Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forbidden to Forget Epilóg

1177


Forbidden to Forget EpilógTak a je tu koniec!! fňuk, fňuk. Neviem čo mám povedať. No budem mi naozaj smutno!!

Forbidden to Forget

Zakázané zabudnúť

Epilóg

 

Isabella:

 

S Edwardom sme ešte dlho ležali v posteli a doháňali. Bolo skvelé opäť cítiť jeho telo na svojom. Jeho pery na mojich. Byť v jeho blízkosti. Toľko krát som si predstavovala o tomto dni. Toľko krát som o tom snívala, toľko krát som si želala, vždy keď som si mohla niečo želať.  Ležala som mu na hrudi a Edward mi prechádzal po paži, ramene. Druhou rukou mi prechádzal po perách. Ja som mu jemne ťapkala po hrudi. Mala som zavreté oči a nechala sa unášať jeho vôňou. Moje nové zmysli boli skoro rovnaké ako vtedy keď som bola anjel. Akurát som mala belšiu pokožku. Dole buchli dvere. Okamžite som sa posadila. Moje inštinkty lovca sa zapli. Edward sa melodicky zasmial. Jeho hlas bol ako balzam na dušu. Bol nádherný a melodický. Prisadol si ku mne a pohladkal ma po chrbte.

„To sú ostatní.“

Ostatní?? A kde boli?? Aha! Keď som si zopakovala to čím sme sa zaoberali do teraz tak som sa začervenala.

„Aha, asi by sme sa mali obliecť.“ Zašepkal a začal sa obliekať. Teda pozerať sa na zdrapy oblečenia. Natiahla som sa a za ruku ho opäť stiahla na posteľ.

„Nikam nechoď! Robme sa, že tu nie sme.“ Chytil za obe strany tváre a pobozkal.

„Ale nehovor. Dva dni sme v jednej izbe a nič iné nerobíme okrem...“ zatiahla som ho na svoje nahé telo a šuchla sa pod neho, nohy mu obmotala okolo pása. Priblížila svoju panvu k tej jeho a nechala ho nech sa opäť dostanem za brány raja. Zavrčal a prehodil cez nás plachtu. Do dvoch minút do izby vleteli opäť všetci. Prvý krát v mojej existencii som svoju rodinu, nevidela rada. Teda milujem ich ale teraz prišli naozaj nevhod. Emmett a Ed sa rehotali, Esme, Alice, Rosalie a Nessie ich vyháňali von a Carlisle s Jasperom odišli po svojich. Samozrejme môj syn a môj  švagor si neodpustili poznámky.

„Bože toľko hodín spolu, že ich to baví?!“

„Emmett a teba to nebaví??“ ozvala sa moja bloňďatá sestra, ako som sa dozvedela, že ich môžem volať.

„ale Rose!“

„Fajn! Ako chceš na jeden trimester a láskave mi nájdi moje bodkované prádlo!“

„Ale Rose ja to nevydržím a neviem kde máš prádlo.“ Zakričal Emmett. Na miesto Rosalie, ktorá hrdo odkráčala a pri tom na mňa mrkla, mu odpovedala Alice.

„No hľadaj Emmíček, a vieš čo? Mala som víziu, ž to je vedľa tvojho mozgu a to sa nahľadáš.“ Nešťastne povedala Alice dole v obývačke. Zatiaľ čo som ich počúvala mi Edward bozkával krk. Musela som sa zasmiať. Edward sa na mňa túžobne zahľadel a my  sme vášnivo pokračovali do nášho malého kúska večnosti s úžasnou rodinou...

 

Ako Isabella povedala tak aj bolo. Keď niečo začne to aj skončí. Teda ak nie sme upíry a žijeme večne. Aj príbeh o čarovnom Edwardovi a neľútostnej Isabelly, ktorá zanevrela na lásku, len preto, že ju láska opustila, skrývala bolesť za tvrdú masku. Ale ako sa hovorí po daždi vychádza slnko a takto je to aj tu. Tu tiež vychádza slnko...

 

***koniec***

 

Slová autorky:

 

Uf, tak ako začať.

No dobre, takže. Keď som začínala toto písať nebola som si istá či sa Vám to bude páčiť ako som videla tak to malo maličký úspech. Dúfam, že sa Vám to páčilo a nezanevriete na moje poviedky, lebo ich mám nejako veľa. Nie som dokonalá ani S.M čo už vôbec nie! Musím povedať, že keď som to čítala znova, tak som sa musela chytať za hlavu a pretáčať oči. No bolo to strašné. Teraz možno posledné kapitoly sa mi celkom páčili. Ale naozaj iba trošiiičku.

Celý čas ma podporovali Vaše komentáre a najviac ich bolo a autorkám chcem aj poviedku venovať. takže z môjho srdiečka darujem: Adiome, NikkiR, Regi a ešte veľa ďalším, všetkým, ktorí ma podporovali a písali komentáre. Mám rozpracované ďalšie poviedky a ak chcete aby som písala ďalej tam mi napíšte!!

Takže týmto sa naozaj lúčim s poviedkou Forbidden to Forget a teraz si idem poplakať :)

Pápá!!

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forbidden to Forget Epilóg:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!