Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka od koní - 52. kapitola

CC13


Holka od koní - 52. kapitolaRychlý sled pohledů na Bellin „výlet". Tento díl je věnovaný Pavle777, která se nemohla značně dočkat. ;)

*** Pohled Lucy ***

Panebože, co tu Bella dělala?! Takhle jsem nechtěla, aby se to dozvěděla. Okamžitě jsme za ní vyrazili, ale Edward ani Alice nemohli využít své nadpřirozené rychlosti, neboť venku stála Patty, která stále zírala na příjezdovou cestu a v očích měla slzy.

„Bello!“ vykřikla a její hlas byl hysterický.

‚Zabavím ji a až se nebude dívat, jděte!´ pomyslela jsem si a vyrazila za Patty.

„Lucy, Bella… může se zabít…“ drmolila a celá se třásla, a tak jsem ji otočila k sobě a dala ostatním šanci, aby zmizeli.

„Jdi do stáje, všichni koně potřebují uklidnit,“ řekla jsem a ona na mě vyvalila oči.

„Ale…“

„Prostě jdi!“ řekla jsem a nechala ji stát, kde byla.

Tryskem jsem utíkala k ohradě a otevřela ji. Musela jsem se uklidňovat, že nesmím být moc ukvapená, i když jsem se strašně bála.

„Lovari,“ řekla jsem, ale hlas se mi třásl.

Když ke mně přišel, byla jsem tak netrpělivá, ale vyvedla jsem ho ven a zavřela ohradu. Rychle jsem nasedla a pobídla ho.

 

*** Pohled Edward ***

A bylo to venku. Všechno, co jsme tajili, bylo promlčeno. Proč takhle, proč tu ten čokl byl? A proč jsem Bellu necítil?

Chystal jsem se za ní běžet obvyklou rychlostí, ale jakmile jsem uběhl metr, koně v okolních stáních se začali plašit a navíc venku byla Patty – člověk.

S Alice jsme vyběhli lidskou rychlostí před stáj, kde stála Patty v šoku.

„Bello!“ zakřičela a po tvářích jí začaly stékat slzy.

Lucy mi poslala v myšlenkách, že tu holku zabaví a my máme jít.

„Alice, na tři,“ zašeptal jsem a ona jen přikývla.

Když se Patty otočila na Lucy, zašeptal jsem tři a vyběhli jsme najít Bellu. Celou cestu jsem nasával vzduch a šel s Alice v závěsu po jejím pachu.

„Edwarde, nevidím Bellinu budoucnost!“ křikla Alice a já ještě víc zrychlil. Nesmí se jí nic stát.

„Poblíž je voda, její pach míří tam,“ řekla Alice to, co jsem už věděl.

„Alice, běž z druhé strany, kdyby náhodou se mi Freedeho nepodařilo chytit,“ řekl jsem. Věděl jsem, že kdyby Freede utekl, Bella by se trápila.

Proč se tím zaobírám? Ten kůň mi může být ukradený!

Najednou jsem uslyšel čvachtání vody. Neee. Bells vjela do vody, copak si neuvědomuje, jak zrádný živel to může být?

Alice podle mých rad vyrazila na druhou stranu jezera či rybníka, nebo co se to před námi rozprostíralo.

 

*** Pohled Belly ***

S Freedem jsme vjeli do mého milovaného jezírka. Věděla jsem, že tak metr a půl od břehu je mělčina a dál spád dolů, takže jsem si dávala pozor.

Freede, jakmile ucítil pod nohama vodu, přešel do klusu a já ho později zbrzdila do kroku. Avšak i když byl tam, kde to znal, byl koník nervózní.

„Copak se děje?“ optala jsem se ho, ale on jen pohodil hlavou.

Než jsem ho stačila pohladit, za mnou to zarachotilo a Freedovi pocuchané nervy se projevily, když nebezpečně ustoupil k prudkému srázu.

„Bello!“ křičel Edwardův hlas a Freede se při tom zvuku vzepjal, což jsem nečekala a nestačila se chytit hřívy.

Vnímala jsem jen pád vzduchem a náraz na vodní hladinu. Snažila jsem se kopat nohama, ale jako kdyby mi zkoprněly hrůzou. Jediné, na co jsem se zmohla, byla myšlenka, že umřu s Edwardovým hlasem, který se pořád ozýval jako nějaká motlitba. Neustále mi zněl v uších.

