Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forget 19.kapitola

Volturi


Forget 19.kapitola19.kapitola!!

Forget

19.kapitola

 

Môj diabolský plán vychádza!

Sadlo som si v tmavomodrom prádle, ktoré viacej odhaľovalo ako zahaľovalo, na stoličku a nohy na, ktorých som mala desať centimetrové podpätky, vyložila na stôl. Chcela som ho a ako bolo vidieť tak aj on mňa a to bolo hlavné a keď nás vždy niekto vyrušil tak som musela vymyslieť niečo iné. A prázdny dom bol naozaj skvelý nápad, však môj. Zamyslela som sa nad svojim životom. Nikdy som nebola takto. Sebavedomá a silná osobnosť, ktorá vyvolávala rešpekt iba vstupom do miestnosti. Áno upíry si zvykli, že mňa štvať nemôžu, lebo zle skončia. Tak som si vlastne vybíjala zlosť na Edward, že am opustil. Využil a opustil. Ale niekde tam. Hlboko vo mne je tá Bella. Tá dobrá, milá, priateľská, srdečná a zodpovedná. Ale je hlboko. Až moc. To on ju pochoval. V očiach mi zahorela nenávisť. Ale keď som si spomenula ako tu teraz sedím a prečo tak som bola pokojná. Ja som sa vlastne na neho ani nehnevala. Iba na život. Ak by som nestretla, nebolo by Nessie, nebolo by prvej lásky. Ako sľúbi tak aj dodržal o desať minút, pred domom parkovalo auto. Podľa tichého pradenia motoru to bol Mercedes. Za dve minúty už otváral dvere. Bola som nervózna. Ale keď som sa pozrela na naše prvé milovanie síce ešte len cez moje slabé, ľudské oči. Ale aj tak bolo nádherné. O minútu si pokladal kľúče a pracovnú kabelu na komodu pri dverách. Ja som stále sedela na stoličke pri stole. Najprv sa pozrel do jedálne a chcel ísť hore.  Nenašiel ma, vďaka môjmu štítu.

„Edward.“ Zašepkala som a on sa otočil. Pozrel na miesto kde som sedela. No ja som stála za ním. Rukami som mu vyzliekla sako.

„Viem, že tebe nie je teplo ani zima ale aj tak, nechceš si to dať dole?“ stiahlo som ku sako. Keď sa chcel otočiť a pozrieť na mňa, nemohla som mu to dovoliť, ešte som sa chcela hrať.

„Prečo si ma zavolala?“

„Nemôžem zavolať svojho manžela?“

„Môžeš ale prečo?“

„Preto, lebo ťa potrebujem.“

„Potrebuješ?“

„Áno, túžim po tebe.“

Ani neviem ako a už stál čelom ku mne. V očiach mu zahorela černota...

Prešiel mi prstami po perách. Sústredene sa zahľadel iba na moje pery. Pobozkala som mu prsty, vždy keď cez moje pery nimi prešiel. Strčil ma pred seba. Stále ma tlačila  sústredene sa hľadel na moje pery. Tlačil na mňa stále viac a viac sa približoval ku schodom. Strhla som z neho košeľu. Hľadela som na tú krásu, ktorá sa jagala predo mnou. Tak veľmi som túžila po tom aby bol môj, aby som sa mohla opäť pritúliť na jeho hruď. Chytil am za stehná a vyhupol si ma hore. Oprel ma o stenu pri schodoch.

„Toto by si mi nemala robiť.“

„A prečo nie?“

„Lebo sa zbláznim!“

„Keď do mňa tak dobre ale ak do inej!“ ani som nestihla dopovedať a prisal sa mi na ústa. Na schodoch som nechala jednu topánky. Edwardova košeľa skončila na cucky. Úplne roztrhaná. Chvíľu som rozmýšľala, že bola pekná ale už ma zamestnal svojimi bozkami a ja som mu nemohla odolať. Doniesol ma hore do postele. Gentleman. Pretočila som oči.

„Prečo práve posteľ?“

„Mám na posteľ krásne spomienky.“

„Aj ja. Ale toto nie je tá posteľ.“

„Nevadí, je to posteľ nie?“

„áno je.“

Nemilosrdne mi strhol podprsenku. Teda ani ja som nešetrila jeho nohavicami. Mám kreditné karty bez limitu, neriešila som to. Rukami mi prešiel cez stehno. Inak ma stále bozkával na krku. Svoju ruky som potrebovala niekam dať. Mala som ich položené vedľa svojej hlavy a v prstoch žmolila vankúš. Edward bol medzi mojimi nohami a ja som mu nohy obmotala okolo pásu. Prešiel mi po tvári, krky, pomedzi prsia, cez brucho. Tam sa zastavil na jazvu po Rennesme. Ja ani Aro sme nevedeli prečo mi pri premene nezmizla.

