Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forget 8.kapitola

Edward


Forget 8.kapitolaNo ďalší diel. Neviem trošku dlhší a Bella je riadna hnusoba. JE mi to ľúto ale aj Bella sa udobrí s Edwardom ale neskôr...

Forget

8.kapitola

 

 

Nessie:

 

„Ako myslíš, že si ich pozvala?!“ kričala na mňa mama na záchodoch v škole.

„No normálne som im dala lístky. Je na tom niečo zlé??“

„Samozrejme Nessie!“

„A čo??“

„Nessie.“ Nestihla mi to dopovedať, lebo dovnútra došla Alice. Keď nás videla usmiala sa.

„Bella, Nessie!“ povedala a chcela ma ísť asi objať ale mama zavrčala.

„Mami!“

„Bella?“

„Ruky preč od mojej dcéry!“ zavrčala, že aj doberman by sa jej ľakol. Bolo smiešne ako Alice vypleštila oči.

„Bella, je to moja neter!“ Mama zdvihla arogantne obočie a podišla k tete Alice. Stále pred ňou tak, že Alice musela pozerať hore aby na mamu videla.

„Nie! 25 rokov ste o nej nemali ani tušenia! A teraz prídete a myslíte si, že sa vám hodí okolo krku? Nie Alice a odkáž tvojmu bratovi nech do výchovy mojej dcéry!! Nepchá nos! Máte jediné šťastie, že ona chce vidieť a poznať vás a nemôžem jej to zakázať! Keď vám poviem nech jej dáte pokoj tak jej ho dáte! Jasné?“

„Ale Bella, my sme o nej nevedeli!“

„No máte smolu! Mohla si to vidieť, štít som nepoužívala.“

„Bella, bolo to pre tvoje dobro! Inak by ťa neopustil! Ešte stále ťa miluje!“

Mamine obočie sa stratilo až vo vlasov a na ústach mala úsmev ešte arogantnejší.

„Áno jasné ako krtko betón.“ Musela som sa usmiať.

„Bella.“

„Neskúšaj to na mňa.“

„Ale je to pravda.“

„Jasné veď hovorím ako krtko betón. Alebo čo taká Tanya? Hmm? Ju má ako okrasu? Veď je pekná myslím, že má dlhé nohy, blond vlasy. A ju miluje ako čo?? Ako komár repelent?“

„Bella!“

„Alice!“ napodobnila mama jej hlas. A zároveň si pozerali do očí. Alice s bolesťou a Bella s výsmechom.

„Bella, si moja najlepšia kamoška.“

„Alice bola som tvoja najlepšia kamoška to by si sa so mnou aspoň rozlúčila ale nie ty si zmizla! Takže teraz mám ešte hodinu a nemienim meškať! Nessie do triedy.“ Zavelila a ja som ju radšej poslúchla. Mame som dala pusu na líce a aj Alice tej som ich dala sedem, veď pre každého. Mama na mňa pozerala bolestne tak som jej tiež dala ale osem aj pre tetu Jane.

 

Edward:

 

Všetko sme počuli najviac ma bolel Bellina reč keď povedala, že ju milujem ako krtko betón, vtedy som bolestne skrivil tvár, Emmett sa zachichotal ale keď videl Rosalie tak sa radšej tváril vážne. Jasper ten sa držal za srdce, lebo Bella mu spôsobovala veľkú bolesť. Ani sa jej nedivím. Ale ja ju milujem a musím ju dostať späť. Sedeli sme ešte stále v plnej jedálni keď ku nám si sadla Jane. Všetci sme na ňu pozerali. Hlavne na jej karamelové oči. Jemne sa na nás usmial a jej anjelská tvárička bola ešte krajšou ale na Bellinu alebo malej Nessie nemala.

„Ahojte a prepáčte ale určite ste počuli tú výmenu názorov.“

„Nedala sa prepočuť.“ Zasyčala Rosalie. Tanya sa na mňa lepila ako obyčajne ale keď došla Jane, doslova sa na mňa nalepila ešte viac. Na poznámku Rosalie sa Jane iba usmiala ale pozrela inam.

