Takhle kapitolka je tak trochu o ničem..Budu ráda za komenty..:)
23.03.2009 (15:46) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1735×
10.část-Plán.. Měla bych zavolat ke Cullenům..Tohle nemůže mít na svědomí upír..Něco se chystá..Mám pocit, že se chystá něco opravdu velkého..Uslyšela jsme tetu..už se probudila..Půjdu napřed za ní.. Zaklepala jsem.. „Můžu dál?“ „Jen pojď“ odpověděla mi teta.. „Měla jsi vizi?Čteš noviny?Dělá to upír?“ vychrlila jsme na ni bez čekání.. „Zpomal,dýchej a uklidni se,Julie Megan Locková!!“ nesnáším, když mi někdo říká celým jménem..BRR! „K tvým otázkám..Vidění jsem neměla..Já mám vidění jen, když se má něco stát do týdne..Noviny jsme četla..A ano,myslím, že to dělá nějaký upír..“ fajn takže týden se nemusí nikdo ničeho bát..Raději zavolám Alice…Ta má „lepší“ vize… „Ok..A kdy plánuješ začít s mým zasvěcováním?“ musela jsme se zeptat..Ta velká událost už se rychle blíží.. „Jak se vrátíš od Cullenů“..Takže tetička už mi nahlížela do budouctnosti.. „Fajn..Tak já se jdu ohlásit Alice a vyrazím..Zatím pá..“ líbla jsem ji na tvář a šla jsem..Na nic jsme nečekala a šla zavolat Alice..“Ahoj Alice, potřebovala bych s Tebou něco probrat..“ Alice mi dala jasné instrukce.. „Čekáme Tě..A Jul šlápni na to!“ ukončila hovor.. „Fajn, to bylo rychlý..“ řekla jsem polohlasem spíš sama pro sebe..Vzala jsme si klíče,bundu obula se a vyrazila.. Dnešní provoz spíš nebyl..Tak neděle, ranní hodiny..Dalo se to čekat..Na stanici, kterou jsem jen tak zapla zrovna hráli skupinu Paramore a jejich Misery Bussines..Parádní skupina..Když jsem jela ke Cullenovým včera večer s Edwardem a Bellou nevnímala jsem prostředí okolo sebe.Nevnímala jsem skoronic..Byla jsem nervˇozní, v krku jsem měla knedlík přez který jsme sotva dýchala..Teď jsem si mohla všechno prohlédnout… Vystoupila jsem z auta..Zamkla ho a obdivovala tu krásu kolem..Cullenovi dům obklopoval hustý les..Bylo to krásné místo..Pořádně jsem nasála ten vzduch..Přišlo mi, že v dálce slyším téct vodu..Potůček, nebo řeka..Když jsme se podívala pořádně, tak tam opravdu tekla malá řeka..Cullenovi si vybrali opravdu krásnémísto pro bydlení..Jistě vím, že tak odlehlé je jen kvůli tomu, aby byli z dosahu lidí..Tedy spíš aby lidé byli z jejich dosahu,ale i tak..esme má neskutečný talent..Jejich dům je již na první pohled okouzlující..Pro upíry jsme si vždy představovala něco, já nevím..Ale určitě ne tohle..Tak světlé a prostorné… „Jul?“ slyšela jsme opět ten krásný zvonivý hlas, který pařil Alice.. „Ehm,,Promiň..Už vnímám..Jen jsem se nechala unést tou krásou tohohle místa..“ pousmála jsem se..Alice mi te úsměv vrátila a vešly jsme dovnitř..tady už jsem to znala..Prostorná světlá obývák…Esme je kouzelnice.. Na sedačce seděli Emmet s Jasperem a dohadovali se o tom, jestli baseballové utkání vyhraje Seattle Mariners nebo Kansas City Royals.. „Jazzy!Já ti říkám, že vyhraje Kansas..Vsadil jsem se s tebou a vsadil jsem na ně!Navíc, když hráli naposled tak vyhráli!Takže vyhrají oni!To má snad logiku ne?“ Emmet nasadil svůj hollywoodský úsměv.. Musela jsme se ušklíbnout..Nebyla jsem sama..Edward, který seděl za klavírem byl na pokraji zadržování výbuchu smíchu..Esme, která vcházela do místnosti se smála rovnou a Rose, která si četla ějaký módní časopis se snažila zadržet smích.. „Ehm..Emme nechci ti brát iluze,ale Seattle právě vyhrál 9:3..Vysíš mi dva medvědy!“ řekl Jasper pyšně..Emmet se málem zhroutil.. „Ale to snad není možný..Alice, že ty jsi mu předem řekla kdo vyhraje!Chjo Rose zlato, asi nám v pokoji udělám naše osobní baseballové hřiště..“ „tak na to zapomeň lásko!!Já ty hráče u nás v pokoji nechci!Když už tak vem nějaký fotbalisty…Třeba Backham nebo Ronaldo..Mmm..“ Rose nasadila zasněný výraz.. „Pomóc..Fotbal?!V mým pokoji?Nikdy!!“ zaprotestoval Emmet..Asi nebude moc velkej fotbalovej fanda..Teď jsme to nevydrželi a začali se smát.. „Mno Alice..Přišla jsem hlavně kvůli těm vraždám ve Washingtonu..To nedělá člověk..Měla jsi nějakou vyzi?“ Alice pokrčila rameny.. „Jul, vím, že to nedělá člověk,ale já s tím nic neudělám..Nikdo z nás..Víš kolik činů mají na svědomí ročně jiní našeho druhu?Neboj..Do Forks to nedorazí..“ „Takže si s tím zlato nemusíš lámat hlavu..“ vložila se do toho Esme.. „Fajn..Takže..Je všechno OK?“ Alice přikývla.. „Jul..Budeš mít narozeniny..Mno napadlo mě..Nechtěla bys u nás mít oslavu?S námi a Bellou?“ Alice se rozzářily oči..Rose zpozorněla,Esme se usmála,z Edwardovi tváře jsme nevyčetla nic..Emmetovi se taky rozzářil obličej a Jasper se usmíval,protože cítil tu dobrou náladu.. „Páni..U vás..Oslavu..Pro mě?Wow..Pokud vám to nebude vadit tak klidně..“ dostala jsme ze sebe..Všichni byli najednou veselejší..Nejvíc Alice a Rose vypadala taky nadšeně.. „Podepsala jsi si ortel smrti Jul!“ zavolal na mě Edwrad se smíchem.. „Pche!“ vyjádřila se Alice..
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hra osudu-10.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!