„Čo to máš?“

„Tvoje dieťa sa dralo troška iným spôsobom.“ Prešiel mi až k lemu nohavičiek. Opatrne ich sťahoval smerom dolu. Až ku konci ich roztrhol. Nepáčilo sa mi, že je ešte stále hore. Už nie som človek. Už sme si rovní. Pretlačila som svoju panvu na tú jeho, boky mu stisla stehnami a pretočila pod seba. Pri tomto pohybe som sa prsiami obtrela o jeho hruď. Zastonal a to ma posilnilo. Bozkami som preskúmala celé jeho telo. Nechtami som mu sťahovala čierne boxerky. Pozeral na mňa čiernym túžobným pohľadom. Aj moju ľadovú pokožku to rozpálilo. V tejto chvíli keď ma hypnotizoval som sa ani nespamätala a už som ležala pod ním. Ruky mi uväznil nad hlavou. Aj keď som si ich snažila vyslobodiť, nešlo to, držal ma pävne. Iba sa šibalsky usmial. Nedokázal som to už vydržať. Zdvihla som hlavu a priložila svoje pery k jeho uchu. Zahryzla doň. A jemne mu pošepkala.

„Už nedokážem čakať, tak dlho bez teba a teraz mi to chceš odoprieť?“

„Nie, nedokážem Ti nič odoprieť. Milujem ťa.“ Zašepkal a prenikol do mňa.  Tak dlho som čakala. Musela som vykríknuť ako ma to naozaj zabolelo. Aj ako upíra. Edward na mňa zdesene pozrel. Keď som sa opäť pozrela do jeho čiernych očí. Bolesť išla stranou. Nebolo nič iba on. Pohyboval sa v jednom tempe. Pomalom ako keby si každý pohyb, dotyk chcel vychutnať. Ako som to robila ja. Celý čas mi sme od seba neodtrhli pery. Boli stále na našej pokožke. Iba sme sa stále hádali o pozíciu hore. Aj ja som chcela ale Edward odviedol moju pozornosť a potom ma pretočil dole. mal to dobre premyslené. Keď som opäť pocítila tú známu vlnu.  Bol to ako vstup do raja. Aj ako upíra ma zalialo teplo a chlad zároveň. Bili sa o moje vnútro. Edwardové bozky ma opäť dostávali do varu. Nedokázala som odolať. Vybojovala som si miesto hore. Alebo lepšie povedané vybozkávala som si cestu hore. Použila som Edwardové zbrane. Zatiaľ čo som určovala pohyby ja Edward am držal za boky a ja som ho láskala po hrudi. Ďalšia vlna prišla čoskoro. Zhlboka som dýchala. Edward mal stále zavreté oči a keď ich otvoril. Čierny oheň mi vôbec nedovoľoval prestať, spomaliť.  Posadil sa ku mne a obrátil am pod seba, zase! Chytil ma za stehno a obmotal si ho okolo pásu. Zrazu keď som ho poškriabala nechtami po chrbte, určite tam bude mať jazvy, som dostala pocit ako keby nás sledovali. Zaryla som mu nechty do hrude. mal tam odtlačky mojich rúk aj zubov. Ako aj na krku. A ucho. Pravé ucho som mu dokúsala. Teda ako on poškriabal celý môj chrbát. Prsty prepletal mojimi vlasmi a ťahal ich. Zaklonila som hlavu a on ma pobozkal na  odhalené a ponúkané hrdlo. Stále si tlačil moju panvu k tej svojej. Aj ja som mala pocit, že ho nemám úplne blízko. Chcela som ho mať čo najbližšie ako sa len dalo.

Naposledy do mňa prenikol a ja som nahlas vzdychla. Ako po celý čas som vzdychala ako aj on ale snažili sme sa ich držať na uzde. Väčšinou som nemala problém, lebo jeho pery som mala na svojich neustále možno akurát keď sa venoval môjmu telo, no potom opäť prešiel k mojím perám. Ľahla som si na brucho vedľa neho. Zakryl nás od pása dole a láskal ma po nahom chrbte. Jednu ruku som mala s ním spojenú ako aj tvár som mala na neho natočenú. Jeho pohľad pomaly znežnel. Hral sa z mojimi prstami. Všimla som si ako si obzeral môj klenotný prsteň so znakom Volturiovcov. Mlčali sme. Iba sme si hľadeli do očí...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forget 19.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!