4. kapitola - (Ne)vítaná. Rozloučíme se s Aileen, vyslechneme si příběhy obou stran, na konci nás čeká překvapení. Příjemné? To rozhodně ne!
06.07.2012 (16:45) • Ace • FanFiction na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 2753×
„Jsem vůdkyně klanu, první jméno a důvod, proč jsi nás vyhledala,“ řekla blonďatá upírka, mluvila potichu, aby ji malá lidská dívka neslyšela, a přestala předstírat, že vůdcem klanu je Eleazar, snědý muž ze Španělska, ujala se vedení sama. Tanya předstoupila do popředí a Bellu si prohlížela.
„Isabella Swanová, pouze Bella. Přeměnila mě Victorie, členka stejného klanu, v jakém byl Laurent, dokázala jsem utéct do hor, ale nedokázala jsem odolat krvi, proto jsem tady, abyste mi pomohli. O nic víc nežádám. Velké klany přitahují pozornost Volturiů, až budu dost silná, hned odejdu, slibuju.“ Bella vyčkávala, znovu zopakovala svoji prosbu, aby vše bylo dostatečné jasné, schválně vynechala Cullenovy, ale už se o nich zmínila a upíři nezapomínají.
„A společný přítel? Jakého přítele máme společného?“ dožadovala se Tanya. Jako vůdkyně klanu cítila odpovědnost, nechtěla si dělat nepřátele z přátel.
„Edwarda Cullena. Spíš Cullenovi. Edward mě seznámil se světem upírů, mluvil žvásty o lásce a pak mě odkopl a opustil. Stačí? Ostatní z rodiny mě měli rádi, předpokládám, že je donutil odejít. Doufám, že to nic nezměnilo.“ Bella se dívala do tváře Tanye a hledala odpověď, byla si jistá, že je to Tanya. Bella se snažila tvářit statečně, ale pouze jméno Edward donutilo Bellu stáhnout rty do nehezkého úšklebku, bolest zmizela, nahradila ji zlost.
„To dítě musí pryč, okamžitě, pokud chceš s námi zůstat,“ oznámila nekompromisně Tanya, která se zaujatě dívala na Bellu, ale když střelila pohledem po Aileen, obličej se změnil na směsici strachu a především zloby. Bella věděla, že se s Aileen rozloučí, jen situaci oddalovala, nadešla ona chvíle. Upír nemůže vychovávat lidské dítě.
„Souhlasím. Může někdo z vás ji odnést k lidem? Já to nedokážu, prosím. Třeba Carmen?“ Bella navrhla Carmen z praktických důvodů, Carmen byla fyzicky nejstarší a musí mít tedy k dětem nejblíž, protože se stejně jako Esme svých vlastní dětí nedočkala a zastává stejnou funkci jako Esme, matka pro všechny upíry.
„Slyšela jsem příběh každého Cullena, o vás vyprávěli jako o nejlepších přátelích, nejbližší rodině. Znám každého z vás, proto jsem k vám přišla a jsem ráda, že jste mě přijali mezi sebe, i když možná na krátkou chvíli,“ podotkla Bella rychle, když se Tanya zatvářila překvapeně, že zná dalšího člena jejího klanu.
„Ano, Edward mi o tobě jednou vyprávěl, před krátkou dobou,“ připustila Tanya, otočila se k domu. „Carmen? Můžeš, prosím, k nám přijít?“
Bella se otočila také k domu, viděla jen šmouhu, vedle nich se objevila Carmen s bílou pokožkou s olivovým nádechem, přestože byla rodilá Španělka, ale zato s dlouhými, tmavými vlasy a výškou něco okolo sto šedesáti pěti centimetrů. Střelila překvapeným pohledem po červenooké Belle a malé dívence, která se zvědavě dívala, ale nic neslyšela, protože všichni upíří mluvili moc potichu pro lidské uši, a pak se točila se k Tanye: „Prosím?“
„Bella u nás zůstane, ale Eileen, Bella zabila dívce rodiče, odneseme k lidem, nejlepší do dětského domova v nějakém městě, můžeš to, prosím, pro nás udělat? Bella chce odvykat lidské krvi, a proto k nám zavítala, nanejvýš máme také společné přátele: Cullenovi.“ Tanya mluvila rychle, Carmen všechno hned pochopila s upírskými smysly, okamžitě skryla překvapení a zájem, přikývla. Bella chtěla předat dívku Carmen bez dalších průtahů, ale Aileen se Belle pevně chytla kolem ramen a nechtěla se pustit. Bella nechtěla ublížit dívce, ani ji vysát, natož dýchat jeji vůni. Bella vzala dívku do náruče, hlavu s velkou opatrností dala dívce na ramena a potichu k ní promluvila do ucha:
„Aileen, musíme se rozloučit. Lhala jsem, nejsem dost silná, zatím, abych ti neublížila, ale to se změní, ale zatím se musíme rozloučit, na chvíli. Ale pamatuj si, že někde venku máš anděla, který na tebe myslí a ochraňuje tě, ano? Slíbíš mi to?“ Aileen se pustila Belly, Bella s úlevou odstoupila, Aileen jen přikývla a odvrátila se, aby se nerozplakala, protože se dívala na anděla, který patřil jenom jí, nemohla si pomoct, i když zabila jejího tatínka, Bella jí připadala jako kouzelná, jako… anděl bez křídel.
