Ahoj, tuto povídku beru jako svoji první, i když už jsem vydala dva díly jiné. Ta se mi ale nelíbila, tak byla smazána. Ale dost o tom, co bylo. Tahle povídka je o nezkrotné Belle, která žije v New Yorku. Její život se točí kolem alkoholu, divokých večírků a sexu s neznámými muži. Tohle jí ale skončí. S matkou se bude stěhovat do známého městečka jménem Forks. Koho tam potká? A změní se Bella? To vše si přečtěte v mé povídce. Příjemné čtení přeje Kadlinka. :)
23.03.2013 (18:00) • Kadlinka • FanFiction na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 1467×
Bella:
Byla jsem holka, co má všechno. Pořád skoro jsem. Jmenuji se Isabella Swanová a bydlím v hříšném městě jménem New York. Chodím na střední školu Hilton do prváku. Můj život se odehrává hlavně v noci. Je mi sice jen šestnáct, ale tady to není problém. Rodiče se ustavičně hádají, takže jim je jedno, kde v noci jsem a natož s kým. Mám ráda zábavu. No a? Jsem přece mladá. Musím si užívat, dokud mě máma násilně neodstěhuje do nějakého Forks. Kde to vůbec je? Za týden bude konec druhého semestru a já půjdu do druhého ročníku až ve Forks.
Hádka rodičů mě vytrhla z mého snění o tom, co chci a co ne. Hodiny ukazovaly tři hodiny odpoledne a já věděla, že už teď jdu pozdě. Moje kamarádka Emily na mě čeká před domem. Je sobota, a to znamená, že jdeme rozhazovat naše peníze, které zaplňují naše peněženky. Jelikož jsem nestíhala, nebyl čas se moc rozmýšlet, co si obléct. Ve skříni jsem čapla růžové šaty s oranžovými prvky, které dosahovaly až na zem, a černé boty na podpatku.
Rodiče stáli v kuchyni a hádali se. Obešla jsem je a mířila pryč. Výtah hned přijel a já se mohla v klidu doobléct. Zapnula jsem si šaty a obula boty.
„Kde seš?" vyjekla Emily, jakmile mě zahllídla, a už mě tahala k taxi, které na nás čekalo. Byla jako vždy oblečená podle poslední módy. Šaty měla vínové barvy a sahaly jí pouze do půli kolen. K tomu měla balerínky též barvy. Podpatky nosila jen když šla na nějakou přehlídku nebo něco takového. Neměla je ráda.
„Dneska večer půjdeme do toho novýho baru, máme tam rezervaci na VIP," oznámila mi a vtiskla mi do ruky kartu s mým jménem a kolonkou VIP host.
„Tak, Bello, vystupovat!"
„Dneska to uběhlo rychle," zhodnotila jsem jízdu a nechala se opět táhnout Emily do obchodu.
Jelikož byla moje drahá kamarádka módou posedlá, vybrala mi oblečení a poslala mě do kabinky. Vyzkoušela jsem si všechno, co mi dala, ale do očí mi padly jen jedny. Byly černé s velmi hlubokým výstřihem. S tím určitě někoho ulovím. A dnes to mám v plánu. Už je to dlouho, co jsem s někým spala naposledy. Moje tělo si už vyžaduje rozkoš. Podprsenku si pod to vzít nemůžu, a tak si musím koupit nějaké sexy kalhotky, které mi budou slušet.
„Bellinko, vím, nad čím asi přemýšlíš, ale prvně ti ještě vybereme boty, pak teprve si můžeš jít vybrat prádlo," uzemnila mě Em a já se usmála na prodavačku a podala jí peníze. Ta byla ale asi zmatená, a tak mi rychle podala moje koupené zboží a s „Nashle!" nám dala s Em signál k tomu, abychom už odešly.
Obchod, kde prodávali boty, byl hned vedle a já se hned pustila do hledání. Byly opravdu drahé, ty, které mi padly do oka, ale co, můžu si to dovolit. Byly černé jako ty šaty, a tak se k nim hodily.
„Musím domů, pak ještě potvrdit naše místa v baru, a tak se uvidíme až v osm u mě před domem," zaúkolovala mě Emily a vtiskla mi na tvář pusu.
Vydala jsem se do posledního obchodu, který byl na mém plánu, a koupila si černé krajkové kalhotky. Byly úplně obyčejné, ale krásné. Jsem velice zvědavá na večer. Doufám, že si užiju. Je to můj poslední týden v městě, které nikdy nespí. Bude se mi stýskat.
Domů jsem dorazila kolem šesté a potkala mamku ve dveřích.
„Spím u Marie."
Otec doma nebyl, takže je zase u té své nádhery a doma se určitě do zítra neukáže. To je krása, mít prázdný byt.
Vlezla jsem do koupelny a snažila se ze sebe udělat kočku. Trvalo mi to docela dlouho, ale pořád jsem měla čas. Vycházela jsem za dvacet minut osm a vše stíhala. Taxi se mi nepodařilo chytnout, tak jsem se rozhodla, že půjdu pěšky. K Emily je to kousek.
„Tady!" řvala na mě moje kamarádka od taxi a já se k ní rozběhla. Měla podpatky. Byla opět oblečená ve vínové barvě. Šaty měla kolem krku a těsně pod zadek. Boty s uzavřenou špičkou a s mašlí na patě se mi opravdu líbily.
„K baru Wolter," oznámila řidiči.
Před barem u vchodu bylo hodně lidí, kteří stáli frontu a překřikovali se. My naštěstí měly VIP lístky. Každý na nás se závistí v očích koukal a já si vykasala šaty těsně pod zadek a vešla. Jo, to bude ještě zábava.
Následující díl »
Autor: Kadlinka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hríšnice jménem Bella - 1. kapitola:
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooo tak takáto bella je úžasnáááá . teším sa na další diel :))))
Moc hezký...těším se na další dílek :)
Ahoj, článek ti vracím, jelikož obrázky, které jsi do článku nahrála, nefungují. Oprav si je a poté zaškrtni "Článek je hotov". Děkuji.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!