„Viete neprišla som si vás rozhádať ani nič podobné. Žijeme na jednom kúsku zeme a mali by sme sa mať radi. Áno, áno aj Bella, preto som tu. Viete keď ste odišli a my sme ju našli. Prišli sme tak tak. Tvoje dieťa, Edward, milovala. Ochraňovala ho vlastným telom. Neviem pravde podobne poznáte Tollenovcov?? Asi áno. No jeden z nich Chris jej ublížil bol  ňou tak posadnutý a keď sa dozvedel, že čaká tvoje dieťa bola pred ním v nebezpečí. Ale to sme o nej vedeli a našťastie v pravom čase. Aj vo Volterre sme sa o ňu starali a aj ja som došla na to, že nemusím loviť ľudí a tak ma Aro poslal s ňou. Mala strašný pôrod ale najhoršie bolo, že u nás nebol nikto kto by ju premenil ale zvládla som to. Bolo to zlaté, lebo bábo nosila  dvakrát dlhšie, preto je Nessie taká mala jej rast je spomalený. Trvá dvakrát dlhšie. Bella bola na dne úplne. Nessie bola jej záchranou a vyslobodenie ale aj teraz keď malú Nessie uspí, tvojou uspávankou, chodí preč a spomína. Veľa krát som jej hovorila nech zabudne, ale nedokáže to, nevie ale nie ona nechce zabudnúť. Viem to, Edward, ona ťa miluje. A ja ti pomôžem aj ja aj Nessie. Ale teraz je riadne tvrdá. Už nie je to dievčatko, ktoré ste poznali, tá Bella je mŕtva. Teraz je z nej ľadová kráľovná, vie byť dobrá, niečo dobré je v nej ale je to pod prikrývkou zlosťou. Vie milovať ale musí jej to niekto ukázať.“ Pozrela na nás. Ja som sa aj cez bolestnú tvár usmial aj malá Nessie pozná Bellinu uspávanku.

„Prepáčte asi ma nechápete prečo som vám to povedala ale verte mi ona aj s Nessie bude s vami. Budete rodina. Ona ťa miluje Edward, nikdy neprestala.“

„Ale Edward miluje mňa!“ krikla Tanya.

„Ale Tanya! Nebuď smiešna.“ Zasmiala sa Jane ale nepozerala na nás.

„Ak nechceš aby som ti pomohla odísť tak choď sama.“ Vyhrážala sa Tanya a Jane chcela niečo povedať ale to jej na rameno dopadla ruka. Pozreli sme sa všetci na prichádzajúceho bola to Bella! Tvárila sa ako bohyňa pomsty. A svoje čierne oči, ktoré boli také čierne, že nebola jej vidieť ani zrenica, upierala na Tanyu.

„Ty budeš Tanya, však?“ usmiala sa ale nie tak pekne, ale tak výsmešne. Jane stala a uvoľnila Belle miesto. Mysleli sme, že si nesadne ale Bella si sadla a ďalej sa na Tanyu usmievala. Jane sa jej postavila po pravom boku.

„Tanya.“ Povedala tak ľadovo až sme sa mykli. Oprela sa o operadlo sedačky a skrížila ruky na prsiach.

„Tanya, moje dcére ti hovorila, že keď sa jej budeš rovnať aspoň mocou tak vtedy sa jej môžeš vyhrážať, však?“ povedala a Tanya cítila, že je problém tak iba prikývla.

„No ja aj Nessie nenosíme priezvisko Volturiová len tak zo srandy. Určite vieš, že Aro má dcéru, však?“ znova sme iba kývli, nevedeli sme kam mieri.

„A vieš čo sa stane ak Aro, nedaj bože, umrie kto nastúpi na trón?“

„Buď Markus alebo Caius.“

„Nie nemá náhodou Aro dcéru?“ všetci sme vyvalili oči na jej prsteň, ktorý má na prste. Erb Volturriovcov. Ona?!

„Tak ti Tanya hovorím, že ma nemáš hnevať ak nechceš aby tvoja večnosť či život spadol ako domček s kariet, však? Skús sa dotknúť Malej Nessie alebo nadávať Jane alebo sa jej vyhrážať a ja ťa zmetiem zo sveta. Daj od mojej rodiny ruky preč! Lebo ja už nie som to dievčatko, ktoré sa všade potklo a bolo dobré! Nie to je stará Bella pochovaná šesť metrov pod zemou! Ja už viem byť sviňa! A ver, že ak ublížiš mojej rodine budem ale riadne zlá! A tak ťa varujem dávaj si pozor na reči, lebo nájdem zákon alebo pravidlo ako ťa zniesť zo sveta. Už vonku som ti dala varovanie a toto je druhé! Ešte jedno a ja sa ťa s radosťou zbavím. A vieš čo?“ stále sa usmievala ale teraz sa hrala s vrchnáčikom od malinovky ako ja pred rokmi. My ostatný vrátane Jane sme na ňu pozerali ako telatá na nové vráta. Tanya nemo odkývla.

„Že si to riadne užijem!“ Sykla, zdvihla sa zo stoličky a hrdo odkráčala. Takúto sme Bellu nevideli. Hrdo kráčala vystretá von z jedálne. Tanya sa začala klepať strachom.

„Tak takúto som Bellu nevidela ani ja a to už zabila veľa upírov ale takéto veci nehovorila. Je riadne nasratá. Mal by si Tanyu krotiť Edward, lebo sa ti nevráti v celku.“ Jane sa otočila a odišla.

„ty vole! Toto nebola Bella.“

„Nie Emmett toto nie je naša Bella. Tú sme zabili.“ Bolestne sme skrivili tvár...

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forget 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!