Ďalší diel. Dnes som sa napísala!! Pekné čítanie...
16.07.2009 (16:01) • ClairdeLune • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1297×
Forget
13.kapitola
Bella:
Zase nás viedol Demetri ale Nesssie išla s nami. Sedela mi v lone a spokojne odfukovala. Edward ma držal za ruku a ticho hmkal moju a Nessienu uspávanku. Cestovali sme v noci až sme dorazili nie do hôr ale do nejakej veľkej dediny. Ako sme išli bola tma, no nie pre moje oči. Videla som obchodný dom, supermarket, pár obchodíkov, materskú školu ale aj školu základnú aj strednú myslím, že tam bola aj výška išli sme popri nemocnici a ja som sa usmiala keď som si spomenula aká som nebola šikovná a koľko krát som bola ja v nemocnici. Dorazili sme pred radové zástavby? Áno boli to radové zástavby. Vpredu bol detský park a parkovisko. Bola tam jedna zelená, červená, biela a žltá. Demetri zastavil. V červenej sa svietilo aj v bielej. Demetri vystúpil a na parkovisku bolo čierne BMW, modré audi tt, červený a čierny Mercedes E-guard. Demetri sa postavil pred zelený domček a kývol nech ideme za ním. Dom bol prekrásny! Dole bola kuchyňa, jedáleň, obývačka, kúpeľňa. Steny boli biele a čierne doplnky. Kuchyňa bola božská. Biele steny tmavohnedé kachličky a tmavohnedé doplnky so skrinkami aj chladnička bola zladená. Jedáleň bola tiež s tmavohnedým drevom a tmavohnedými stoličkami. Aj obývačka bola tak zladená. Tmavohnedé kožená sedačka ladila s konferenčným stolíkom. Pred tým bol krb a vedľa neho bola na zemi doska na nej šuflíky a na šuflíkoch bola plazmová televízia. Okolo televízie boli skrinky. Všade bolo plno kvetov a pôsobil tak útulne. Kúpeľňa bola v bledomodrej farbe.
Hore bola naša spálňa s veľkou manželskou posteľou zladená do zeleno-fialovej. Malej izba bola ako mávajú princezné ale nie v ružovej, tú Nessie neznášala, ale vo fialovej. Veľká posteľ s fialovým povlečením a baldchýnom. Stolík zladený s čerešňovým drevom. Na ňom stolík a notebook, tiež fialovej farby. Na zemi fialový koberec a veľké posuvné skrine. Mala tam tiež televízor. Edward položil malú na posteľ zakryl pobozkal a odišli sme. Ešte stihla malá zašepkať.
„Chcem sa v noci vyspať!“ Demetri sa na nás pozeral ale ja som aj s Edwardom sklopila zrak. Hore bola kúpeľňa zladená do červenej farby s čiernym vybavením. Došli sme dole kde boli nachystané nejaké dokumenty a aj kľúče. Demetri sa spokojne posadil a začal rozprávať. Z chladničky vytiahol fľašu a tri poháre na červené víno.
„Demetri! My nemôžeme piť!“
„Neboj Bells, to je krv!“ nalial a začal rozprávať.
„Takže ste manželia Masenovi, ty Edward, si výkonný riaditeľ v novootvorenej firme a ty Bella si učiteľka v materskej škôlke. Prisťahovali ste sa sem aj s vašou dcérou včera a ona bude chodiť do šiestej triedy na základnú školu. Bella, tvoj otec je podnikateľ a tvj Edward zomrel aj s rodičmi pri auto havárii. Obidvaja máte dvadsať päť rokov. A podrobnosti a príbeh, ktorý sa musíte naučiť máte v tejto zložke. Tu sú kľúče od domu a auta. Ten červený Mercedes je tvoj, Bella a čierny je zase tvoja, Edward. Chápeme sa??“
„Áno. Ale prečo sme v bytovke nemali by sme byť v horskej chate??“
„Nie aj toto je krycí manéver. Nie ste dokonca ani v Talianských Alp. Ste v Rakúsku.“
„Aha.“ Odpovedala som.
„Dobre musím ísť. A preto ste v bytovke, lebo tu na vás Chris ani ostatný nezaútočí, moc sa boja Volturiovcov. A len vďaka tebe Bells. A ozaj máte sa na verejnosti chovať ako šťastný pár. No ja idem takže pápá!“ kakýval a mysle išli do izby. Najprv sa išiel osprchovať Edward. Snažila som sa čítať svoj príbeh aby som nevidela jeho dokonalé telo.
