Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forget 14.kapitola

Prsten Eclipse


Forget 14.kapitolaAhoj! Takže je tu ďalší diel! Keďže za hodinu letíme na dovolenku tak tu asi desať dní nič nepridám. Ale potom to už asi dopíšem (Ak dovolenku prežijem.) Je to trošku dlhšie. No dobre takže pekné čítanie. A Bon Vayage!!

Forget

14.kapitola

 

 

Nessie:

 

Došli sme ani neviem ako, niekto ma položil na posteľ a pobozkal na čelo. To bude iba mama alebo oco. Nechcelo sa mi nad tým rozmýšľať ale dúfam, že nebudú robiť to čo v lietadle. Nevšimla som si ani izbu. Ale musela som ich upozorniť.

„Chcem  sa v noci vyspať!“ a ďalej som to neriešila...

 

Bella:

 

Ráno som Nessie nachystala oblečenie. Volánikovú sukňu, legíny, tričko a sveter, čižmi. Ja som si obliekla cigaretové nohavice, tuniku, sveter a čižmi. Zišla som dole navariť Nessie raňajky, pripraviť desiatu. Nessie ostala ležať v posteli., ak mám auto tak ju zobudím o pol ôsmej a hádam to stihneme. Dala som Edwardovi jemnú pusu na pery a odišla dole. Edward pravdepodobne do kúpeľne. Dole som sa osprchovala, obliekla, namaľovala, iba linky a jemné tiene. Keď som došla do kúpeľne znova som žasla nad tou krásou. Podišla som ku chladničke a tam bol ďalší lístok. Od Esme.

 

Bella,

Neviem čo má Nessie rada ale je tu toho veľa dúham, že jej bude chutiť, to čo sme nakúpili. Nemohla som odolať a nejaké koláče som jej aj s Emmettom napiekli. Potom nám povieš aké boli.

Esme.

A samozrejme Emmett.

 

To samozrejme Emmett bolo písané iným písmom to tam asi napísal Emmett. Nie asi samozrejme. Zapla som si rádio. Hrali tam Thriller od Michaela Jacksona. Samozrejme, že som si spievala s ním, škoda, že zomrel...

 

Akurát som miešala mlieko na krupičnú kašu. Nessiene raňajky, už skoro desať rokov.

Zo schodov sa ozval šramot. Odložila som varechu stranou a podišla k schodom. Našlapovala som ako mačka. Schovala som sa za roh  a čakala. Kto to môže byť?? Nessie ešte spí, ako ju poznám a sprcha beží. Do kelu. Prikrčila som a keď niekto neznámy zišiel na posledný schod tak som mu skočila na nechránený chrbát a inštinktívne som mu zaborila zuby do krku. Až neskôr som si všimla, že ten páchateľ má bronzové vlasy a božskú vôňu. Bolo neskoro zuby boli v krku. Okamžite ako mi to došlo som zuby vytiahla a odskočila. Edward si položil ruku na boľavé miesto na krku. Okamžite som priniesla čistú utierku a položila na jeho boľavé miesto. Sykol. Čo ma bolelo. Zaútočila som na svoju lásku!! Mali by ma dať zavrieť!!

„Au!“

„Edward, mňa mňa to tak mrzí nevedela som, že ideš mňa to tak tak...“

„Bella, stačí!“ stopol ma  aja som videla ako sa rana pomalý zaceluje ale aj tak je vidno ako ho môj jed páli.

„Mal som ísť trošku hlučnejšie, nabudúce budem dupať.“ Povedal a stával zo zeme. Mal na sebe čierne oblekové nohavice. Tmavo zelenú košeľu a sako mal v rukách a kravatu mal ležérne rozopnutú. Nemohla som ho tak pustiť čo by na to povedali! V takomto mestečku vedia o všetkom! Edward sa rýchlo postavil aj mne podal ruku. Gentleman!

„Nebolí ťa to? Neublížila som ti?“ zahrňovala som ho otázkami. V strede jednej vety keď som sa ho asi desiaty krát  pýtala či ho to nebolí tak ma prirazil o kuchynskú linku a dravo pobozkal. Okamžite som cítila husiu kožu za ušami. Jazykom mi vkĺzol do úst a s mojim jazykom divoko šermovali v boji kde nevyhral ani jeden. Spojila som ruky za jeho krkom a ešte viac si ho pritiahla k sebe. Ocitla som sa na jeho vypracovanej hrudi. Myseľ, ktorá ihneď pri jeho dotyku prestala pracovať, mi vyvrhla myšlienky, na ktoré by som mala zahnať. Nevedilo mi to rukami som vkĺzla pod jeho košeľu a hladkala jeho vypracované brucho. Edward mi rozpustil vlasy a za zátylok si ma pritiahol ešte bližšie. Dravo, vášnivo ma bozkával. Vkĺzol mi pod tuniku, ktorú som mala na sebe. Sveter bol niekde ani neviem kde.

