Páni.. Omlouvám se, že to tak dlouho trvá.. Nějak mi dochází nápad pro tuto povídku.. Se Zkouškou srdce je to ještě horší =(.. mám nápady na novou povídk, na jednorázovky, ale bojím se je začít psát, protože to už bych na tyhle nemněla čas vůbec.. Mno snad se vám tahle kapitolka bude líbit.. A doufám, že ta další přibude rychleji, než za měsíc.. Za komentíky budu ráda =)- jako vždy =*
19.08.2009 (09:00) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1264×
15. část
„Ukaž se prosím!“
Nikdo ani nedutal. Rose jen přikývla aby nám dala znamení, že se Orson brzy objeví.. A taky že objevil.
Nevím jak vy, ale já si vždy pod pojmem čaroděj představovala staršího, dlouhovlasého muže, který měl na sobě dlouhý hábit. V posledních letech hlavně jako Brumbála z Harryho Pottera, ale to je jiný příběh..
Zde se jedná o Orsona- ten se Brumbálovi nepodobal ani z dálky. Jak Orson vypadá? Zhruba metr osmdesát vysoký, jemně opálený, svalnatý, ale hubený.. Kráté vlasy, jdoucí všemi směry lemující jeho oválný obličej, kterému vévodí pronikavé modré oči. Tím pojmem modré oči myslím opravdu modré. Jemně špičatý nos, pod kterým jsou rty, kde horní ret je užší než ret spodní. Podle oblečení bych ho typovala na.. No rozhodně ne na čaroděje, bájného vyslance bílé magie. Tohle má být čaroděj? V havajské košili, béžových šortkých, na nohou žabky a navíc ověšen spousty květinovýmy řetízky.. Mezi kterými byl i řetízek s přívěskem ve tvaru slunce (co s tím sluncem pořád má?..).
„Dámy!Rád vás opět vidím! Oh slečny, s vámi se rád vidím poprvé..“ pozdravil nás.
„Orsone! Pořád používáte tuto podobu? Jak vidím opět Hawaj..“ začala Clear.
„Ne Clear, pořád ne.. To jen pro pobyt na Hawaji.. Ženy na tuto podobu letí..“
„Se nedivím..“ ujelo Rose. Musela jsem se ušklíbnout. Řekla to totiž za mě..
„Což mi připomíná.. Pardon, hned se převléknu..“ otočil se a hned měl na sobě kostkovanou košili, bledě-modré džíny a tenisky. “Náš“ svě mě nepřestává udivovat. Nebo spíš jen ty součásti našeho světa..
„Takže, přesuneme se k důvody, mého příchodu.Rose- rád tě osobně poznávám.. Julie, Bello-vás také. Měli bychom začít! Ovšem vím. Dokonce i na Hawaji jsem sledoval vaši situaci.. Jste zajímavá partička.. Většina týpků upíři, sem- tam nějakej vlčí klučina.. Tedy.. A ty páry.. Budouctnost se jeví též zajímavě.. Řeknu vám.. Vy jste horší než VKVéčka! Pro ty co neví- Velmi křehké vztahy od 20:00 hodin, každé úterý a čtvrtek na Primě.. Jo to sem asi plést nemám, co? Takže.. Dáme se do toho Julie! Ostatná na louku ať vám neuteče něco z lekcí od Jaspera- všech bojů mistra..“ proč se mi vybavuje Johny Depp? Mluví stejně jako on v Pirátech z Karibiku- nesrozumitelně.. Jeho vyčerpávájící řeč byla u konce.
„Takže.. My máme jít na louku?“ ujišťovala se Rosalie.
„Všichni až na Jul a Bellu- ty dvě budu potřebovat.“ Opravil ji Orson.
Všichni až na nás tři šli. Sice nikdo nechápal na co bude potřebovat Bellu, ale on asi věděl, proč tu nechat nás dvě.
„Takže.. Asi bych měl mít nějaký vyučovací program, že?“ beze slova jsme s Bells přikývli..
„Jo tak ten.. Mám..“ ucechtl se. Ten vtip jsem nepochopila..
„Mám dotaz..“ řekla Bella.
„Mno tak se ptej..“ odpověděl jí Orson.
„Jul se tu bude cvičit, to chápu, ale co tu mám dělat já? Jakou úlohu zde plním?“
„Ach tak.. Vy jste to ještě ani ejdna nepochopily slečny.. Bello, ty budeš jak bych to řekl.. Dejme tomu, že to nazvu pokusný králík. Někoho zastavovat musí, ne? Škoda, že nejsi upír byla by zjímavá hra použít vás dvě proti sobě..“
„Co prosím?“ řekly jsme s Bells zaráz.
„Nic, nic..“ odmlčel se. „Dejme se do práce!“ zavelel.
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hra osudu - 15.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!