Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hra osudu-8.část


Je tu pokračování, další díl s názvem "Pravda" se bude točit kolem vztahu Cullenů k Jul, která už zná jejich tajemství... Příjemné počtení... :) A plsko komentíky... :)

8.část-Pravda Z lesa jsem šla rovnou k Belle..Zazvonila jsem a čekala dokud mi Bella neotevře. „Ahoj Jul, co se děje?“ Bella byla zaskočená tím, že mě vidí.. „Bello vezmi mě ke Cullenům,vím, že jsou doma..Prosím..Je to moc důležité!“ Najednou se za Bellou objevil Edward.. „Co u nás chceš dělat?“ řekl tónem,jako kdybych je chtěla pozabíjet, nebo co.. „Potřebuju si promluvit s celou tvojí rodinou..Edwarde,já vím kdo jste!A tady to řešit nechci..“ přikývl…Byl celý nesvůj..Nejspíš nevěděl,jestli mi může věřit.. „Jedeme mím autem..“ řekl a já s bellou jsme přikývly.. Sedla jsme si na zadní sedadlo.. „Hele vím, že vy teď nevíte, jestli mi můžete věřit,ale můžete!“ Edward se uchichtl „Jak si tím můžem být jistí?Hm?Jak si na to přišla na to, co jsme?“Bella se dívala do zpětného zrcátka.Byla nervózní.. „Já taky nejsem tak úplně člověk..Nechci to vysvětlovat každému zvlášť,ale věř mi.Já vás neprozdradím!“ Edward nasadil zamyšlený výraz..V autě byla hodně napjatá atmosféra..Asi bych se měla bát, že mě nějakým způsobem zlikvidují,ale já věřím, že takoví nejsou..znám je sice jen dva měsíce,ale už jim plně důvěřuju..Dům Cullenových byl překrásný,ale teď tu nejde o dům..Jdu řešit něco daleko důležitějšího..Prví šli Edward s Bellou..Já šla za nimi a pomalu se začínala bát, do čeho jsem se to vlastně pustila.. Dveře otevřel Emmet „Už jsou tady!“ zavolal přes celý dům..Takže teta měla pravdu o těch schopnostech..Někdo vidí do budouctnosti..Začínala jsem neklidně dýchat..Třásli se mi ruce a nevěděla sjem co říct..Byla sjem tam sama proti všem..Nikdo z nich mi teď nedůvěřoval.. „Já vás nechci prozdradit..Chci jen vědět pravdu..Jste upíři?“ řekla jsem a při posledním slově se mi zlomil hlas a vlily se mi slzy do očí..Nebála jsem se o svůj život,ale o to, že pokud mi to potvrdí je pravda vše co mi teta řekla..Nejstarší z nich, patrně Dr. Carlisle Cullen promluvil jako první.. „Ano jsme..Ale nebojse my“ :nepijete lidskou krev, já vím..“ doplnila jsem ho.. „odkud to všechno víš?“ zeptala se Alice. „Já nejsem tak úplně člověk,tedy zatím jsem,ale za týden o půlnoci mi vzroste má čarodějná moc..Jsem čarodějka..Vím to teprve od dnešního večera..Já vás nechci zranit,ztratit,jen jsem chtěla znát pravdu.Jen jsem chtěla vědět, jestli ej to co teta říkala pravda.Klidně mě zabijte...“ rozplakala jsem se..Ty slzy už nešly zadržet..Najednou mě někdo objal chladnýma rukama.. „Esme co to dělaš?!“ vykřikla Rose.. „Ale zlato jak bychom ti mohly my ublížit?Vždyť jsi s námi vlastně na jedné lodi..Neplakej.“ přes vzlyky mě skoro nebylo slyšet „Děkuji..Já..já nevím co mám dělat..Bojím se svých osmnáctin..Nevím co dokážu..“ Carlisle znovu promluvil „Myslím, že už je to uzavřená kapitola..Ty nás nemůžeš ohrozit,protože bys ohrozila sama sebe..Věříme ti..