Uf... Táto kapitola sa mi ťažko písala, nevedela som sa z toho vymotať, ale aj tak dúfam, že sa vám to bude páčiť. V kapitole bude taká malá chvíľka medzi Ness a Bellou. NessBlack :)
24.08.2012 (07:15) • NessBlack • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1089×
„Ness? Preboha, čo sa ti stalo?" Otec, samozrejme.
„Nič, všetko je v poriadku," povedala som a rýchlo si utierala slzy. Otec len nesúhlasne zavrtel hlavou.
„To vidím! Len tak si prídeš skoro po dvoch dňoch domov a k tomu plačeš! Tak mi láskavo nehovor, že ti nič nie je!" povedal a len vďaka maminmu varovnému pohľadu si udržal hlas...
„Láska, to sa všetko vyrieši. Kebyže chce, aby sme to vedeli, tak nám to povie. Neboj sa, teraz je už tu a je v poriadku," prehovorila mama. Pohladila otca po tvári a otočila sa na mňa.
„Naozaj si v poriadku?" opýtala sa starostlivo, zrejme vedela, v čom je problém. Len som prikývla.
„Hm... Mami, išla by si so mnou na lov? Len my dve," povedala som a hlas mi skákal z jedne oktávy na druhú.
„Samozrejme, Ness. Edward, nehľadaj nás, najneskôr o tri dni sme doma," povedala a objala ocka.
„Vráť sa ku mne," povedal otec trošku zlomene.
„K tebe vždy. Ľúbim ťa." Rýchlo ho pobozkala a už sme boli vonku.
Rozbehla som sa do lesa a maminu som počula za sebou. Znova som mala ten pocit, akoby som bola súčasťou lesa, boli sme jedno telo, ktoré bolo navždy spojené... Nevedela som, koľko mám bežať, aby nás nepočuli, tak som zastavila až na hraniciach Kanady. Zvedavo sa na mňa pozrela a ja som to už nevydržala.
„Mami, ja som všetko zbabrala. Pohádala som sa s Jakeom pre jednu sprostú fotku! Všetko som pokazila?" povedala som a znova sa rozplakala. Neexistoval vypínač, boli to potoky a potoky sĺz.
„Nessie, anjelik, neplač. Viem, o akú ide fotku. Je to veľmi stará fotka, ešte keď si neexistovala. Jacob miluje teba, nie mňa, je to len kamarát, ale ja nadovšetko milujem Edwarda a Jacob miluje teba a keď vidím, ako sa preto trápiš. Tipujem, že ho tiež miluješ, hm?" opýtala sa s úsmevom mamina.
„Veľmi, viac ako svoj život," povedala som a chvela som sa radosťou. Jakeovi som verila, ale nestačilo mi to. Ale teraz, keď som videla našich, ako sa lúčia, hneď som zistila, že oni dvaja patria k sebe, presne tak, ako ja s Jacobom. Dve polovičky jedného celku.
„Choď za ním. Určite sa veľmi, veľmi trápi, viac ako ty." Toto bolelo. Nechcela som, aby sa Jake kvôli mne trápil. Toto je ešte väčšia bolesť, keď viem, že sa on trápi kvôli mne.
„Ja neviem, určite ma ani vidieť nechce..." povedala som smutne a na konci vety sa mi zlomil hlas, no moja dokonalá mamina ma vždy vie presvedčiť.
„Ness, nevymýšlaj si! Jake ťa miluje, ver mi! Bež za ním a povedz mu, ako veľmi ho miluješ, dobre?" povedala s toľkou láskou, ale zároveň veľkou autoritou v hlase, že som jej nevedela odporovať.
„O tri dni sa tu uvidíme," usmiala sa, „budem stále na tejto lúke, dobre?" Len som prikývla a silno ju objala.
„Veľmi ťa ľúbim, mami," povedala som jej a utekala za Jacobom...
***
„Embry, nevieš prosím, kde je Jacob?" spýtala som sa roztraseným hlasom, išla som za Jacobom, ale on nikde nebol. Bojím sa o neho, veľmi.
„Je v lese... No... On, je niekde preč. Prečo?" povedal a dosť zle sa snažil zakryť, čo povedal.
„Ako sme sa pohádali, ja som sa chcela ísť s ním porozprávať, ale nevadí," povedala som a zamierila do lesa.
„Samozrejme, poviem mu, že si tu bola. Ozaj, nechceš ísť na zmrzlinu?" spýtal sa s troškou nádeje v očiach. Ja som len vyvalila oči. Len som s úsmevom na perách zakrútila hlavou.
„Možno inokedy." Usmiala som sa a zmizla v lese...
Táto kapitola je veľmi krátka, viem, ale nabudúce vám to vynahradím. Prosím, nechajte mi tu komentár, aby som vôbec vedela, či mám pokračovať... :)
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: NessBlack (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Forever - 3. kapitola:
Ahoj.
Článok ti vraciam na opravu. Do perexu si pripíš aspoň jednu vetu o obsahu kapitoly. Potom znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!