon Těším se na pokráčko ! Emoticon

21.12.2011 [19:06]

Nudle Emoticon

21.12.2011 [17:40]

AnysPkrása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. martty555
21.12.2011 [17:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.12.2011 [17:23]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
super začiatok... Emoticon
už sa strašne teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

4. mňamka
21.12.2011 [17:08]

dobrýý honem pokráčo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.12.2011 [15:34]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!