Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forbidden to Forget 2.kapitola

1.volterravamp-Stmívání


Forbidden to Forget 2.kapitolaĎalšia kapitola FtF, je to celé také strašne kratučké, lebo scénu kde sa budu lepšie spoznávať som si nechala do ďalšej kapitoly. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť a napíšete mi komentík...

 

Forbidden to Forget

2.kapitola prvý pohľad

 

Edward si sadol k Isabelle na posteľ, musel niečo spraviť a to rýchle! Nemohol jej len tak vyzliecť šaty! Ale musel, Isabella prestala dýchať, voda jej zaplnila pľúca. Musel jej spriechodniť dýchacie cesty. Edwardovi nezostávalo nič iné ako jej korzet na šatách roztrhať a začať vytláčať vodu z pľúc. Edward schmatol nôž a jedným trhom roztrhal Isabelle korzet, hneď ako to spravil Isabella začala vykašliavať vodu...

Edward bol na seba pyšný, naozaj boli dobré tie hodiny prírodovedy. Isabellu opatrne pretočil na bok aby všetko vykašľala.  Zobral roztrhaný korzet ešteže mala pod tým košeľu a tá jej všetko zakryla. Isabella sa pretočila späť na chrbát, dívala sa na strop. Edward musel zalapať po dychu vedel alebo si aspoň myslel kto to je...

 

Edward:

 

Nie to nie je možné! To dievča bolo strašné krásne vyzerala ako anjel ale bola strašne podobná tomu môjmu anjelovi. Tomu obrazu, ktorý som raz dostal od rodičov. Ale to je hlúposť! Veď vtedy som mal len desať! Určite je to niekto iný. Ale potom prečo išla cez ten most? Musela vedieť, že ten most vedie sem. Ale to vie len moja rodina a rodina grófa, ktorý je kamarát s mojím otcom. Podišiel som k posteli aby som sa na neznáme dievča pozrel zblízka. Mala vlasy cez tvár a to mi ani neviem prečo vadilo, nemohol som sa pozerať do jej krásnych očí . Niečo ma k nej tiahlo. Ale nevedel som čo. Sadol som si na posteľ. Dievča sa okamžite posunulo do stredu postele bála sa ma a to som nechcel...

„Neboj sa neublížim ti..." zašepkal som a odtiahol jej vlasy z tváre a v tom dotyku som jasne cítil ten žhavý elektrický náboj...

 

Isabella:

 

Cítila som strašnú ťažobu na pľúcach a nemohla som dýchať a potom sa ťažoba stratila a ja som musela všetku vodu vykašľať. Kašlala som ako blázon. Niekto ma musel  pretočiť na bok aby som kašľala ľahšie. Keď záchvat kašľa prešiel pozerala som sa do stropu a vlasy som mala cez tvár čo mi dosť vadilo ale musela som rozmýšľať ako som sa sem dostala alebo kto ma sem doniesol. Cítila som ďalšiu ťažobu na posteli. Okamžite som si všimla, že  už korzet nemám a tak aby mi náhodou neublížil tak som sa posunula do stredu postele a pozrela sa na môjho anjela a onemela od úžasu. Tak strašne sa podobal na toho chlapca ktorého obraz mi dali rodičia, ale nemohol to byť on nie. To nie je možne.

„Neboj sa neublížim ti." Zašepkal a odhrnul mi vlasy z tváre v tom okamihu mnou a určite aj cez jeho prebehol elektrický prúd. Pozerala som sa do očí v ktorých som sa skoro utopila. Boli krásne, zelené a v nich bol aj neskrotné iskričky. Chvíľu som sa mu do nich pozerala a potom s červenými lícami sklopila oči...

 

Edward:

 

Pozerala sa mi do očí a potom sa jej začervenali líca bola ešte krajšia ani som nevedel, že môže byť ešte krajšia ale naozaj bola až nadpozemsky krásna. Sklopila oči. Cítil som ako medzi nami preletel elektrický prúd a ešte teraz sa trasie...

Zakryl som ju aby neprechladla.

„Idem sa pozrieť či tu nie je čaj a potom mi povieš čo tu robíš." Oznámil som jej ona na mňa iba nemo pozerala a ja som odišiel. Nedokázal som sa jej do očí pozerať bez toho aby som sa na ňu nevrhol. Vždy som láskou pohŕdal ale teraz viem, že toto dievča by som vedel milovať, ale nie ja ju už milujem. Zamiloval som sa do nej za desať minút čo je tu. Tiahne ma k nej nejaká sila a ja neviem čím si ma získala. Možno tou rozkošnou tváričkou. Ale nie to budú iba moje potreby nemôžem sa do nej len tak zamilovať. Je to iba čistá vášeň. Nič viac...

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forbidden to Forget 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!