Bella se dívala na mizející záda Carmen a bála se, aby se Aileen jednou nevrátila na toto místo a nehledala pomstu, že jí zabila jejího otce. Ale Bella si musila připustit, že se to nestane, protože pro Aileen byla anděl, ale to většině lidem. Přesto se necítila dobře, když opouštěla Eileen, i když v hloubi duše věděla, že je to nutné a především správné. Upír nemůže žít s člověkem. Bella se v duchu uchechtla, když si vzpomněla, jak skončil vztah Edwarda a jí samotné - katastrofou. On ji opustil, podrazil. Ne, to nikdy nebude fungovat.
„A co dál?“ zeptala se Bella, když se vzpamatovala, a pohledem stočila k Tanye, která jí dovolila zůstat. A Bella jí za to děkovala, i když nahlas to neřekla. Bella byla jako člověk samotář, ale nyní toužila po společnosti, nechtěla zůstat sama se svou bolestí.
„Počkáme, až se vrátí Carmen, bude to trvat chvíli, mezitím se seznámíš s ostatními členy, znovu nám s více detaily povyprávíš svůj příběh.“ Belle se to samozřejmě nelíbilo, ale nechtěla odmítnout a cestovat po světě jako nomád. Ne, ona musela zůstat a podvolit se, nechtěla zabíjet další lidi. Ano, Edward byl slabý, ale ona musí být silná.
Carmen se vrátila opravdu rychle, celé zpoždění trvalo jen několik minut, nanejvýš čtvrt hodiny. Tanya byla spravedlivá, také toužila poznat Bellu. Členové smečky z Denali vyprávěli svůj příběh jako první. Klan Denali má sedm upírů, společně s Bellou už osm, o jednoho více než Cullenovi. Funkci matky a otce zastávají Carmen a Eleazar, kteří tvoří pár, jsou druzí nejmladší upíří z klanu Denali. Eleazar pracoval pro Volturiovi, ale pro lásku ke Carmen odešel se svolením od vládců a putovali světem, než se přidali k Tanye, Irině a Kate, přijali jejich vegetariánskou stravu, postupem času se stali rodina. Tanya, Kate a Irina byly dcerami upírky Sashy, kterou popravili Volturiovi, když porušila zákon – stvořila nesmrtelné dítě, Vasilijeva. Tři sestry přijaly Carmen a Eleazara do rodiny, jsou nejstarší, narodili se kolem roku tisíc. Tanya je ze sester nejstarší, po smrti matky se stala vůdkyní klanu. Tanya se jako první začala krmit zvířecí krví, protože jí bylo líto mrtvých mužů, které při sexu vysála a neovládla se, vzápětí se k ní přidali i Kate, Irina, Carmen a Eleazar. Když byli plnohodnotnými vegetariánskými upíry, potkali Carlisle, který vyznával stejný způsob existence. Nejmladší z nich je Garret, na začátku nomád, ale po náhodném setkání s Kate se stali párem a přešel na vegetariánskou stravu. Garett se narodil v 18. století, zvědavý upír, který byl zvědavý na Bellin příběh. Druhý stejně starý je Laurent, který sem zavítal nedávno a zakoukal se do Iriny, Tanya mu dovolila zůstat. A nejmladší a nejčerstvější vegetarián: Bella.
Bella se snažila posbírat své vzpomínky z období lidského života. Vzpomínky viděla rozmazaně, ale bolest byla stokrát větší a pálení v krku se zvětšovalo.
„Byla jsem člověk a on upír, zamilovali jsme se do sebe, ale potkali jsme Jamese a jeho smečku, byl lovec, chtěl mě zabít. Cullenovi byli silnější, zachránili mě, Jamese zabili. Laurent odešel k vám, Victorie zmizela. Cullenovi uspořádali oslavu na mé narozeniny, řízla jsem se do prstu, Edward to vzal jako záminku, řekl mi, že mě nemiluje, a odešel s celou rodinou. Victorie se vrátila, vyhledala mě, když se dozvěděla, že mě Edward nemiloval, za trest mě proměnila na upíra, vlkodlaci ji roztrhali. Já jsem utekla do hor a krmila se zvířaty, ale zklamala jsem, myslela jsem si, že jsem silná, ale nebyla, jsem slabá, při prvním setkání s člověkem jsem ho vysála. Překvapuje mě to, že se to nestalo dřív, nebo že tady dokážu sedět na místě. Pálení v krku mě odvádí od myšlení, můžu se zbláznit žízní. Nikdy jsem si nedovedla představit nic horšího.“ Bella se nedokázala odpoutat od pálení v krku, rukama se chytla za hrdlo a z úst se jí nevědomky vydralo vrčení. Tanya přikývla, soustrastně se na Bellu podívala, pak Bellu vysvobodila: „Pojď, půjdeme spolu na lov.“
Bella vstala, Tanya Bellu obezřetně následovala, Tanya kývla na Kate, která se zvedla a následovala dvě upírky ven. Tanya a Kate vzaly Bellu mezi sebe, upířím během vyhledaly daleký hluboký les, kde se mohly nerušeně… najíst. Tanya ani Kate lov nepotřebovaly, ale když jim Bella řekla, že se cítí plná, každá z nich si ulovila jedno nebohé zvíře.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: Ace (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Existence - 4. kapitola:
Super!! :))
Ahoj, článek ti, bohužel, musím vrátit, tvůj perex obrázek je příliš velký. Musí mít buď velikost do 10 kB, nebo mít 100 px na výšku (do 20 kB).
Poprosím tě, aby sis jej upravila tak, aby vyhovoval pravidlům, a poté zaškrtla "Článek je hotov".
Díky.
Ahoj, článek je příliš krátký na to, abychom ho vydali. Minimum je 500 slov, což ten tvůj nesplňuje. Pokud chceš, můžeš prolog spojit s první kapitolou, nebo ještě něco připsat.
Až si to opravíš, znovu zaškrtni "článek je hotov". Díky!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!