Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forbidden to Forget 34.kapitola

natáčení


Forbidden to Forget 34.kapitolaTak posledná kapitola a potom bude už iba Epilóg... Chcela som to spraviť 15+ ale akosi som nemala nápad takže z toho nebolo nič. Toš pekné čítanie...

Forbidden to Foget

Zakázané zabudnúť

34.kapitola-zakázané zabudnúť

 

Edward nežne pozeral do očí svojej ženy. Jemne ju pobozkal na chladné pery.  Isabella bola prekvapená. Aj keď podobný život viedla ale nikdy ju neškrábalo v krku. Ako keby bola chorá, no keď sa až príliš aktívne venovala Edwardovým bozkom, skoro na to zabudla. Všetko ostatné ustúpilo do úzadia a ostala iba ona a on. Až nepokojný Emmett ich prerušil.

 

Emmett:

 

Bože! Už sa oblizujú dve minúty. Hneď ako som začal byť zamyslený mi Alice stúpila na nohu. Fajn tak ich ešte chvíľočku nechám. Videl som blažený Esmin úsmev.

Fajn, fajn tak takú dlhšiu chvíľu.

 

Edward junior:

 

„Mami! My sme tu!“ zakričal som. Alice, Esme a Nessie mi skočili na nohu.

„Au! Čo som spravil?!“

„Čo si spravil?!“ strkla do mňa moja sestra. Všetci sme odišli z izby a radšej z domu. To k čomu sa to schyľovalo sa mi ani v najmenšom nepáčilo! Majú cez tristo! No aj ja mám cez tristo! No ale...ani som nevnímal ako ma Nessie dokopala k autu a ako sme frčali do diaľnici.

 

Edward:

 

Bella sa na mňa hneď ako sa prebudila, vrhla. Bozkávala ma naozaj vášnivo a ja už som počul netrpezlivé myšlienky ale keď boli jej pery opäť na mojich a jej telo tak strašne blízko, zabúdal som čím som, kde som.

Ryku som jej uväznil nad hlavou. Moje telo po nej túžilo a rozum tiež aj keď som nedokázal myslieť.

 

Nohy mi dala okolo pása. Mala naozaj silu a tak keď sa začala štorcovať som ju ešte viac priľahol. Zdvihla panvu a obtrela ju o tú moje. V oči mi zahorela túžba. Zaklonila hlavu a natiahla predo mňa svoj krk. Ani som nerozmýšľal a okamžite som sa na neho prisal. Ozval sa trhavý zvuk, ako keď sa upír trhá na kúsky alebo železo. Zdvihol som hlavu a pozrel sa na Bellu. Kúsala si pery tak, že to vydávalo tento zvuk. Zasmial som sa. Jednu ruku som jej uvoľnil. Prstami som jej oddelil peru a vášnivo ju kúsal.

„Edward.“ Zašepkala.

„Bella.“ Začala mi rozopínať košeľu čo som mal na sebe. Zohol som sa k jej uchu.

„aká si nedočkavá.“ Zasmial som sa. Zamračila svoje dokonalé obočie a odvrátila hlavu. Spustila nohy. Nosom som jej prešiel po krku, po ramene.

„Ešte si to pamätáš?“ zašepkal som a myslel na naše prvé spoločné chvíle, plné vášne.

„čo?“

„Toto.“ Povedal som a roztrhal jej tričko.

„Edward! Zbláznil si sa?!“

„áno! Do tvojich vlasov, tvojich pier, tvojho tela, do teba.“ Povedal a pobozkal som ju.

Pozrela na mňa túžobnými očami. A zrazu som nemal tričko. Zákerne sa usmiala.

Ústami som jej prechádzal po pokožke a pozeral som sa ako si to ja aj ona užíva.

„Bella, rodina nás čaká.“

„Ešte chvíľu počká.“

Zašepkala a vrhla sa na mňa. Bola silnejšia v tom jedinom mala výhodu.

„Teraz si silnejšia ale preto nemusíš byť hore.“ Zašepkal som jej do ucha.

„Ja viem, ale ja chcem. Teraz môžem byť hore aj ja.“

„Zraňuješ moje Ego, Bella.“ Ukázal som sa na jej ruky, ktoré mi držala nad mojou hlavou. Obkročmo na mne sedela.

„Ale nehovor! A čo preto spravíš?“ koketne sa na mňa  usmiala.

„Sleduj!“ zdvihol som sa k jej perám a ona okamžite ma prestala držať, v nekončiacom bozku sa. Pritiahol som si ju ešte bližšie k sebe za boky a prevalil ju pod seba.

„Fajn, Fajn vyhral si! Ale nechceš sa teraz zaoberať mnou?“ začala ma až príliš náruživo bozkávať. Začala prehádzať rukami po mojej hrudi.

„Snažíš sa odviesť moju pozornosť? Funguje to.“

„Ja viem.“  Jednou rukou som sa podopieral aj keď to už nebolo potrebné. Druhou som jej dával dole tričko.

„Bella, môžeme počkať ak...“

„Zbláznil si sa?! Čakala som tristo rokov, nemienim čakať ale ak chceš čakať ty?“ Zbláznila sa? Tričko som jej roztrhal ako aj sukňu.

„blázon.“ Zasmiala sa a strhla mi nohavice.

„si zlá!“ zašepkal som jej zvodne do ucha a ruky priklincoval nad hlavou.

„Ale silnejšia!“

„Moja bábika.“

 

Isabella:

 

„Moja bábika.“ Práve mi povedal ´moja bábika?´ asi bude vrnieť blahom. Rukami mi prechádzal po pokožke. Takou nežnosťou ako keby som bola krehká. V bozkoch bola príchuť utrpenia. Ale aj keď sa to snažil ukryť, nešlo mu to, bola som rýchlejšia a preto som to odhalila. Aby som neurazila jeho ego tak som ho nechala hore. Nová sila bola dobrá a byť silnejšia ako Edward bolo naozaj dobré. Keď spojil naše telo v jedno prestala som myslieť, vnímať. Iba som cítila jeho pohyby spolu s mojimi ako sa naše telá vzájomne prepletajú v zložitom tanci vášne...

 

„Zakázal som ti zabudnúť, nezabudla si?“ prehovoril keď sme na druhý deň od seba odtrhli.

Poklepkala som si po retiazke.

„No čo myslíš zabudla?“ Edwardovi skoro vypadli oči keď uvidel tu retiazku. Pohladkala som jednotlivé písmenká.

„Zakázané zabudnúť. Edward, nikdy som nezabudla. Mám to zakázané.“ Usmiala som sa a pobozkala ho na nos...

 

 

 

*****************************************Koniec***********************************************

 

P.S. Slovo autorky bude v epilóge

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forbidden to Forget 34.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!