 

*** Pohled Edwarda ***

Jen to ne!

Naskytl se mi hrozivý pohled, jak má milovaná padá. Okamžitě jsem vyběhl, abych ji zachránil, a neustále volal její jméno, jako by to mohlo pomoct.

Skočil jsem do vody a plaval k ní. Oči měla otevřené, ale oslepené hrůzou.

Popadl jsem ji za ruce a zjistil, že se ani nesnaží vyplout. Zatáhl jsem a vyplaval s ní na hladinu.

Vzal jsem Bellu do náruče a vyběhl z vody ven. Alice si sundala bundu a přikryla s ní Bellino chladné tělo.

„Jak je na tom?“ ozvala se Lucy.

Když jsem se po ní narychlo podíval, držela oba koně a její pohled byl skličující. Zase jsem se otočil na svoji lásku a začal ji volat jménem a poté začal s oživováním.

Už po prvním vdechu začala vykašlávat vodu.

„Lucy, my vezmeme Bells k nám. Carlisle se o ni postará,“ odpověděla Alice Bellině sestře a já vzal napolo živou Bellu opět do náruče.

S Alice jsme se vydali k vilce. Cesta byla rychlá, a proto jsem tam byl dřív než moje sestra.

„Carlisle!“ zakřičel jsem, ale jmenovaný už byl u mě.

„Spadla do vody. Málem se utopila,“ říkal jsem mu, když si ji ode mne vzal a nesl Bellu nahoru. Zahnul k ložnici, tedy pokoji, který byl vyhrazen pro něj s Esmé.

Opatrně ji položil a zkontroloval její funkce, načež odběhl a mě s ní nechal. Sedl jsem si vedle ní a díval se na její nehybnou tvář. Útěchou mi bylo, že jsem slyšel její tlukoucí srdce a pravidelný dech.

Carlisle se vrátil a píchnul jí nějakou látku, kterou jsem nepostřehl.

„Díky tvému zásahu by měla být v pořádku a teď mi pověz, co se stalo,“ řekl a vzal mě s sebou dolů do obývacího pokoje, kde byli všichni.

„Je to naše chyba, teda vlčí,“ řekla Lucy, která vcházela do dveří.

„Ne, Lucy. Chyba je na obou stranách. Neber to na sebe,“ hádala se Alice.

„Co se tedy vlastně stalo?“ vymáhal se Carlisle odpovědi.

„Bella ví, že jste upíři a že já jsem vlkodlak,“ řekla Lucy a nepatrně se přikrčila nad zavrčením, které vycházelo od Rose. Byla přesvědčená, že vlci porušili dohodu.

„Rosalie! Chybu jsme udělali všichni!“ zavrčel jsem na ni.

„Dost!“ Snad poprvé v životě na nás Esmé zvýšila hlas.

„Ano, přestaňte se hádat! Co teď musíme udělat je, že Bellu převlečeme do suchého oblečení a poté nám Lucy domluví schůzku se Samem. Tedy, jestli to bude možné,“ rozdal úkoly Carlisle a Alice si to namířila do pokoje. Chystal jsem se jít za ní.

„Ne!“ řekla mi přísně a já si uvědomil, že by nebylo vhodné, kdybych byl v pokoji s nahou Bellou.

„Zajdu za Samem, ale mohla bych nejprve vidět sestru?“ ozvala se Lucy a Carlisle přikývl. Odvedl jsem ji do patra a zastavil se přede dveřmi.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka od koní - 52. kapitola:

 1
5. Stefi72
05.11.2012 [19:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.11.2012 [23:28]

Pavla777A ještě chci poděkovat za věnování a doufám že další dílek bude brzy. Jsem do toho úplně zažraná Emoticon Emoticon Emoticon

03.11.2012 [23:26]

Pavla777Bomba dílek, mockrát děkuji. jsem zvědavá, jak na tom bude Bella.

03.11.2012 [22:35]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Naťule
03.11.2012 [22:19]

Super!!!!!Chudák Bella!!!Snad bude v pořádku!Kdyby Edward nezakřičel,mohla být možná v pořádku.Rychle další kapitolu!!!Už se nemůžu dočkat! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!