Chcela som pokračovať. Znova cítiť jeho dotyky na svojej pokožke. Cítiť jeho pokožku pod mojimi perami. Zoskočila som z pultu a oprela ho o šporák. Už som mu chcela vyzliecť jeho nohavice keď som si jednu ruku položila vedľa neho. Pocítila som jemné škrabkanie a potom zacítila, že sa niečo páli. Spálenina! Prudko som sa od Edward odtrhla a hasila si rukáv v umyvadle. Edward, zadýchaný, bez košele, rozcuchané vlasy sa pozrel na schody.

„Nessie.“ Povedal a zapínal si košeľu a upravoval si vlasy. Ja som si dala tuniku dole a natiahla na seba sveter. Krupičná kaša sa na moje veľké prekvapenie nespálila. Dovarila som ju položila na stôl aj s grankom a cukrom. Na Edwarda som sa pozrela až teraz sedel za stolom a čítal noviny. Nechápala som to ale pozrela som sa von a videla ako sa nenápadne sem pozerajú dve ženy. Jedna tlačila kočík a druhá ťahala za ruku asi dvoj ročné dievčatko.

„Chcú ma napriek tomu, že sú obe vydaté.“ Povedal unudeným tónom. Boli smiešne ako nenápadne sa sem snažili pozerať.

„Ale ja si ťa nedám, musím niečo vymyslieť aby som si ťa udržala!“ zamyslela som a sadla mu znova do lona. Odstrčila trocha stôl. Chytila ho za obe strany tváre a poriadne pobozkala.

„Bella, ty aj Nessie si ma držíte na vždy o tom nepochybuj!“  povedal.

„Ja viem.“ Zliezla som z jeho lona a pozrela na moje dve asi susedy. Pozerali si ma s takou nenávisťou, že som sa musela rozosmiať. Upravila som si vlasy a vtedy došla dole Nessie. Niesla dole gumičku a čelenku a samozrejme kefu.

„čo je tu smiešne? Mami, prosím, učeš ma.“ Bola oblečená to mala šťastie. Sadla si za stôl a ja som ju česala. Kým jedla išiel si Edward po sako. Došiel dole zase mal kravatu ležérne rozviazanú.

„Edward, si riaditeľ vo veľkej firme! Musíš si tú kravatu zaviazať normálne!“ podišla som k nemu a znova mu ju zaviazala.

„Ešte, že ťa mám!“ povedal a pobozkal ma.

„Dobre, dobre chováte sa ako pubertiaci!! Mami poďme! Aj ty tato, mal by si ísť!“

„Áno už idem. Milujem vás.“ Nessie pobozkal na vrch hlavy a mne dal znova pusu na pery. Takú sladkú...

 

Odchádzali sme okolo trištvrte na deväť. Mala som všetko potrebné. Ale aké veci potrebujem ak pracujem z deťmi? Letela som po ceste. Moje susedky som pozdravila a naskočila hneď do môjho nového miláčika.

„Mami! Neleť!“

„Nessie, prosím, vieš, že nemám rada ak mi brbleš do šoférovania!“

„Mami! Prešla si školu!“ tak sme si spravili menšiu obchádzku ale aj tak sme došli rovno pred školu. Nessie som zastavila rovno pred vchodom do školy.

„Mami! Som už aj tak nápadná nemohla si zastaviť niekde inde?“

„Miláčik! Milujem ťa! Ale musíš ísť inak nestihneš!“ povedala som jej a anjelsky som sa usmiala.

„áno áno. Už idem o štvrtej tu. Ahoj mami.“ Pobozkala som ju a ona odtancovala do školy. Videla som ako mieri presne do kancelárie. V škole plnej detí nezaútočí nikto.

 

Letela som znova do práce. Materskú škôlku som našla ľahko bola skoro hneď pri škole. Pred budovou som zastavila. Keď som sa ponáhľala do budovy zastavil ma známy hlas.

„Bella?!“ Jessica Stanleyová?? Videla som ako sa skláňa k malému chlapcovi s blondavými vláskami. Strašne mi pripomínal Mika Newtona. Ale je to možné, veď na škole po ňom išla.

„Jess?!“ nemala by som sa hrať na neznámu? Nie. Aj keď bola pokrytecká, bola to kamoška. A mala to čierne BMW, ktoré včera bolo na parkovisku. Asi by sme boli susedy a ak by niečo vykecala tak Aro má nejakého upíra na mazanie pamäti.

„Bella! Ako sa máš? A ty si máš to nie nie to nie je možné!!“ na nej bolo vidieť občasné vrásky ale iba keď sa usmiala.