„Predstav si! Zoznámili sme sa na strednej škole! Presne ako my!“ zašepkala som keď mi prešiel po perách. Mal na sebe iba uterák. Jeho mokré vlasy mi kvapkali na krk, tvár, ramená...
Jeho opojný dych mi zahalil myseľ a odrovnal moje myšlienkové pochody. Nevedela som ako sa volám.
Okamžite mi naskočila husia koža. Stávala som sa hadnou, s ktorou si môže spraviť všetko čo chce. Musela som újsť! Chcela som hop znova cítiť. Ale nie dnes ešte nie som pripravená!
„Musím musím sa ísť osprchovať.“ Doslova som utiekla z izby.
Hneď vedľa kúpeľne bol aj šatník. Boli tam Len moje a Edwardove veci. Jasné Nessie má tiež kúpeľňu a asi aj šatník. Bolo tam veľa spodného prádla ale ešte viac oblečení. Edward tam mal samé obleky a košele, no zbohom kto to bude žehliť?“ ale mal tam aj jeansy a trička.
Pri mojich veciach bol lístok na ňom napísane Alice písmom.
http://www.in-obleceni.cz/prilehava-kosilka-oxima-white-p-97.html?cPath=11_14
Viem, že to budeš potrebovať! Ja osobne by som si vzala to biele prádlo v tom ti podlahne! Potom nám poďakuješ
Alice, Rose, Jane, Esme
Pozrela som sa na to prádlo a skoro ma trafiľ šlak. Našla som si hodvádne pyžamo aj s tričkom. Došla som do spálne a Edward už ležal v boxerkách na posteli.
„Zrejme budeme mať aj doterných susedov. A musíme mať zhasnuté.“
„Ale to môže mať svoje výhody.“ Laškovne som zdvihla obočie a položila mu ruku na brucho. Cítila som ten elektrický náboj medzi nami. Edward sa natiahol pre niečo na nočný stolík. Zobral to do jednej ruky. Druhou mi zdvihol dlaň a pobozkal ju. Navliekol mi jeden prsteň. Jemná strieborná obruč a nevypracovaný diamant. A potom druhý prsteň mi nasdil k tomu prvému. Bola to jednoduchá obruč. Biele zlato. Bolo to iba koliečko ale aj tak s tým nádherným diamantom na prvom prstene. Bolo to jednoduché a nie gýčové. Edward si tiež nasadili prstienok a zastrčil mi za ucho prameň vlasov.
„Belle, musíme zhasnúť.“ Povedala prešiel k oknu. Zastrel najprv záclonu a potom zelený záves s fialovými kvetinkami. Ľahol si ku mne do postele a ja som si ľahla k nemu. Vyškrábala som sa mu po hrudi a jemne ho pobozkala na ústa. Pritiahol si ma za pás bližšie k sebe. Aj som mu zašla jazykom do úst. Zastonali sme rovnako. Nakoniec prerušil našu hru on sám.
„Edward, deje sa niečo?“
„Nechcem aby si so mnou spala z povinnosti, len preto, že si teraz moja akože manželka.“
„Ale Edward keď sa to tak vezme tak ja s tebou nebudem spať nikdy.“
„Vtipné Bella.“
„Edward, ja s tebou nechcem spať z povinnosti. Pre mňa to bude ráj.“
„Bella. Za chvíľu sem príde polospiaca Nessie a ľahne si k nám do postele. Má zle sny.“
„Áno, to v poslednom čase máva. Odkedy musela zabiť.“ Ľahla som si k nemu na hruď. Hladkal ma jednou rukou po chrbte.
„Musela zabiť?“ zdesene sa opýtal Edward a prerušil cestu po mojom chrbte.
„áno bolo to pred rokom. Išli sme loviť a napadli nás Rumuni. Bolo ich na mňa moc a Demetri s Félixom sa zatúlali a napadli nás. Musela som sa brániť, brániť moje zlato. Ale nestačila som tak musela zasiahnúť aj ona. Od vtedy má také sny. Buď ju naháňajú vlkolaci alebo upíri. A ako povedal o dvadsať minút prišla lahla do postele a okamžite zaspala. Obidvaja sme ju pozerali s láskou v očiach. Do rána schádzalo ešte päť hodín. Zakryla som Nessie a spoločne sme s Edwardom pozerali na naše slniečko vo večnosti...
Autor: ClairdeLune (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Forget 13.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!