Takže konečně se mi povedl napsat další díl HO..Nezabíjejte mě, že to trvá tak dlouho..=)..Příjemné počtení..
21.05.2009 (17:00) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1634×
Hrozící nebezpečí
Zazvonil mi telefon.
„Néé.Teď ne!“ řekla jsme nakvašeně.
„Zvedni to.Třeba je to důležité.Kdo vůbec volá?“ ptal se Jake, který byl hned v pozoru.Byla to..Bella?
„Haló?Bells děje se něco?“
„Jul, je tam s Tebou Jacob?Mu-musíte sem okamžitě přijet!prosím!Victoria je tady,teda..Victoria a spousta dalších upírů!Carlisle prosí smečku napomoc.Je jich hodně!!Prosím!A promiň.“ Zněla vyděšeně.Jake mi vytrhl mobil z ruky a hned zjišťoval podrobnosti.Začal se třást po celém těle..Jeho přeměna byla nevyhnutelná.Spolupráce s upíry mu moc nevoněla, ale chtěl pomoct.Dal mi intrukce, ať jedu ihned ke Cullenům a sám odběhl pro ostatní.Stačil se přemněnit ve vlka.
Na nic jsem nečekala a vzala si Jacobovo auto.Pořádně jsem dupla na plyn.U Cullenů jsem byla do deseti minut.Fíha-můj osobní rekord..Ale teď není čas na hlouposti.Tady půjde někomu o krk.
„Přesněji řečeno všem..“ řekl Edward, který mi právě otevíral dveře.Odkdy je ke mně tak milý?Nebudu to řešit, není na to čas..Rychle jsme došli do obýváku, kde už Jasper s Carlisleem probíral strategii boje.Esme s Alice se starali o Bellu, na které byl vidět strach.Rosalie a Emmet byli nevím kde a Edward..Edward..Pohled na něj mě sžíral.Jeho tvář odrážela bolest, že nemůže být Belle stále nablízku.Nevím proč, ale přišla jsme k němu položila a položila mu ruku na rameno.
„Edwarde..Já nevím jak bych ti pomohla.Nejsem žádný skvělý řečník, nechci nám nikomu nic nalhávat, takže nebudu řkat jak to dopadne všechno skvěle, ale slibuji ti, že na Bells dohlédnu.Nejsem sice upír, ale čarodějka také není k zahození ne?“
„Julie, děkuji Ti!A já si myslím, že jsi hodně dobrý řečník.Zvládneme to nějak..I když mi Jacob není zrovna po chuti..Dohlédnu na něj.Vím, že ho máš ráda a já nechci abys byla nešťastná.“ Usmál se na mě svým pokřiveným úsměvem..Ale oči se mu neusmívali, takže to nebylo ono.. ‚Ede bude to v pohodě!!‘ říkala jsem mu v duchu..
„Hele vy dva!Potřebujeme vaši pomoc, ano?“ křikl na nás Emmet.
„Už jdeme!“ řekli jsme zaráz s Edwardem.Neuniklo mi, že se po nás někteří dívají zkoumavým pohledem.Hlavně Bella.Ta měla v očích pochybnosti.Měla jsem nutkání jít za ní a vysvětlit jí to, ale to už jsem uslyšela Alice.
„Přicházejí..Je jich..58!!“ snad všichni jsme vytřeštili oči..Alice se na mě dívala zvláštním, na ni neobvyklým pohledem..Najednou byla jako v transu- měla vidění.
Z POHLEDU ALICE:
Mezi Jul a Edwardem se děje něco, co se mi moc nezdá.Jsou sice dobří přátelé, ale mám dojem, že je jen otázkou času, kdy to přeroste v něco víc.Ani jeden z nich si to ještě neuvědomují..Ale má to být Edward a Bella,Julie a Jacob!Né Edward a Julie,Bella a Jacob!I když je Jacob vlkodlak, má v sobě něco, za co ho mám docela ráda.Myslím, že být obyčejní lidé jsme dnes přáteli.Není čas řešit vztahy mezi námi, ale nevoní mi to.Musím se zabývat bitvou a ----.
