Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Fallen Angel - Prolog

HameRene


Takže toto je moje nová povídka. Název už sám napovídá a tak nebudu říkat nic dopředu, protože sama ještě nevím, co přesně se stane. Budu moc ráda, když napíšete jak se vám líbí.

Prolog

 

Paprsky slunce pronikly do nemocničního pokoje, ale postel byla prázdná. V rohu místnosti v pohodlném křesle seděla žena. Neuvěřitelně krásná a líbezná. Svým smíchem rozdávala štestí po okolí. Vracela lidem lásku a víru v život. Rozsvěcela světlo v temných koutech, neboť ona sama byla světlem. Byla anděl. Ano skutečně byla anděl. Ne tak jak si vy představujete. Neměla velká bílá křídla a svatozář. Byla z části člověk. Narodila se a zase zemře. Milovala a pro lásku se obětovala. Přesto byla anděl, bylo to její poselství. Vyrovnávala síly zla a dobra. Nebojovala, jen žila.

V jejích fialových očích se třpytila láska a na tváři jí pohrával lehký úsmev. Myšlenkami však v pokoji nebyla. Byla znovu v tom lese a prožívala těch několik málo hodin, které směla strávit s jedinou láskou svého života. Bylo jim souzeno se milovat, ale nebylo jim souzeno spolu být. Byli oheň a led, světlo a tma, dobro a zlo. Její životní láskou byl upír. Nikdy se sním neměla setkat. Andělé neměli vědět o existenci jeho druhu, to směli jen starší. Andělé měli pouze nahrazovat tmu, kterou za sebou zanechávali.

Jejich cesty se však zkřížily a bylo jim dopřáno těch pár okamžiků lásky. Při té vzpomínce se její rty roztáhly do ještě většího úsmevu a slunce začalo svítit o něco intenzivněji. Je to už devět měsíců. Devět dlouhých měsíců nespatřila jeho tvář. Těch pár hodin změnilo celý její život. Pochopila věci, které nikdy chápat neměla. Ne vždy je zlo zlem a dobro dobrem a ne vždy je minulost za námi. Musela ho však opustit. Hrozilo jim oběma nebezpečí. Jen dvě věci jí po něm zůstaly. Přívěšek s červeným diamantem ve tvaru slzy. A ta druhá věc, pevněji objala své vyboulené bříško, je jeho dítě co nosí pod svým srdcem.

To dítě je výjimečné. Je to potomek dvou tak rozdílných druhů, ale bylo zplozeno s láskou. Vyprávěla mu jak bylo počato a historii obou druhů. Věděla, že jí slyší. Stejně tak věděla, že jí rozumí. Nikdo však netušil, že takové dítě bude existovat. Ani jeho otec, neznala jméno muže, kterého milovala. Měla jen ten přívěšek a vzpomínky.

Utápěla se ve vzpomínkách ale nelitovala. Nebyla smutná, tak to totiž mělo být.

Ucítila jak se dítě v ní pohnulo. Je čas, chce ven. Řekla mu už vše co mohla. Teď už to bude na něm. Přešla k posteli a zavolala sestru. Bolest ji povalila na zem a nebe se zatáhlo.

Při každém jejím dalším výkřiku nebe proťal blesk následovaný mohutným hromem, déšť stále houstl až nebylo vidět ani na krok. Doktoři ji utěšovali ale věděli, že porod nepřežije, i ona to věděla. Věděla to mnohem dřív nežli oni. Proto se snažila svému dítěti předat všechny vědomosti, které nasbírala za těch dvacet dva let co žila.

Chtěla však ještě chvíli vydržet. Chtěla spatřit důkaz její lásky. Chtěla své miminko alespoň jednou pochovat. Další křik následovaný zvukem bouřky a pláčem malého tvora. Ještě chvíli musí vydržet. Sestřička jí podávala malý bílý uzlíček. Ze záhybů látky na ní vykukoval ten nejkouzelnější obličejík, kterému vévodil pár magických fialových očí.

"Je to holčička. Jak ji chcete pojmenovat?" S úsmevem se podívala na svou holčičku a jednou rukou rozepnula řetízek co měla na krku. Vtiskla jí ho do malé ručky. Potom si všimla malé pihy ve tvaru srdíčka co mělo děťátko na rameni, znamení lásky. Víc už si nemohla přát její holčička pozná lásku.

"Violet, bude se jmenovat Violet." Vracela sestře miminko a z posledních sil ji ještě chytla za ruku.

"Postarejte se mi o ní." Bouřka ustala s posledním úderem jejího srdce.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fallen Angel - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!