Omlouvám se, že jsem ji nepřidala dřív. Je to velmi krátká kapitola, tak mi to snad odpustíte. Bude tu kousek Emmettova pohledu a jinak to bude z pohledu Rosalie. A o čem bude? Bude o tom, jak se musela stěhovat a o jejím "prvním" dni ve škole. A na závěr vám chci popřát krásný nový rok. =)
28.12.2010 (08:00) • LenicQa1996 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1020×
Po večeři jsem se šel umýt. Teplá voda mi krásně masírovala záda a bylo to velmi příjemné. Po vysprchování jsem si vzal ručník kolem těla a vyšel z koupelny. Dveře do mého pokoje bylo pootevřené. Bylo to divné, protože jsem je před tím, než jsem se šel umýt, zavíral. Pomalinku jsem k nim došel a otevřel je. Nikdo vevnitř nebyl, ale okno bylo otevřené. Co se to dneska sakra děje? Nejdřív se ztratím v lese, potom mám otevřené dveře do pokoje, i když jsem je zavíral a potom mám otevřené okno v pokoji, i když jsem ho dnes neotvíral a ráno bylo zavřené. Nejspíš tady byla mamka, aby vyvětrala a zapomněla zavřít dveře. Oblíkl jsem se a šel si lehnout.
Pohled Rosalie (od začátku)
„Carlisle! Proč se musíme stěhovat do tak nudného místa jako je Salzburg? Je to tam velmi malé a ošklivé,“ křičela jsem na mého adoptivního otce. Musíme se zase stěhovat, protože jsme upíři. Já jsem nejmladší a mám nevlastního bratra Edwarda, který umí číst myšlenky. Mám také adoptivní matku Esme, která nemá žádný dar, ale je zase velmi milá a starostlivá jako vlastní matka. Můj otec Carlisle je doktor v místní nemocnici. Musíme se stěhovat skoro pořád. Nestárneme, a kdybychom zůstali na nějakém místě moc dlouho, mohlo by mezi lidmi padnout podezření.
Zítra se stěhujeme do nějakého malého městečka jménem Salzburg, které nemá ani 1000 obyvatel. To bude něco. Šla jsem na lov do lesa. Chytla jsem si mladou srnku a jelena. Moje břicho plavalo v krvi. Doběhla jsem domů a šla nahoru do svého pokoje. Umyla jsem se, začala jsem si balit věci upíří rychlostí. Věci v kufrech jsem si hodila dolů do předsíně. Lehla jsem si na postel a vzala do ruky moji oblíbenou knížku od Shakespeara Romeo a Julie. Je to nádherná knížka. Ani nevím, jak dlouho jsem četla, ale ze zdola na mě volala Esme, že mám jít nasednout do auta, a že vyjedeme.
Seběhla jsem dolů s knížkou v ruce, vzala kufry, dala je auta, nasedla a jela za Edwardem, který jel s Esme a Carlislem. Po hodině a půl jsme dojeli po silnici, která vedla lesem k nádherně postavenému domu. Byl nádherný obrovský a celý ze dřeva.
Vešla jsem do obrovské předsíně, která byla jemně růžová, dále tu byla fialová kuchyň, kterou nikdy nebudeme potřebovat, toaleta a koupelna do modré barvy a tyrkysový obývací pokoj. Nahoře byly pokoje další. Já si vybrala rudý pokoj, Edward zelený a Carlisle s Esme blankytně modrý.
Vybalila jsem si upíří rychlostí věci a uložila je do skříní. Bylo půl sedmé a já si začala připravovat oblečení do školy. Vzala jsem si na sebe černou minisukni, bílo-černé tričko s krátkým rukávem, dlouhý černý kabát, bílé punčochy a černé baleríny.
Byla jsem připravena a tak jsem sešla dolů. V obývacím pokoji seděl Edward. Čas nám rychle utekl a my se mohli vydat do školy.
Jeli jsme po neupravené silnici. Školní budova byla obrovská a stará. To jsem zvědavá, jaký bude můj "první" den ve škole. Edward zaparkoval na volném místě u vchodu školy. Vystoupila jsem a poslouchala jak se o mně a o mém bratrovi mluví.
Minule tu bylo 5 komentářů, tak jestli jich zase bude 5 tak další kapitolu začnu psát hned druhý den. Děkuji. Doufám, že vás nezklamu a bude mít cenu psát dál.
Autor: LenicQa1996 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Emmův život před přeměnou a po - 4. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!