Ďalší diel...
07.07.2009 (21:30) • ClairdeLune • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1385×
Forget
10.kapitola
Nessie:
Bežala som lesom. Potkla som sa a spadla. Začala som kričať ale nikto nedošiel. Volala som meno mami ale ani tá nedošla, ani otec, Emmett, Rosalie, Alice, Jasper, Carlisle, Esme, Aro, Jane. Ani nikto koho som poznala a volala. Pomaly som padla do diery. Tam kde som už bola. Poznávala som korene, ktoré tu boli aj listy, ktoré ležali na zemi mi boli povedomé. Ležala som na mokrej zemi s rukou v divnom uhle a plakala. Začínala mi byť zima, bola som hladná, smädná a unavená. Nikto nechodil. Nedokázala som držať viečka otvorené. Môj žalúdok skrúcalo od hladu, chcela som ľudské jedlo ale aj krv. Nemala som síl. Ako keby zo mňa vyprchali. Lapala som po dychu. Ale ani pľúca mi odmietali pracovať...
S trhnutím som sa prebudila. Vankúš aj vlasy som mala úplne mokré. Ležala som na drahej posteli ale nikto pri mne nebol. Samota a práznota z môjho sna sa mi vrátila. Trhano som nasala vzduch do pľúc. Len aby som vedela, že mi fungujú. Kde je mama? Alebo Jane? Kde sú všetci? Prečo tu nie sú?? Vstala som von z postele, mala som na sebe dlhú nočnú košeľu. Bola mi zima. Veď na Aljaške býva zima, no nie? Kráčala som k dverám. Pomaly som ich otvorila. Nikde nikto ani svetlo nebolo rozsvietené. Nikto tu naozaj nebol. Začali mi tiecť slzy. Pomaly kvapkali po zemi. Ukazovalo cestu kam som potichu kráčala. Došla som až na vrch schodov.
„Mami?“
Nič. Ticho.
„Tati?“
Znova nič. Iba ticho.
„Je tu niekde nie kto?“
Niečo ma zrazilo k zemi. Ťažké, studené telo mi vyrazilo dych. A tak som lapala po dychu. Ale našťastie ten niekto mi pomohol a ja som dych opäť našla.
„Jas-Jasp-Jasper!“
„Prepáč Nessie, nechcel som ale musíme sa ponáhľať!“
„Ponáhľať? prečo?“ opýtala som sa keď sa natiahol aby ma zdvihol zo zeme. Prehodil si ma cez plece a zišiel dole schodmi...
Bella:
Boli sme všetci na love. A keď myslím všetci tak úplne. Aj Cullenovci. Jane chce aby som sa dala opäť dohromady s Edwardom. Ale to by ma musel milovať. Nechcela som nechať moje mačiatko samé. Ale Jane trvala na tom aby som išla aj ja. Tak som išla zatiaľ čo sa Tanya lepila na Edward. A ja som išla pár krokov za nimi. Pre prípad ak by Nessie kričala. Tanya mi dávala dosť poznať komu patrí Edward. A musela som si priznať, že ma to trhalo na kusy. Keď mu kúsala ušný laľôčik to ma hrýzlo strááášne veľa. Tak pevne som chytila kôru stromu až som v ňom vyryla svoje ruky. Keď to videla Alice usmiala sa na mňa víťazne.
Ako keby mi hovorila. Vidíš žiarliš a to znamená, že ho miluješ...
Práve som si pochutnávala na pume keď mi zazvonil telefón. Aro.
„Áno Aro?“
„Bella?“
„Áno, čo sa deje?“
„Chris utiekol! A je niekde na Aljaške. Máte tri letenky na náš jeden ostrov na Havaji.“
„Čože?! Utiekol? A je tu? A ako je to možné?! Najlepší upíry na svete a im újde niekto?! Kedy odchádzame? A prečo tri?“
„ stala sa chyba keď sme ho no to mučili ale to jrdno už sa ho snažíme chytiť! Bella, musíš ísť aj s Edwardom. On už o tom vie.“
Ticho som asi päť minút stála na mieste a potom ma niečo buchlo do ramena.
„Nie v žiadnom prípade s ním nikam nejdem!“
„Bella, ale Nessie je v nebezpečenstve a musí byť s tebou proste ide a hotovo, nediskutujem! Za hodinu na letisku!“ položil to! Oni sa proti mne všetci spriahli! To je nefér!
„Bella, ideš?“ opýtal sa ma Edward už keď Jasper nakladal malú do auta.
„Idem iba preto lebo je nebezpečenstve Nessie inak by som nešla! Radšej by som sa obesila. Zaborila som mu prst do hrude. keby som bola človek mám zlámanú celú ruku.
„Edward, ty nikam nejdeš!“ Tanya sa dorútila ako víchrica. Malá zaspávala na sedadle. Rose dobehla aj z paplónom a vankúšom. Položila na to malú Nessie, Alice nám zabalila aj oblečenie na dobu neurčitú. Chcela by som tam stráviť večnosť to áno aj s Edwardom ale to by ma musel milovať! Tanya stála pred Edwardom a ja kúsok za nimi. Zo srandy som klopkala nohou o zem. Každým dotykom, ktorý dopadol na zem sa Tanya striasla. Muselo ju to rozčulovať a ja som bola rada.
„Môžeš prestať?!“ otočila sa na mňa zúrivo.
„A s čím?!“ tvárila som sa alá nevinnosť sama o sebe. Emmett s Rose aj Alice s Jasperom vybuchli do smiechu.
„S tým!“ ukázala na moju nohu.
„Tanya ja nemám čas na tvoje žiarlivostné scény čas musím odísť!“
„Nikam!“ postavila sa pred neho. Otočila som očami. Edward ju obišiel, nasadol do auta a ja s ním a odišli sme. Smer letisko Achnorage...
Autor: ClairdeLune (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Forget 10.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!