No ďalšia kapitola. Celkom som na ňu hrdá!! Ale mám takú otázku... Má im Ness odpustiť hneď alebo sa správať zle?? No a Bella sa bude chvíľu správať nepekne ale potom ju to prejde. Ale čo Ness? Napíšte mi do komentíkov...
15.06.2009 (17:00) • ClairdeLune • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1891×
Forget
2.kapitola
Ness:
Z prvého auta, mercedesu, vystúpil muž, nádherný, pohyboval sa tak elegantne.
Hneď mi to bolo jasné! Blonďavé vlasy starostlivo nagélované dozadu, mramorovo biela pokožka, ostré ale aj jemné rysy, plné bezkrvné pery v tenkej linke a výraz, že by Brada Pitta hodilo o zem, keby ho videl. Bol mi povedomý ale neviem kde som ho videla. Zo sedadla spolujazdca vystúpila žena, rovnako krásna akurát mala oblejšie tvary a jemnejšie rysy a mamičkovský výraz. Ale na rozdiel od muža som ju nespoznávala. No bože nemám až takú úžasnú pamäť ako mama! Z auta za nimi, červeného BMW M3, vystúpila najkrajšie dievča aké som videla. Blonďavé vlasy, postava alá bohyňa krásy. Z sedadla spolujazdca vystúpil chalan ako medveď možno ako Felix. Bol mi na prvý pohľad sympatický. Z auta za nimi, žlté Porche, vystúpil chalan mal jazvy po celom krku a pod vyhrnutými rukávmi. Mal neprípustný výraz a hlavne nebezpečný, radšej budem okolo neho chodiť asi tak 20km medzerami a možno viac. Zo sedadla spolujazdca vystúpilo dievča ako elf, neposlušné, čierne vlasy jej utekali okolo zlatej tváričky. Z posledného auta vystúpil chlapec....
Bol nádherný ale čo ma zarážalo, že sa strašne podobal na chlapca, ktorého má mama v vzpomienkach. A aj moja podoba s ním ma zarážala. Bronzové vlasy rovnaké ako mám ja a tie oči!! Ja mám síce hnedú farbu ale jeho a môj pohľad bol doslova ako cez kopirák. Vtedy sa na mňa pozrel. Bože veď to je môj otec!! Áno mamine spomienky, moje spomienky, moja podoba!! Bože!! Nie, toto mamu zničí! Vedľa neho cupitala blondínka s jahodovými prúžkami vo vlasoch, hneď mu obmotala ruky okolo pása. On nereagoval na to a stále n mňa hľadel. Bolo to zvláštne ako keby sa mi chcel zavŕtať až do duše. Ach nie!! veď on vie čítať myšlienky!! Musím preč!! Mama aj ja musíme preč!!
„Padajme baby! Rýchlo švihnite si!!" tlačila som svoje kamošky preč!
„Ness! Čo je?"
„Nič, Grace, vážne mi nie je vôbec nič choďte na pred hneď som tam."
„Dobre, zajtra v škole."
„Áno, Kess, zajtra sa tam uvidíme! Bežte!" radšej to už nekomentovali, vedeli, že im neodpoviem. A čo by som im mala povedať?? Áno baby som upír a mala by som mať už 26 ale mám len 13 ideme na zmrzku?? Alebo, že som práve našla svojho otca?? Ktorého som v živote nevidela?? Alebo, že aj moja" sestra" je mi v skutočnosti matka?? Nie radšej nie. Ešte stále sme si pozerali do oči, iba keď Grace s Kess odišli som odvrátila zrak, teraz musím zmiznúť a to hneď! A vtedy mi to trklo do hlavy veď jasné, sú upíry!! Samozrejme! Ja ťava ale ak nám niečo spravia tak sa im Aro s Caiusom a Marcusom nepoďakujú. Niečo jej povedal ale počuli to všetci a všetci na mňa pozreli. Videla som ich oči, krásne karamelové, hnedé až také zlaté. Aj ja som sa na nich pozerala, nevedela som od nich odtrhnúť zrak. Chlapec mne toľko podobný si ma prezeral s bolesťou v očiach, Dvaja upíry čo vystúpili prví a všetci ostatní prekvapene až na tú upírku s jahodovými prúžkami vo vlasoch, ta si ma prezerala ako odpad. To by si teda užila keby som povedala tete Jane ako sa ku mne chovala... usmiala som sa lišiackým úsmevom, tak, že som zdvihla iba jeden kútik a všetci sa ku mne jedným krokom pohli. A jeje. Musím zmiznúť. Otočila som sa a utekala čo mi sily stačili...
