Takže je tu další čast povídky Hra osudu..Ta další bude hodně dlouhá..Přemýšlím,jestli ho má rozdělit do 3. dílů, nebo nechat tak.. (mám ji rozepsanou do půlky a zabírá 4 stránky..)napište mi do komentíků jak ji mám rozdělit nebo ne..:)...Jinak příjemné čtení..:)
29.03.2009 (18:27) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1883×
11.část-Předání Zajímavé…Normální člověk slaví své narozeniny jednou..Ale já nejsem normální a člověk taky ne..Já budu slavit hned 3x..První oslava bude rodinná..Já,teta,máma,Sára a připojí se k nám Bella s Charliem, které už se do rodiny počítají (vztah mámy a Charlieho za těch pár dnů nabírá čím dál větší intenzitu…)Mno potom bude oslava ve velkém stylu u Cullenů (zde budu i o půlnoci..Při převzetí moci..Carlisle chce být u toho..) a nakonec…Budu slavit s Jacobem..Páni..Na to se těším asi nejvíc..Takže..Můj plán na výkend: 1)Pátek odpoledne-rodinná oslava 2)Pátek večer až neděle ráno-Alicin režim 3)Neděle od oběda do neurčita..-S Jacobem.. Jak já nesnáším pondělní ránda..Ještě v polospánku jsem se dobelhala do koupelny..Ranní sprcha mě probudila..Umyla jsme si vlasy a zabalená v osušce šla do svého pokoje, kde na mě čekal důležitý úkol…Co si dneska vezmu na sebe?Po zvážení všech pro a proti jsme si na sebe vzala černé, úzké džíny,šedé bavlněné triko s dlouhým rukávem a na to černou vestu v pánském stylu..S malováním to moc nepřeáním.Takže jsem si dala řasenku a lesk na rty..Musím uznat, že mi to celkem slušelo..Vzala jsem si tašku přes rameno a šla se nasnídat..Měla jsem ještě hodinu čas.. Něco tu dnes bylo jinak..Teta seděla v kuchyni a čekala..na mně (?).. „Dobré ráno Julinko..“ začala rozhvor.. „Dobré ráno..“ pousmála jsem se..Vždyť teta už pár týdnů nevylezla z pokoje..Znamená to asi, že jí je líp.. „Julie, tvé narozeniny se rychle blíží..Už nám nezbývá moc času..Musím začít s přípravami na to co přijde v sobotu, tedy v neděli po půlnoci..Vím, že to slavíš zrovna u Cullenů,ale musím ti vyvětlit pravidla apod. Takže na dnešek a na zítřek si nic nedomlouvej, ano?“ „Fajn..Takže po škole mám naklusat domů..Chápu to dobře?“ teta přikývla.. „A už ti je…líp?“ usmála jsme se na ni.. „Není to sice úplně ono,ale nestěžuji si..“ vrátila mi úsměv..Uvařila jsme nám čaj..Mezitím dorazila máma a asi dvě minuty po ní i Sára..Mámě jsem uvařila její životabudič-kafe..A Sáře třešňový čaj-její oblíbený.. „Jul, prosím mohla by jsi odvézt dnes Sáru do školy?Potřebuji je do práce o něco dřív..“ „jo jasně..Děje se něco mami?“ „Ne..Všechno je v pohodě..Ale došla mi smska od Kate, že mě tam potřebuje dřív..“ „ok..Stejně máme školu jen o ulici dál..Příští rok, až Sára přestoupí to bude samozdřejmost..“ máma přikývla.. Hned co jsme dosnídali, jsme vyrazily..Povídali jsme si o vztahu mámy a Charlieho.. Ve škole jsem byla skoro pořád s Alice..Když ne s Alice tak s Bellou,Alice mluvila pořád o tom, že toho musí hodně koupit, že budu překvapená apod. Na oběd jsme byli i s ostatními Culleny u našeho stolu..Jen já a Bella jsme jedly (Jak jinak..).. „Alice?Můžeš prosím aspoň na 5 minut nemyslet?A když už myslet budeš, tak prosím na něco jiného než je ta oslava..Už znám všechno nazpaměť!“ řekl Edward podrážděně.. „Jejda..Promiň..Jaký je tvůj názor?“ „Bude to dokonalé,stačí?“ „Jo,díky bráško..“ Alice nám všem ukázala své zářivě bílé zuby.. Po škole jsme jela rovnou domů..Byla jsem zvědavá na to předání..Vešla jsme do domu, kde jsem uviděla tetu v houpacím křesle..Sára dnes měla zpěv a máma přijde nejdřív za dvě hodiny..Takže spousta času.. Teď jsem si všimla, že teta má na klíně nějakou knihu..Vypadala velmi,velmi staře.. „Ta kniha, kterou si tak bedlivě prohlížíš..Je teď tvoje..Má matka mi ji předala před svou smrtí..Já sice zatím neumírám,ale na čarování už se necítím….“ Řekla mi teta a podala mi tu knihu..Byla celkem těžká.. „Takže..To je..Čarodějná kniha?“ teta přikývla.. „Jsou v ní zapsána kouzla..V roce 1856 ji začala psát Elisabeth Morganová-Feenicková(tehdy byla ještě svobodná a bylo jí 16 let), po ní knihu převzala její dcera-Clear Feenicková,protože Clear neměla dědice a čarodějná moc se projevila u její neteře Anny Booneové darovala knihu jí..Dcera Anny Boonové-Cristal se nechtěla stát čarodějkou..Knihu sice od své matky obdržela,ale nevykonávala čarodějnou činnost..Provdala se za nějakého Brandona..Měla dvě dcery starší-Alice zemřela v nějakém ústavu pro duševně choré v 9 letech..Její mladší sestra Cythia..Byla moje matka..Teta Alice byla čarodějkou její generace,ale moc se u ní projevila dřív….“ „páni..“ zajímavé.. „Moje máma..Mi vyprávěla, že Alice předpověděla smrt jejího otce..A to její ámu vyděsilo..O to víc, když se to vyplnilo..Prohlásila svou dceru za blázna..Tedy-doktoři..Moje mámato babičce nikdy neodpustila..Když se dozvěděla pravdu, bylo už pozdě..Alice byla mrtvá..“ super,teta měla bezcitnou babičku.. Během dalších dvou dnů, jsem se učila kouzla a lektvary..Bylo tolik zajímavých věcí..Jsem zvědavá jaká bude má moc..Něco mi pořád vrtalo hlavou..Alice..Má prateta Alice..Něco tu čekalo na odhalení..Jen jsem to pořádně neviděla.. Alice s Rose teď pořád zařizovali věci na mou oslavu..takže jsme trávili čas s Bellou jen my dvě..Občas se k nám připojil Edward,ale bylo to vždy navečer a to jsem už nechala ten zamilovaný páreček osamotě..Čtvrtek večer..Zítra začne “oslavo-mánie“..
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hra osudu - 11.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!