Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forbidden to Forget 14.,kapitola

Lisa Howard - Siobhan


Forbidden to Forget 14.,kapitolaNo ďalší diel. skončilo to otvoreným koncom a táto kapitola je asi najpodstatnejšia zo všetkých. To už si preložte ako chcete. Pekné čitanie a prosím komentíky...

 

Forbidden to Forget

Zakázané zabudnúť

14.kapitola-svadobná noc

 

 

Isabella:

 

„Vedela si to?" opýtal sa ma Edward keď sme prechádzali popri gratulantom. Ešte stále som nemohla odtrhnúť oči od toho stvorenia. Biela pokožka nádherne kontrastovala s jej čiernymi vlasmi a čiernymi šatami a krídla. Áno to stvorenie malo krídla. Ani ono odo mňa neodtrhlo zrak. Čo sa mi často nestávalo aby som dokázala odolať Edwardovým očiam. Aj on sa pozrel kam ja.

„Bella, láska moja, čo sa deje?"

„Vidíš to!" ukázala som prstom na stvorenia tak podobnému anjelovi. A anjel zmizol.

„Bella, nič som nevidel to bude tým šťastím." Pobozkal ma do vlasov. Pred nami sa objavila moja matka a ja som jej okamžite skočila do náručia.

„Mami, mami! Ja som ti taká vďačná!"

„Bbella! Dcérka a aha." Povedala matka keď sa pozrela kou túžbou som sa  pozrela do roztúžených Edwardvých očí.

„Otec! Otec." Môj otec ku mne pribehol objal ma a potichu mi zašepkal do ucha.

„ja som vedel, že sa ti bude páčiť, je to dobrý chlapec, budeš ho mať rada."

„Otec už teraz ho milujem."

Ja viem dcérka ale mala by si sa privítať svojich nových rodičov."

„Idem ocko." Zdvihla som šaty a mierila si to k Edwardovej matke. Bola nádherná tiež sa rozprávala sa s mojou matkou. Nesmelo som k nej podišla a predstavila sa.

„Dobrý deň rada vás poznávam."

„Och drahá Isabella ako si vyrástla! Ale rastieš do krásy. Vedeli sme prečo ťa vybrať." Povedala a pobozkala ma na čelo, moja matka to iba pozorovala.

„Nech vás boh obdarí deťmi a šťastím a zdravím a hlavne láskou." Povedala a za ňou bolo to stvorenie, musím ísť za ním.

„Z dovolením."

Utekala som von z kaplnky, anjel ako som stvorenia nazvala ma zaviedlo ku fontáne. Tam sedelo a hľadelo pred seba.

„Nádhera, však?" spýtalo sa ma keď pozeralo ako vodné kvapky tancovali okolo fontány.

„Nádhera, ale čo si zač??"

„no hádaj."

S úsmevom sa na mňa otočila.

„Ja neviem anjel?"

„áno, som anjel a budeš anjelom aj ty."

„JA??"

„Nie teraz ale neskôr preberieš moje miesto a budeš strážiť upírov." S tými slovami sa vyparila...

„A tu je moja krásna manželka." Zašepkal mi Edward do ucha.

„Poď náš prvý tanec."

„Poďme." Pozrela som sa do milovaných očích.

 

Edward zazrel čiernu šmuhu pri Isabelle a hneď sa za ňou rozbehol. Opustil kamarátov, ktorý ho spovedali. A rozbehol sa no keď došiel pri fontánu už tam nič nebolo. Zobral Isabellu a išli spolu tancovať...

 

Isabella:

 

„A naší mladomanželia, ich prvý tanec, hudba hraj!"

Edward ma zatiahol do stredu parketu a položil si ma na svoju hruď a začali sme tancovať. S Edwardom sa tancovalo úžasne vedel presne každý krok a každý jeho dotyk ma viedol do stavu šialenstva. Tancovala som s každým otcom, Edwardovým otcom aj s mnohými inými mužmi ale nakoniec som skončila v Edwardovej náruči...

Po veľkej hostine mňa odviedla moja matka aj s Edwardovou matkou do našej spoločnej izby. Tam mi vyzliekli šaty a rozplietli vlasy a posadili na posteľ.

„Isabella, možno to bude bolieť, nemôžeš na to myslieť."

„Ďakujem mama aj vám paní Elizabeth."

„Nehovor mi Paní, som iba Elizabeth, ale poďme už počujem Edward ako sem ide..."

„Odišli z mojej a Edwardovej spálne...

 

„Láska moja." Povedal Edward pri mne.

„Ahoj."

„Inak teraz sme mali spolu spať prvý krát, vieš o tom??"

„Áno viem ale čo tak sa dnes budeme iba opakovať..."

 

Edward ma prevalil na chrbát a jednu ruku mal za zátylkom a druhú na gombíkoch mojej blúzky, ktorú pomaly rozopínal...

Triasla som sa túžbou. Triasla som sa aj keď som dávala poslednú Edwardvú vec preč z jeho tela..

Triasla som sa keď opakovane do mňa vnikal...

Keď som sa prehla v chrbte a tým som sa pritlačila ešte viac na jeho hruď. Keď si moju panvu pritiahol ešte viacej k tej svojej. Keď ma prevrátil na seba a potom pod seba. Keď mi uväznil ruky za hlavou. Keď ma jemne, nežne bozkával na pery...

 

Pamätám sa ako mi šepkal, že ma milujem. Ako som mu to šepkala ja. Keď som mu zaspávala na hrudi.

 

Keď mi zašepkal, že na neho nikdy nezabudnem...

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forbidden to Forget 14.,kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!