Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward Cullen musí zemřít - 1. kapitola

Muži, kteří jsou vzhůru celou noc, aby sledovali spící dívky.


Tohle je moje nová povídka. Dávám sem první kapitolu a prosím vás, abyste mi na ni dali svůj názor! K.

Bella:

V sedmé třídě jsem si uvědomila, že jsem neviditelná. Nikdy jsme neměla žádné přátele. Moje máma střídala chlapy jako na běžícím pásu. Snažila jsem se zapamatovat jejich jména, ale vzdala jsem to. Všem jsem říkala Draku. S mámou nikdo dlouho nevydržel, a proto jsme se hodně stěhovaly. Nikdy mě to nesebralo, protože jsem se nemusela s nikým loučit. Jen sbalit kufry a zase o město dál.

Zrovna dnes jdu ještě se svými dvěma sestrami do nové školy. Moje sestry se jmenují Alice a Rosalie Swanovy. Otec nás opustil, když jsem se narodila. Rosalie a Alici je devatenáct. Ano, jsou to dvojčata, ale každá úplně jiná. Mně je sedmnáct. Jsem ta jejich malá, otravná sestra. Vždycky, když přijedeme s mámou do nového města, hned jsou všude populární a já jsem jen jejich ocásek. Někdy si připadám jako Popelka. Dost o mně. Tenhle příběh se mě týká jen okrajově. Je o místním středoškolským playboy. Jmenuje se Edward Cullen. Je hrozně krásný a každá holka o něm sní. Teda kromě mě, je mi ukradený. Má bohaté rodiče. Jeho matka je architektka a jeho otec místní chirurg. Má dva starší bratry. Emmetta a Jaspera. Oba jsou také dvojčata, jako moje sestry. Jaká náhoda. Edward je sice krásný, ale je to veliký sukničkář. Ale dost o povídání. Já vám budu vyprávět, jak to všechno začalo.

 

Byli jsme tu asi měsíc a naše tělocvikářka onemocněla. Proto jsme museli mít tělocvik dohromady. „Tělocvikářka je nemocná, tak musíme mít společný tělocvik. Já vím, já vím, nesnášíte se,“ oznámila nám naše teď už jediná tělocvikářka.

„Ne, nesnášíme vás,“ ozvalo se odněkud zezadu a my se smály.

„Zahrajeme si volejbal,“ oznámila nám tělocvikářka.

„První družstvo sestaví Moly, Jessica, Angela, Mischel a Luisa. Druhé Rosalie, Alice, Bella, Kristy a Sydney,“ rozřadila si nás a ostatní si šli sednout.

No bezva, já budu v týmu se svými sestrami. No to potěš koště. Stoupla jsem si dopředu a čekala, až Rosalie rozehraje. Rosalie už byla připravená, když se jí Alice na něco zeptala.

„Kde jsi včera byla? Chyběla si nám na párty,“ zašeptala k ní.

„Já ti to povím, ale nikomu to nesmíš říct!“ nakazovala Rosalie.

„Byla jsem s Edwardem Cullenem,“ zašeptala tak nahlas, až to musela slyšet celá škola.

„Co lžeš, ten je můj!“ křičela na ni Alice a hodila po ní míč.

„To není pravda, je můj!“ křičely na sebe a tělocvikářka se je snažila dostat od sebe.

Běžela jsem k nim a snažila se tělocvikářce pomoct. Rosalie se rozběhla a narazila do vozíku s míči. Zapadla do něj a nemohla vylézt. Alice se k ní rozběhla a začala ji mlátit. Všechny holky, které byly v tělocvičně, stály a skandovaly buď Alice, Alice, nebo Rosalie, Rosalie. No prostě mazec. Přiběhla jsem k nim a zařvala.

„Jste jen blbý krávy a on je naivní vůl.“

„Dost!“ zařvala tělocvikářka a zvedla se ze země, protože ji Rosalie shodila.

„Rosalie, Alice a Bella Swanovy, jste po škole,“ zařvala už celkem klidně a odvezla míče do kumbálu.

Vstala jsme a naštvaně odešla do šatny. No skvělý! Já budu kvůli těm krávám po škole. Oblékla jsem se a vyběhla na chodbu. Ale nedívala jsem se před sebe a do někoho narazila.

„Promiň,“ omluvila jsem se a mířila na další hodinu.

Hodiny ubíhaly celkem rychle a já musela jít do knihovny, kde budu i svými sestrami po škole. Nikdo tam ještě nebyl, jen nějaký kluk s nagelovanými vlasy. Pozdravili jsme se a já si sedla ke stolu. Vytáhla jsem si matematiku a vrhla se na úkoly. Zanedlouho přišly i mé sestry. Sedly si k mému stolu a jakmile odešel ten kluk s nagelovanými vlasy, tak spustily. „Jak to víš a kde jsi ho viděla, neděláš si náhodou srandu?“ překřikovala jedna přes druhou.

„No tak, Edwarda jsem viděla včera před obchodem, kde mám brigádu a Rosalii tentýž den, ale později v parku, když jsem se vracela domů,“ odpověděla jsem s klidem a dál dělala úkol.

„Ale on mi pořád říkal, jak mě miluje a samý myšičko, srdíčko, pusinko,“ rozplývala se Rosalii.

„Mně taky a vyklubalo se z toho tohle.“

„Měly byste se mu pomstít,“ vypadlo ze mě.

„To si musíme ještě rozmyslet,“ řekly obě a opět zase dělaly, že mě neznají.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward Cullen musí zemřít - 1. kapitola:

 1
1. lustenina
17.05.2011 [19:54]

Bude aj dalšia?? Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!