“ Na všech bylo vidět, že se jim ulevilo, dokonce i Rosalie se pousmála..Emmet se začal smát.. „Teda Bello..Ty jsi megnet na nadpřirozený bytosti..Chodíš s upírem,tvůj nejlepší kámoš je vlkodlak a tvá kamoška a skoro-sestra je čarodějka..Mno to žádnej člověk říct nemůže..“ a pomalu se začali smát všichni..I když Edward při zmínění toho vlkodlaka zavrčel.. „O Jacobovi se bavit nebudeme ano Emmete?“ řekla Bella. „O Jacobovi..??Tím myslíš.Jacoba Blacka?“ při vzpomínce na něj mi začalo srdce tlouct rychleji..Jeho krásný úsměv,fascinující oči..Jeho horká kůže..Ze vzpomínek mě vytrhla Bella „Ehm..Jo..ty ho znáš?“ řekla . „Zachránil mi život a pronásleduje mě ve sanech ve vlčí podobě..To ej všechno..“ řekla jsem..Edward se pousmál.. „Co je..?“ řekla jsme na něj,protože jsme nechápala.. „Pře Edwardem nic neutajíš..Čte myslenky..A zdřejmě to není všechno..“ vyprskl smíchy Emmet.Ale vždyť to ej všechno..Nebo ne..,?Sama nevím..Takže Edward nemůže vědět o nic víc, než já! „Edwarde nehrab se mi prosím v hlavě!“ žadonila jsem.. „Jul je to těžší..Mno neboj nikomu nic neřeknu..“ pousmál se.. „Není co říct.“ Odsekla jsem mu.. Teď už bylo vše v pohodě..Navzíjem jsme věděli co jsme..Neměli jsme už před sebou tajemství )tedy až an ty úplně soukromé,ale většinu věděl Edward-jak jinak..) dozvěděla jsem se, že Alice vidí budouctnost a Jasper dokáže ovládat emoce.Všichni jsme seděli v obývacím pokoji a oni mě postupně seznamovali se vším, co se událo za poslední rok.Dozvěděla jsem, že bellu se pokusil zabít upír-stopař jménem James,potom jeho“společník“ Laurent“, kterého poslala Victoria-Jamesova družka.Pře Laurentem Bellu zachránili vlkodlaci..Tohle se odehrálo, když Edward Bellu opustil, protože si myslel, že ji tím ochrání..O Itálii-Volteře a královské rodině upírů mi řekli jen něco málo..Ale pochopila jsme o co jde. „Takže Victoria jde stále po Belle?Chce pomstu?“ zeptala sjem se, když Alice, která vše vyprávěla zkončila. „Ano chce pomstu..Druh za druha-řekla doslova.“ Odpověděla mi Bella na mou otázku. „Teď už víš všechno..“ ještě asi hodinu jsme si povídali a pak jsem se podívala na hodinky, které ukazovaly 23 minut po půlnoci.. „Ehm..Už jsme celkem unavená..Odvezete mě někdo domů?“ řekla jsem s kajícím se úsměvem.. „Jo já tě odvezu, potřebuju s tebou jště něco probrat..“ všichni pokývli, i když na nich bylo vidět, že neví o co jde..Teda akorát Edward si to přečetl v Aliciné mysli.. „ O čem jsi semnou chtěla mluvit, Alice?“ zeptala jsem se jí, když jsme nasedli do auta. „Víš, Jul..Mám pocit, že to že ses tu objevila,tvoje podoba semnou a fakt, že jsi čarodějka se sebou souvisí..Potřebuji si promluvit s Tvou tetou..Máte doma steré rodinné alba, nebo tak něco?“ Alice mluvila tak rychle, že jsem jí málem nestíhala.. „Jak to myslíš?Mno teta má doma alba staré i více, než 120 let, máma se o tom zmiňovala..Proč?“ opravdu sjem přestávala všemu rozumnět. „Řeknu ti to u vás,ano?“ přikývla jsem..Cesta trvala krátkou dobu..Alice byla čím dál víc nervóznější..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra osudu-8.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!