Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I'm different now - 1. kapitola

ghhmj


I'm different now - 1. kapitolaPoté, co Edward Bellu opustí, se Bella nezhroutí, ale začne žít znovu jako pravá teenagerka. Poté, co jejího tátu Charlieho povýší, se budou stěhovat. Bella na Aljašce nastoupí do třetího ročníku a koho tam nepotká? Vydrží její nová povaha? Nebo hned potom, co se potkají, se všechno zkazí? Ať se vám to líbí a když tak mi zanechejte nějaký komentář. Kllarra.

To jsem já:

Jmenuji se Isabella Swanová a je mi osmnáct let, bydlím v malém městečku jménem Forks, pořád tu prší a je tu zima. Bydlím se svým tátou Charliem a… Ale o tom až později.

Řeknu Vám zkráceně svůj příběh: Když jsem byla malá, tak se moji rodiče rozvedli, máma Renée se semnou přestěhovala do Phoenixu a můj táta zůstal ve Forks. Máma si časem našla přítele Phila a zamilovali se, Phil byl basketbalový hráč nižší ligy, a proto hodně cestoval, máma se mnou zůstávala doma, ale chyběl jí Phil, proto jsem se v sedmnácti letech rozhodla, že se přestěhuju k Charliemu.

Ve Forks jsem nastoupila do třetího ročníku a potkala jsem tam moc zajímavou rodinku: Alici, Jaspera, Edwarda, Rosalii, Emmetta, Esme a Carlislea... Zamilovala jsem se do Edwarda a on tvrdil, že on do mě taky. Potom to ale všechno popřel: Na moje osmnácté narozeniny mi Alice uspořádala oslavu, při rozbalování dárků, jsem se řízla do prstu, Jasper mě málem zabil, no a hned druhý den se se mnou Edward rozešel.

Hned potom, co mě nechal v lese samotnou, jsem se rozhodla, že svůj život změním, už nebudu ta plachá, stydlivá Bella, budu  sebevědomá odvážná Isabella. Moc mě bolelo, že mě opustil, ale právě ta bolest mě donutila se změnit. Život je krutý a mě ublížil, ale téhle Isabele ubližovat nebude.

Naučila jsem se na to nemyslet a už je mi to docela jedno, život je moc krátký na to, abych se užírala bolestí.

Hned druhý den po mém rozhodnutí, nakráčela do školy nová Isabella. Krátká minisukně, boty na podpatku, tričko bez ramínek. Přistihla jsem dokonce pár lidí, co na mě koukali s otevřenou pusou, ani Charlie nestačil zírat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Už je to půl roku, co jsem se změnila, a připadá mi, jako by Bella byla někdo jiný a ne moje minulost.

Zrovna teď se chystám do školy, tím chystám, myslím, že si vybírám oblečení. Nakonec jsem zvolila kraťoučké kraťásky a tílko s vestou, dnes venku svítilo sluníčko, takže jsem měla o sto procent lepší náladu, tedy jestli to ještě šlo, já měla totiž dobrou náladu pořád.

Sešla jsem dolů a pozdravila Charlieho, od mojí změny se naše vztahy dost zlepšily.

Nasedla jsem do jedné z mála věcí, které se v mém životě nezměnili, do svého náklaďáčku, sice to trochu kazilo moji image, ale co už, věděla jsem, že nemáme peníze na nové auto. Chtěla jsem si pustit rádio, ale ne a ne se zapnout.

Zaparkovala jsem na přeplněném parkovišti a hned se ke mně přihrnulo pár lidí.

„Izi, dneska ti to moc sluší,“ mrkl na mě Paul, byl to takový frajírek, ale docela dobrej kámoš, často jsme spolu flirtovali, ale nikdy nic víc.

Vydali jsme se všichni ke škole, po mém pravém boku šel Mark, Lucy, Hannah a po mém levém boku šel Paul, George a Luke. S Jessicou, Mikem, Erikem a spol. se už nebavím. Občas, když se potkáme, tak na sebe maximálně kývneme, no jo, vadila jim moje změna, podle mě k lepšímu, podle nich k horšímu. Angela se odstěhovala do New Yourku.

Naše parta byla téměř nerozlučná.

Vešli jsme do budovy školy, všichni už byli ve třídách. Všichni jsme čtvrťáci. Hlasitě jsme se rozloučili a šli jsme do tříd. Já s Georgem jsme měli spolu angličtinu, seděli jsme spolu, učitel tam ještě nebyl, ale i tak se na nás stočila veškerá pozornost. S úsměvem jsme se posadili.

„Co budeš dělat o víkendu?“ zeptal se mě George.

„V sobotu jdeme přece do baru,“ připomněla jsem mu náš plán.

„No a v neděli jdeme s holkama nakupovat,“ usmála jsem se, když jsem si představila sebe a všechny ty hadříky. George se rozesmál.

„Já vás nechápu, vy potřebujete na každej den jiný hadry, zatímco my kluci… “ nedořekl to, protože ho přerušil můj smích.

„Ty máš co říkat, ty náš metrosexuále,“ rozcuchala jsem mu jeho pečlivě nagelované vlasy. „Zrovna ty, kterej je na nákupech častěji než my a to už je co říct… “ Rozesmála jsem se znovu, on se na mě chvíli šklebil, jenomže to nevydržel a rozesmál se taky.

Biologie mi šla, vlastně mi šlo skoro všechno, akorát s matikou jsem byla na hraně. Učitel vešel do třídy a začala hodina.

Po biologii byl tělocvik, matika, literatura, výtvarka, oběd, dnes byl pátek, takže jsme měli krátké vyučování.

Zrovna jsem šla s Lucy chodbou, byly jsme na záchodech upravit si make-up. Lucy byla skvělá holka, měla moc ráda srandu, stejně jako já. Byly jsme v dobré náladě, pořád jsme se smály, chodby byly prázdné, všichni byli na obědě.

Dostala jsem bláznivej nápad. Vylezla jsem na parapet, vyklonila se z okna a z plných plic jsem zařvala.

„Chci se zabít, život pro mě ztratil smysl!“

Lucy se vedle mě rozesmála a nemohla přestat, jenže v tu samou chvíli, kdy jsem se rozesmála i já, jsem pod sebou spatřila plešatou hlavu našeho ředitele.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm different now - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!