„Ahoj Jessica a toto je kto? Vy tu bývate?“

„Áno s Mikom sme sa sem  nasťahovali včera presne ako aj jeden pár pri nás. V takej zelenej zástavbe.“ Povedala a malého chlapca zdvihla na ruky. Toto bude problém. Veľký problém. Nemala by ma poznať.

„No my bývame v rodinnej zástavbe. V tej zelenej. Na Unstreet 4/A.“

„My? S kým bývaš Bella?“ vidím, že máš menšie bruško nie si náhodou tehotná?“

„Ja no s Edwardm a malou Nessie a áno som tehotná.“ Bože!! Čo som to povedala? Čo jej preboha poviem o deväť mesiacov?? Myslím, že zavolám Arovi. A počkať! Budeme mať ešte jednu dcéru. Hmm? Bože nikdy by som neklamala.

„A Edwardom? Cullenom? A čakáš dieťa? Jeho dieťa  malá Nessie? To je kto. Ale ty si zomrela? Všade ťa hľadali. Charlie bol nešťastný!“ vyčítavo sa na mňa pozrela. Áno vzťah s Charleim som musela ukončiť.

„No vieš. Musela som odísť Charlie s Edward si nepadli do oka a bola som tehotná s Esther. Musela som utiecť. Nedovolil by mi Charlie nechať si Edwardove dieťa. Tak sme musela sfalšovať pár vecí. Vzali sme sa malá Esther je teraz vysokoškoláčka a Nessie sa narodila pred dvanástimi rokmi a presťahovali sme sa od Edwardových rodičov, lebo chceli sme súkromie. A ďalšie dievčatko je na ceste.“ Pohladkala som si bruško ako som si to robila pri tehotentve Nessie. No takže mám dve fiktívne deti. No zbohom.

„Však príď niekedy na návštevu. S Nessie som niekedy doma a ty ako sa ma Mike?“

„No vieš mám podozrenie, že má inú ženu. A tak som naschvál otehotnela ale radšej by som to vymenila.“ Neúprimne sa na  mňa usmiala.

„Ahoj, maličký ako sa máš a ako sa voláš?“ malý chlapec asi trojročný chlapec.

„Volá sa po otcovi. Mike. A prídem. Kedy prídeš na návštevu? Ešte pokecáme.“ Povedala.

„A ozaj ako sa má Edward?“ povedala s nádejou v hlase. Chcela ho aj ona? No zbohom.

„Má sa dobre, len je troška smutný. Tak strašne chce chlapčeka. No čo už. To vieš štyri ženy v domácnosti? Ale je naozaj pozorný, milý, úžasný manžel. Milujeme sa .“

„Och, to je dobre. Tak ahoj!“ povedala a neúprimne sa na mňa znova usmiala. Za päť minút mám byť u riaditeľky v škôlke. Strčila som sa do auta a vytiahla telefón. Je načase zavolať Edwardovi. Po prvom zazvonení mi to zdvihol.

„Bella, láska čo sa deje?“

„Mám problém.“

„Aký? Ja som dostal kanceláriu a sekretárku, ktorá už začala rozbiehať aj s kolegyňami na mňa lov. No čo už nikto im asi ešte nepovedal, že som ženatý a som jeden krát otcom.“

„V tom je ten problém.“

„V čom?“

„Už nemáme jedno dieťa ale tri! Bola tu Jessica Stanleyová a videla moju tuniku a asi si myslela, že mám brucho tak som jej to odsúhlasila a potom som jej musela povedať prečo som odišla a pravdu som jej povedať nemohla tak som vymyslela ďalšie dieťa. Kde zoženieme dieťa?!“ vychŕlila som zo seba.

„Bella, no nič tak musíme asi povedať Arovi. Ten pomôže ale to je jedno chýbaš mi! Strašne mi chýbaš.“ Povedal to a zaskučal.

„Zavolám mu a vieš o tom, že sa vydala za Mika Newtona? A že vraj ju podvádza. A majú chlapčeka.“

„áno podvádza ju! Tu zo sekretárkou. Spravím im fotku?“ opýtal sa Edward znudene.

„Edward, musím ísť uvidíme sa doma. A milujem ťa!“

„aj ja ťa milujem doma a Bella!“

„Áno?“

„Už žiadne deti.“ Začal sa smiať.

„Smiešne Edward! A kúp Nessie nejaký pekný darček. Milujem ťa!“

„Ahoj láska už viem čo jej kúpim.“

„Čo?“

„Nič ti nepoviem, uvidíme sa doma.“

„Však počkaj!“

Zložila som telefón dala do mega kabelky a vyšla do škôlky. Ešte ma trápil Charlie asi si spravím výlet do Forks...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forget 14.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!