Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forbidden to Forget 7.kapitola

Eclipse - Riley


Forbidden to Forget 7.kapitolaNo ďalšia kapitola. Snažím sa napraviť to, že som poviedku trošku odkladala...

 

Forbidden to Forget

7.kapitola- hrôza

 

Isabella:

 

Zrazu som sa prebudila, trhla so mnou moja matka, ktorá aj s otcom stáli pri mŕtvom Edwardovom tele a široko sa usmievali. Matka si ku mne sadla a kruto mi povedala.

„Stávaj Isabella!" Tvoj manžel už čaká." A kruto sa zasmiala a otec?? Ten sa na mňa mračil ako keby som spravila niečo naozaj zlé!! Veď som sa iba zaľúbila!! A teraz?? Edward nie to nie nemôže byť mŕtvy!!

„Nie! Matka povedz, že to nie je pravda! Nie Edward nemôže byť mŕtvy!"

„Je Isabella poď Gróf na teba nebude čakať večne!" znova mnou matka surovo trhla.

„Nie nikam nejdem!" Sadla som si vedľa Edwardovho už bezcitného tela. Ešte stále mu nezmizla tá iskra v očiach a ešte stále mal teplé ruky. Mal prepichnuté srdce. Spoznala som matkinu dýku. Daroval jej ju otec k môjmu narodeniu. Bol to vlastne had. Obložený rubínami, opálmi, diamantmi, zafírmi.

„Isabella! Buď dáma a postav sa! Nekľač pri mŕtvole!"

„Matka ja sa nevydám!!"

„Ale áno Isabella! Vydáš a to som povedala ja!"

„Nie otec! Prosím!"

„Isabella, gróf Becker je bohatý, milý a má len štyridsať sedem rokov nie je taký starý!"

„Otec! Ja sa nevydám!" oponovala som im a držala Edward už za studenú ruku. Tá práznota, ktorú som teraz cítila ma zožierala zvnútra. Niečo ma trhalo a to bola....láska...láska, ktorú som k Edwardovi cítila. Chcelo sa mi kričať, plakať, vrieska a trhať niečo na kúsky ale nemohla som matka ma držala pevno za ruku a ťahala ma do koča. Ostatný vojaci zabalil aj s otcom Edwardovo telo do vreca a naložili bez citu na koňa a popohnali ho. Kôň sa rozbehol a utekal Edwardove telo stále na chrbte.

„Poďme!" zakričal otec a nasadol do koča...

 

„Isabella! To čo si spravila bolo vrcholne nezmyselné a také také nevychované!" okrikovala ma matka keď sme prišli domov.

„Vieš ako sme sa pred grófom Beckerom cítili??" teraz choď okamžite s Annou do izby svadobčania tu budú každú chvíľu!!"

„Matka! Prečo? Prečo mi nedoprajete šťastie!"

„Lebo! Okamžite sa choď prezliecť!"

 

Stála som pred zrkadlom v úžasných šatách...

Boli by nádherné keby som ich mala na svadbu s Edwardom. Bol krásny korzet a dlhá naberaná sukňa s francúzkou čelenkou s bielym závojom. Hladkala som ťažký zamat a prechádzala po perlách vyšitých na šatách. O chvíľu ma vydajú a ja som iba bábka ktorou si robia čo chcú. Mala som chuť šaty roztrhať a hodiť sa z útesu ako hádzali zločincov ale to som nestihla do mojej izby vošla matka a ani tak by som si nestihla ublížiť, celý čas ma strážili slúžky. Ja som plakala pred zrkadlom.

„Nerev Isabella! Zmažeš si tvár! A poďme gróf už čaká!"

„Áno matka presne o to ti ide! Koľko ti dá gróf za mňa? Hm? Koľko šiat a zámkov si môžeš za moje nešťastie kúpiť?? Koľko drahých kameňov? O to ti ide aby si ti bola šťastná a nie ja! Tvoje reči o tom, že mi bude dobre sú preč! Vydáš ma za niekoho koho som nikdy nevidela!" kričala som na matku zatiaľ čo ma matka vliekla do kaplnky ku otcovi, viackrát mi aj vlepila facku no v mojom obviňovaní som neprestala.

„Tak vidíš to je tvoj manžela budeš mu verná!!" ukázala na postavu matka. Gróf vyzeral celkom zle. Bol malý, slizký, škaredý a mračil sa na všetkých. Bol ovešaný ako vianočný stromček. Na každom prste mal asi desať prsteňov a okolo krku toho mal ešte viac. Otec ma silno chytil za ruku. A viedol ku oltáru. Bránila som sa, kričala, škriabala som otca a vrieskala, že sa nevydám ale otec ma ku oltáru dovliekol. Tam ma gróf chytil svojimi drsnými rukami a pritiahol k sebe. A kňaz ani nestihol nič povedať gróf mi navliekol na prst prsteň a drsno pobozkal, vložil mi jazyk do úst a mne sa nadvihol žalúdok a kusla mu do jeho nechutného jazyka. A potom som odbehla z kostola ako víchrica. No moja matka ma predbehla potkla a rovno do srdca mi zabodla bez milosti dýku  ešte som počula jej slova.

„Ak sa za grófa nevydáš! Nevydáš sa za nikoho! Choď do pekla!"

A s trhnutím som sa prebudila...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forbidden to Forget 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!