Omlouvám se, že ji sem dávám tak dlouho. Jinak se Bella konečně setká s Cullenovými. Děkuju za vaše komentáře, jsem za ně hrozně ráda. Rossalliee
31.03.2012 (16:45) • Rossalliee • FanFiction na pokračování • komentováno 11× • zobrazeno 1662×
„Fajn, tati, víš, že jsou tady Cullenovi?“ Táta se na mě hned podíval a kývl.
„Ty z toho nemáš radost?“ zeptala jsem se ho.
„Mám, ale nikdo neví o tobě. Bojím se, jak budou reagovat. S nikým jsem se ještě nepotkal.“
„Dobře. Hele, támhle jde Emmett a Rosalie,“ ukázala jsem na ně a taťka se otočil. Oba zůstali stát na místě. Táta se na ně usmál a šel pomalu k nim. Rose mu skočila kolem krku a Emmett ho objal. Všichni se vydali k nám. Bylo vidět, že nechápou, proč u nich sedí člověk. Emmett mě pozdravil a Rose jenom kývla hlavou na pozdrav.
Táta se usmál a začal nás představovat:
„Rose, Emmette, tohle je moje žena Alice a moje dcera Bella.“ Oba na něj vykulili oči. První se vzpamatoval Emmett.
„Takže já jsem vážně strejda,“ řekl. Musela jsem se usmát.
„No, jestli ti nevadí, že budeš můj strejda, tak já budu hrozně ráda. A, Rose, budeš moje teta? Já totiž mám jenom mamku a taťku,“ řekla jsem. Rose se na mě podívala s úsměvem a bylo vidět, že má z toho velikánskou radost.
„Ale jistě, drahoušku,“ řekla a objala mě. „Nechcete k nám všichni přijet na návštěvu? Esme s Carlislem budou mít velkou radost.“ Všichni jsme souhlasili a já jsem se musela vydat ještě na jednu hodinu. Mamka s taťkou už končili, takže jedou domů a potom se pro mě staví a pojedem rovnou ke Cullenovým.
Šla jsem na biologii. Když jsem vešla do třídy, byla tam volná celá lavice. Jsem ráda, protože nemám náladu dál odpovídat na otázky, které se pořád opakují. Se zazvoněním vešel do třídy nejhezčí kluk, co jsem kdy viděla. Byl vysoký, vlasy měl zlato-blonďaté, rozházené na všechny strany, a měl zlaté oči. Počkat - zlaté oči, to musí být Edward. Bože, je to tak nádherný anděl, který si jde sednout vedle mě. Cože?! Vedle mě?! Bello, klid. Do třídy vešel učitel a já jsem mu šla dát papírek.
„Á, naše nová posila. Prosím, představte se nám, Isabello,“ vzal si papírek, který podepsal, a položil ho na učebnici.
„Ahoj, jmenuji se Isabella, ale říkejte mi, prosím, Bella.“ Tím jsem skončila. Vzala jsem si učebnici s papírkem a šla si sednout. Podívala jsem se na Edwarda a on koukal pořád před sebe. Jenom zatínal pěst na stole a všimla jsem si, že sedí co nejdál ode mě. Ale neřešila jsem to. Teď jsem si vzpomněla, že bych potřebovala půjčit poznámky, abych si je mohla opsat.
„Mohl bys mi, prosím, půjčit poznámky, abych si je mohla dopsat?“
„Půjč si je někde jinde,“ řekl a ani se na mě nepodíval. Odbyl mě teda pěkně hnusně. Koukala jsem na něj s pěkně vyvalenýma očima. Na to, že jsme skoro jedna rodina, se chová divně. Nemusí mě mít rád, ale půjčit debilní poznámky by mohl, ne? Nebo aspoň říct, že nemůže. Když jsem se vzpamatovala, už bylo dávno po zvonění a Edward byl už taky bůhví kde. Viděla jsem naše autíčko a mamku s taťkou, jak se baví s Edwardem. No super. Šla jsem pomalu k nim.
„Ahoj, mami, ehm, Alice,“ pozdravila jsem mamku a objala jsem ji. Taťka zrovna mluvil s Edwardem.
„Ahoj, drahoušku,“ pozdravila mě mamka.
„Ahoj, Jaspere, pojedeme?“ zeptala jsem se taťky.
„Ahoj, princezno, jasně. Edward pojede s námi, protože mu Emmett odvezl auto.“ No potěš pán Bůh. Jenom jsem kývla tátovi a na Edwarda jsem se ani nepodívala. V autě seděl vedle mě a bavil se s rodiči. Já jsem se dívala z okýnka na přírodu. Cesta ke Cullenům je stejná jako k nám, akorát náš dům je kapku dál na levé straně. Dům Cullenových je zase na pravé straně. Přijeli jsme k nádhernému domu, byl opravdu úžasný. Na terase stáli ostatní členové rodiny.
„Jaspere,“ volala malá hnědovláska, která se vytrhla z objetí vysokého blonďáka. To musela být Esme a Carlisle.
„Esme,“ řekl taťka a objal ji.
„Carlisle,“ objímal ho.
„Synu, jsem rád, že ses vrátil, a ne sám, jak koukám.“ Tomu se taťka zasmál.
„Ne, sám opravdu nejsem a ani bych už být nemohl. Tati, mami, tohle je moje žena Alice a naše dcera Bella.“
Tati, mami? Takže můj děda a moje babi? Jupí! Mám dědu a babi, strejdu a tetu, mamku a taťku a… Edwarda.
Autor: Rossalliee, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Heavy Love - 3. kapitola:
a... Edwarda. Mě rozsekalo Dneska jsem si přečetla první dvě kapitolky a samozřejmě úžasné..!
Honem dalšíí !! Honeeeeeem !!!
honem dalšíííí
to bolo fakt dobré rýchlo pokračko prosím prosím prosím
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!