Edward:
„Edward čo ti je?" Alice tá mi liezla na nervy a aj Tanya mi pekelne liezla na nervy. Najhoršie bolo keď ma čakala v izbe v spodnom prádle, ktoré bolo odpudzujúce až to bolelo. Belline prádlo bolo nádherné, tmavomodré, sténové. keď sa jej šúchalo o pokožku
A potom keď sa Tanya hrala na urazenú, že som ju odmietol. Myslela si, že keď sa so mnou nebude mesiac baviť bude to pre mňa hrozná bolesť no v skutočnosti to boli šťastné chvíle keď som mohol nerušene myslieť na Bellu. Ach moja Bella ako sa má??
„Áno miláčik je ti niečo?" zacukrovala na mňa Tanya, až ma naplo. Vtedy som počul myšlienky.
Bože ako sú si z Ness podobný a tie vlasy a ten pohľad! Ale aj s Bellou sú si strašne podobný ešte viac ako s ním. Bože nemať 13 ale takých 16 tak je môj. Bože sklapni Kass.
V mysli toho dievčaťa sa objavil obraz Belli ale ako upírky a potom dievčaťa. Malo vlasy podobné mojim a aj rysy ale Belline oči a môj pohľad! Bože môže to byť?? Nie to je blbosť! A pozrel som sa smerom ku kríkom kde bolo to dievča schované, nebolo samo ešte jedno a potom presne to isté dievča! A ten pohľad! Belline nádherné oči. Nie to je blbosť. Ale srdce jasne dokazovalo, že je ešte človek.
„Moje dieťa." Zašepkal som iba jemne ticho a všetci na mňa pozerali ako na blázna no keď sa všetci na to dievča pozrelo, pochopili...
Je to celý Edward ale má niečo z Belli ale iba oči ale aj ten pohľad má Edwardov...
Emmetové myšlienky.
Áno, bez pochýb je to Edwardová dcéra. Ale ako?? Žeby mal niečo s Bellou??
Esmine...
Počulo som o takom prípade ale iba raz a vždy matka neprežila ale toto dieťa vyzerá také, také čisté upravené a nádherné, žeby moja vnučka?? Blbosť veď sme preč už skoro 26 rokov.
Ale tá podoba...
Carlisleho...
To není fer!! Kde je tá hnusná spravodlivosť!! Čo som ti bože spravila, že ma taktotrestáš?! Prečo má Bella to čo ja nikdy nemôžem mať!! Ale je to nádherné dieťa a bez pochýb je Edwardové ale ako veď sme preč už skoro 26 rokov. O nie je možné!! Ale aj tak mám neter a budem ju musieť aj obliekať ale podľa tých legín a toho dlhého trička a ešte pekné baleríny a celá vo fialovom no tak nemá chýb...
Rosalie...
Bože!! Edward! Vedel si to?? Ja teda nie! Ale prečo nám Bella nič nepovedala!! A ty zbabelec?! Vyspíš sa s ňou a neberieš ohľad! Pozri sa čo je z tvojej jednej noci! Nádherná dcéra!! Ale nevidím jej ani Bellinu budúcnosť! Prečo?! Ach jaj som teta veríš tomu?? Toľko nákupov budeme musieť dohnať....
Ďalej už neboli Alicine myšlienky zmysluplné...
Bože je nádherná! A celá po Edwardovi no našťastie nevonia!! Bože čo som to spravil, pripravil som dieťa o otca!! Som netvor!!
Jasperové myšlienky boli celé iba ako sa obviňoval...
To nie!! Tá mala šťanda a ta krava Bella mi Edwarda nepreberie!! To nech si vyhodí z hlavy!! A ak nie tak pôjdem do Volterry a udám ju ako nesmrteľné dieťa. Ach Edward, a čítanie myšlienok do kelu!! 2+9+6+5+8*9-6-45-23148-325-5631+23456 sa rovná bla bla bla...
To by Tanya nespravila a ak áno tak ju prethnem!
Dievča poslalo svoje kamarátky preč a ešte chvíľu nám hľadela do očí a potom sa usmiala presne mojím úsmevom! Takým aký milovala Bella. Všetky myšlienky boli jediné...
Je to Edwardové a je to Cullenová!!
Dievča sa rozbehlo preč chceli sme ju sledovať ale jej pach nebol nikde...
Autor: ClairdeLune (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Forget 2.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!