Další kapitola naší neposlušné Belly. V této kapitole se konečně dostaneme k tomu, co Bella chce. Užít si. Ale její matka jí oznámí něco nečekaného. Doufám, že se kapitola bude líbit. Přeji příjemné čtení, Kadlinka. :)
15.04.2013 (07:00) • Kadlinka • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1762×
Bella:
Bar, kde jsme měly s Emily strávit dnešní večer, byl hezký. Bylo tu plno mužů bez dívek a já už vyhlížela svoji dnešní kořist. Celkem se mi líbil muž, který stál v rohu se svými kamarády. Měl černé krátké vlasy a sportovní postavu. Mohlo mu být tak pětadvacet. Abych mu dala najevo, že se s ním chci seznámit, tak jsem na něj celý večer koukala a smála se jeho směrem. Kolem půlnoci to konečně zabralo a on se vydal ke mně.
„Co tady dělá tak krásná dívka sama?" zeptal se mě a já mu pokynula, ať si přisedne. Emily už byla někde s nějakým klukem pryč, a tak jsme tu byli sami. Narozdíl ode mě neměla moje kamarádka ráda starší muže. Chodila pouze s kluky jejího věku.
„Jsem Ian."
„Bella," představila jsem se mu a podala mu ruku. Galantně mě políbil na hřbet ruky a já mu ukázala jeden z mých nejzářivějších úsměvů.
„A co tady dělá tak charismatický a milý muž tak sám?" oplatila jsem mu stejnou mincí a Ian se usmál. Nervózně si při tom prohrábl vlasy a byl tak hrozně sexy. Toho dnes večer chci mít!
„Zašel jsem s kamarády na sklenku dobrého pití."
„No, koukám, že v New Yorku mají všichni stejné plány," dodala jsem a zasmála se. Při mém smíchu spočinula moje ruka na jeho rameni a jemně ho pohladila. Signály mi vždycky šly.
„Když máme stejné plány v dnešní večer, snad bych vás mohl tedy pozvat na sklenku?" zeptal se a pokynul rukou k baru. Vřele jsem souhlasila, vzala si kabelku a vyrazila s Ianem k baru. Šla jsem za ním, a tak jsem měla šanci si ho prohlídnout. Zadek měl opravdu pěkný. Byl hrozně vysoký oproti mně.
U baru jsem si pořídila vodku a s Ianem jsme se dohodli, že si budeme tykat. Čím víc jsme si povídali a probýhali mezi námi doteky, tím víc jsem byla vzrušená a už jsem chtěla být někde jinde.
„Dáš si dalšího panáka?" nabídl mi, ale to už jsem se neudržela.
„Když řeknu ano, půjdeme už?" Ian se zatvářil překvapeně, ale jiskřilo mu v očích. Chtěl to taky, stejně jako já.
„Budu moc rád."
Klopla jsem do sebe panáka a než Ian zaplatil, tak jsem napsala Em zprávu, ať o mě nemá strach a že se zítra stavím.
Před barem nebylo mnoho lidí, ale taxi tam stálo naštěstí jedno volné. Zabrali jsme si ho a já poručila, aby nás taxikář zavezl na moji adresu. Dneska mám volný byt, tak toho musím náležitě využít. Když jsme tak seděli s Ianem v taxi, nedalo mi to a začala jsem jako první. Koukal na mě a já si na něj sedla obkročmo. Taxikáři v New Yorku na tohle byli zvyklí, takže mi bylo jedno, co si pomyslí. Můj společník se pořád k ničemu neměl, tak jsem se k němu lehce nahnula a skousla jsem mu dolní ret. Jeho ruka byla položená na mých zádech, tak jsem ji položila jemně na můj zadek.
Konečně se chytl a stiskl můj zadek v ruce. Přisál se na moje rty a já mu zajela rukou do vlasů. Právě v tu chvíli taxi zastavilo a my mohli jít ke mně domů a poddat se naší vášni.
Vrátný nám otevřel dveře a já mířila k výtahu. Jelikož bylo brzo ráno, nikdo nebyl ve výtahu. Zmáčkla jsem číslo našeho patra a dveře se zavřely. Vrhla jsem se na Iana a přirazila ho na zeď. Ten mě vytáhl do vzduchu a já omotala svoje nohy kolem jeho pasu. Můj chtíč rostl. Ozvalo se cinknutí, ale nepouštěli jsme se. Takhle jsme došli až k mému bytu a já odemkla.
Teprv tady jsem se pustila a vedla nás do mého pokoje. Ian mě lehce položil na moji postel a líbal mě na krku. Tohle jsem milovala. Polibky na krk. Pomalu pokračoval a stahoval mi šaty z ramen. Jemně jsem mu vzdychala do ucha a to se mu líbilo. Stáhl mi šaty úplně celé a hodil někam do prostoru mého pokoje. Byla jsem jen v kalhotkách a on byl ještě oblečený.
Začala jsem mu proto rozepínat knoflíčky u košile a sundala mu ji. Jeho kalhoty byly napnuté vzrušením. Povolila jsem mu pásek, ale kalhoty mi ani za nic nešly dolů. Trochu se uchechtl, ale pomohl mi. Byli jsme tu skoro nazí a koukali na sebe.
Ian porušil náš oční kontakt a začal hýčkat moje bradavky. Jelikož jsem neměla podprsenku, tak mu to šlo lehce. Byla jsem v jednou ohni a blížila jsem se orgasmu.
„Iane!" vykřikla jsem jeho jméno a prohnula záda. Vždy jsem brala když on, tak i já, a tak jsem ho jemně položila na záda, aby byl dole.
Opatrně jsem mu stáhla velmi těsné trenýrky a on mně kalhotky. Neměla jsem v plánu se mu jen tak vzdát. Chtěl do mě vniknout, ale laškovně jsem mu pohrozila a lehla si k němu bokem. Vzala jsem jeho přirození do rukou a začala mu dělat dobře. Slastně zavřel oči a já se vyžívala v tom, že jsem tady pánem. Také on došel ke svému orgasmu a usmál se na mě. Zvedla jsem se a šla do kabelky.
Když jsem se vrátila do postele, Ian na mě koukal a čekal, co se bude dít. Lehla jsem si na záda a on se ke mně přiblížil. Nasadila jsem mu kondom, který jsem si donesla z kabelky, a on do mně vnikl. Omotala jsem mu nohy kolem zad jako ve výtahu. Klouzal ve mně sem a tam a já mu nařídila, ať přidá.
Oba jsme slastně vykřikli jméno toho druhého a natáhli jsme se vedle sebe. Dala jsem mu pusu na krk a chystala se do říše snů. Tohle byla paráda!
« Předchozí díl
Autor: Kadlinka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Hřísnice jménem Bella - 2. kapitola:
Krása :D Len tak ďalej som zvedavá ako sa všetko bude vyvýjať...
Sakrys, jmeno Ian je ted nejaky casty, co? Ne ze by mi to vadilo....
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!