Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forget 3.kapitola


Forget 3.kapitolaNo a ďalšia kapitola... Príjemné čítanie...

 

Forget

3.kapitola

 

 

Ness:

 

Bežala som ako o život, stále rýchlejšie a rýchlejšie. Vedela som, že nemôže ma nájsť, nie ak nebude chcieť mama tá ma nado mnou štít. A do kelu bude sa o mňa o strachovať a bude mi nadávať a poúčať m, ach bože! No nič už som doma...

 

Edward:

 

„Ako je to možné?!"

„Edward! Sadni si! Takto nič nevyriešiš!" Napomenula ma Alice.

„A keď budem sedieť sa to vyrieši?!"

„Áno!"

„Jasne! Alice niekde vonku behá moja 13 ročná dcéra s láskou môjho života a ja mám sedieť doma?! Tak to po mne nemôžeš chcieť!"

Tanya ohrnula nos a odišla do svojej izby.

„Bože Edward! Prečo dávaš Tanyi šance keď ju nechceš?"

„Lebo to bol len omyl a ona sa na mňa lepí."

„Áno, áno idem von!"

„Edward, Ewdard počkaj." Viac som nepočul to som už bežal ďaleko do lesa.

 

Ness:

 

„Ahoj mami!!" prišla som do kuchyne a pobozkala som mamu za šporákom, sadla si za stôl ale mama stále nehovorila. Tak to je problém.

„Môžeš mi láskave vysvetliť kde si bola Nessie?! Vieš ako som sa o teba bála? A Aro s Caiusom a Marcusom tiež? Alebo taká Jane s Alexom? Tí už chceli ísť mučiť tých nových čo majú dôjsť. Tak Nessie kde si bola??"

„fú mami ty si sa ale rozkecala."

„Rennesme! Ako sa to so mnou rozprávaš?!" odvrátila sa mi mama chrbtom, vedela som, že ak by mohla plakať tak by plakala. To som nechcela, musela to mať so mnou ťažké a ja jej to ešte sťažujem. Podišla som k nej a objala ju okolo pása.

„Prepáč mi to mami, viem aké to máš ťažké, že máš dcéru dvakrát tak dlhej puberte a ešte nemám ani otca prepáč len som sa túlala s Kessie a Grace."

„Kessie som volala a povedala, že ste boli v starom dome. Kde je ten starý dom?"

„No vieš mami tam sa nasťahovali tí noví."

„tí upíry?"

„áno mami."

„Nessie ti si sa zbláznila?! Vieš čo by sa ti mohlo stať?"

„Ale oni sú vegetariáni!"

„To je jedno Nessie drž sa od nich! A radšej zavolaj Arovi ten šalie ako sa o teba bál."

„Už letím mami!" Strýko Aro! Paráda ak budem mať šťastie tak ma prevezie znova v limuzíne. No nič zapojila som notebook do zástrčky v izbe a zapla telefón. Ach bože kým sa to vytočí mala by som sa prezliecť. Práve som vyzliekala tričko keď sa ozval Arov hlas.

„Ach Nessie! Kde si bola vieš si predstaviť ako som sa o teba bál?? A nie len ja? Jane je už doma?"

„Aro prepáč ale túlala som sa a neozvala som sa, mrzí ma to"

„No dobre ale nie, že to ešte spravíš, vieš ako sa tvoja mama o teba bála? A ja? Alebo taká Jane? Tá už chcela ísť mučiť tých nových upírov."

„Jaj Aro a kto sú tí noví?? Ako sa volajú??"

„Neviem Nessie, naozaj neviem a pozdravuje Teba aj Bells Cauis a Marcus."

„Ďakujem, pozdrav aj ty ich. A ahoj."

„Odovzdám a tiež sa maj."

Spojenie sa prerušilo a ja sa môžem ísť najesť.

 

Bella:

 

„Jane akože nevieš kto to je? Môžu byť nebezpeční a aj pre Nessie."

„Nie neboj sa Bella Nessie sa ani nedotknú."

„Jane vieš, že som schopná aj vraždiť len preto ak mojej Nessie ublížia je to jediné čo mi po ňom ostalo." Sadla som si na stoličku. Edward, to meno mám aj po 26 rokoch stále v hlave. A ešte aj keď chcem zabudnúť tak nemôžem lebo Nessie mi ho strašne pripomína. Ale ja nechcem zabudnúť.

„Bells zajtra pôjdete normálne do školy a tam ich uvidíte. A keď budú až príliš nebezpeční samozrejme ich zlikvidujeme."

„A koľko ich je?" opýtala som sa Jane teraz mojej najlepšej kamarátky.

„7 ako rodina a 1 upírka je u nich asi iba na návšteve tak to povedal Alex."

„Dobre, ďakujem ti Jane aj tebe a celým Volturiovcom." Objala  som ju.

„NESSIE! Večera!"

„Už letím mami!" Dobehol môj poklad. Bola prezlečená a samozrejme krásna. Jej bronzové vlásky mala až po pás a bola oblečená do zelených legín a zeleného trička, mohla som na ňu byť pyšná!

„Papaj Nessie"

„Nessie úlohy máš?"

„Áno mami."

„Tak hybaj do postele!"

 

Nessie:

 

„Tak hybaj do postele!" Ach nie! Ale som unavená. Dorazila som do svojej izby. Zariaďovala mi ju mama mala štvorcový pôvod a bola fialovo-zelená a mala som tam  stôl s notebook telku sedačku a posteľ a veľkú skriňu. Šuchtala som sa umytá do postele. Kde som sladko zaspala....

 

Bella:

 

Prišla som k Nessie di izby aby som jej dala aspoň pusu ale Nessie spinkala presne ako bábätko. Podišla som k posteli a následne si ňu sadla. Nessie sa pomrvila ale spala ďalej. Jemne som jej dala pusu na čelo.

„Nessie. Si jediné čo mi po ňom ostalo. Si moja hviezdička na nebi moje slniečko. Spinkaj, aj keď mňa a aj teba tvoj otec nechcel ale my budeme stále iba spolu. My dve a možno Jane. Nikdy nedovolím aby ti nejaký muž ublížil tak ako mne. Sľubujem."

„Ale mami teraz si nie si šťastná??"

„Hej ty nespíš!"

„Ja viem ale tieto slová mi hovoríš dosť dlho."

„Lebo chcem aby si to vedela."

„Mami ale ak by nebolo môjho ocka nebolo by ani mňa a neboli by sme spolu a nebola by si šťastná."

„Máš pravdu chrústik, ale teraz spinkaj."

„Dobrú mami."

„Dobrú Nessie."

A odišla som, dole v obývačke už sedela Jane a pozerala televíziu.

„Spí??"

„Áno spí idem sa prejsť."

„Nie ďaleko."

„Samozrejme mami." Zamrmlala som Jane a odišla sa schovať do hlbokého lesa kde dám prednosť svojím slzám...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forget 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!