Victoria k sobě připojila dalších 20 upírů.My stojíme s vlkodlaky na jedné straně.Vlkodlaků i upírů je víc, než jen ty co znám.Vidím nějaké nové tváře.A ach ne!Jula Bella zůstali sami v domě, okolo kterého je dvanáct upírů, kteří jsou po jejich krvi..
„Cos viděla Alice?!“ řekl nervózní Emmet.Emmet, největší kliďas je nervózní.
„Přibylo jich dalších 20, ale nás bylo taky víc..“ řekla jsem. „A taky..Budeme muset pořádně hlídat Bells a Juls..“
„To je snad samozdřejmé, ne?“ řekl Edward.
„Počkejte..Já..Jsem čarodějka a ..“
„Jak chceš pomoct?“ zeptal se automaticky Jasper.
„To není špatný nápad“ řekl Edward.
„Mno prostě..Můžu ty upíry zmrazit, ale zatím jsem svůj dar nikjak nedokázala kontrolovat.Když zmrazím je, zmrazím i vás.Tedy pokud se to nenaučím ovládat..“
„Dojdu Ti pro svíčky“ řekla jsem a během pár vteřin jsem byla zpět.
Z POHLEDU JULIE:
Při líčení Aliceiny vizi mě něco trklo.
„Počkejte já jsem čarodějka a ..“ do řeči mi skočil Jasper.
„Jak chceš pomoct?“ v mysli jsem říkala ‚Moje schopnost je zmrazení, takže budu moct zmrazit upíry..‘
„To není špatný nápad.“ Konstatoval Edward.
„Mno prostě..Můžu ty upíry zmrazit, ale zatím jsem svůj dar nikjak nedokázala kontrolovat.Když zmrazím je, zmrazím i vás.Tedy pokud se to nenaučím ovládat..“
„Dojdu Ti pro svíčky“ řekla Alice.Jednou z nejlepších věcí na upírech je jejich rychlost.Al byla zpátky do mrknutí oka.
„ je jich potřeba 12, že?“ přikývla jsem jí.A upíří skvělá paměť.
Svíčky jsem rozestavěla do kruhu a podle toho co si pomatuju z včerejší noci jsem říkala.Najednou se udělal vzušný vír, jako minulou noc..Předemnou se objevily siluety 4 postav. Elisabeth,Clear,Anna a Cristal.Všechny udivené, že je opět někdo přivolal do světa lidí.Slova se hned chopil Carlisle, který si stejně jako ostatní uvědomil fakt, že ony neví co se děje..
„Julie, ovládnutí Tvé schopnosti je jen a jen a jen na Tobě..Pokud vím, tak nikdo z nás nemněl Tvou schopnost..“ začala Elisabeth.
„Ale neznamená to, že bychom Ti nechtěly pomoct.Ale..“
„Na tohle bude potřeba více hlav..“ skočila Anna Clear do řeči..
„Koho bychom podle vás měly zavolat?“ ptala se Cristal.
„Orsona!“ odpověděly jí ty tři jednohlasně.
„Nechci vám do toho zasahovat, ale kdo je Orson?“ zeptala jsem se nesměle.
Slova se opět ujala Elisabeth.
„Orson je bájný vyslanec bílé magie.Už roky jsm ho neviděla..Mno abych ho upřesnila.Může na sebe brát podobu jakéhokoliv člověka-muže.Jeho opravdová podoba je..On ej okouzlující.Krásný jako upír, ale jeho rozdíly jsou v tom, že není tak mrtvolně bledý a v jeho očích jako-by se zrcadlilo moře.“
„Tak to byste ho měly co nejdříve zavolat!“ vložil se do toho Jasper.
„Potíž je v tom, že jen vyvolení ho můžou přivolat..“ řekla Anna.
„Skvélé!Tak to jsme totálně v pr..“ než to stihla Rose doříct skočial jí do řeči Esme.
„A jak se pozná ten vyvolený?“
„Jednodušše..Má na rameni zvláštní znaménko ve tvaru..“
„Slunce?“ zeptal se netrpělivě Emmet.
„Ano, ale jak to víš?“ ptala se Anna s nadějí v hlase..Ale Emmet jí ukázal jak to věděl.Přiskočil k Rose a odtrhl jí rukáv na pravé ruce..
„Slunce!“ řekli jsme všichni skoro zaráz..
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hra osudu - 13.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!