Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Immortal love - 11.kap.


Immortal love - 11.kap.Rosalie s Emmetem taky nechápou, co by mohlo malou Jane přivést do Dartmouthu? Neveří, že to je jen kvůli Belle. A Emmet opět nezklamal.. :D

 

Edward´s view

„Cože? Jane? Kdy? Proč?" vysypaly se otázky z Emmeta.

Byl naprosto ztuhlý, stejně jako Rosalie. Kmitali pohledem ode mě k pokoji, kde byla Bella. Viděl jsem, jak si Rose vykreslovala v hlavě dokonalou tvář malé Jane.

„Bylo to v ten den, kdy jsme se šli zapsat. Pak jsme se dozvěděli, že pravděpodobně to budeš ty, kdo nám bude otravovat život." spustil jsem se do vypravování.

Emmet se zakřenil a dodal: „Ale jsi rád, že tu jsme co? a mrkl na mě.

„Viděl jsem k čemu se chystá a když po mně skočil, okamžitě jsem hbitě odskočil. Chtěl mě obejmoout, tak silně, až bych mu odpustil to, že narušil naše soukromí s Belou.

„Chcete vědět o Jane nebo můžu jít za Bellou?" na Emmetovo laškován jsem opravdu neměl náladu.

„Promiň, povídej." řekla Rose. Omluvně na mě pohlédla a střelila zlsotný pohled po Emmovi.

„Šli jsme s Bell na lov. Pak jsme se rozdělili. Lovili jsme si každý po svém až po nějaké chvíi jsem uslyšel, jak mě Bella myšlenkově hledala. Vůbec jsem nevěděl co se děje. Pak na mě narazila a než stihla cokoliv říct, ucítil jsem ten povědomý pach." vysvětlil jsem.

„Byla bitka?" rozzářil se Emmet.

Apaticky jsem na něj zíral.

„Fájn" obrátil Emm oči v sloup.

„Když jsem se ji zeptal, co ji sem přivádí, tak jen říkala, že dlouho nebyla pryč z Itálie a že je tu sama." dořekl jsem a přemítal, jestli jsem nevynechal něco podstatného.

„Sama?" pomyslela si Rose.

„Já vím, taky se mi to nezdálo a v její mysli jsem nic nenašel. Později, když jsme dorazili s Bellou domů, tak mi to došlo. Pověsili ji na Bells, protože nevěří, že bude klidná. Myslí si, že by byla schopná nadělat tu nepořádek." dodal jsem

„Páni. Ta holka má vážně pořád smůlu. Myslíš, že by se mohlo něco stát?" zeptal se Emmet.

„Bellu mám pod dohledem. Nic se nestane!" a na každé slovo jsem dával pořádný důklad.

„To je divné. Nepamatuji si, že by někdy pověsili někoho na nás." řekla Rose.

Všichni jsme se ponořili do svých myšlenek. Promítali se nám hlavami dokola furt ty stejné věci. Jane. Proč? Sama? Přijde sem za námi? Ale Emmetovy myšlenky se pak ubírali úplně jiným směrem.

„Emmete!" okřiknul jsem ho. Jeho sexuchtivé myšlenky spojené s Rose ve mě vyvolávaly nechutné pocity.

„Promiň! Tak mysli na něco jiného! Nemůžu za to, že jsem s ní nějakou dobu nebyl a chyběla mi." okřiknul mě zpátky.

Mlčel jsem a marně se snažil vytěsnit jeho myšlenky z mojí hlavy.

„Zůstanete na snídani?" zeptal jsem se a začal jsem se smát.

Čas rychle uběhl, už pomalu svítalo. Šel jsem se podívat za Bellou.

 

Bella´a view

Ležela jsem na posteli. Připadala jsem si tak vyřízená. Jak dlouho ještě budu muset být bez své holčičky? Ta představa, že s ní nemusím být klidně ještě pár týdnů mě ničila. Vytrhlo mě z myšlenek až tiché zaskřípění otevírajících dveří.

„Lásko, copak se děje?" vešel Edward. A když mě viděl ležet na posteli, v tu chvíli se ke mně zezadu tulil.

„Chybí mi. smutně jsem zašeptala. Přitiskl si mě blíž k sobě.

„To i mně." a líbl mě do vlasů. „A co - "

„A co Rose s Emmetem?" skočila jsem mu do řeči. Pohlédla jsem na něj, vypadal ustaraně.

„Jsou zaskočení. Ale nemusíš se bát. Ještě sice nic přesného neřekli, ale rozhodli se žit tu s námi." snažil jsem se o nadšený tón, ale vyznělo to spíš ironicky.

„Hmm.. " vzmohla jsem se jen na to.

„Co říkala Nessie?" zajímal se Edward.

„Je zdravá, má se fajn. S Jackem jsou stále spolu. Mám tě pozdravovat a že se za námi brzy přijede podívat." poinformovala jsem ho.

„A co budeme dělat do té doby?" smyslně se mě zeptal.

Otočila jsem se k němu, koukal na mě. Začala jsem ho něžně líbat a rukama mu vjela do vlasů. Vyhoupla jsem se na něj. Vášnivě jsme se na sebe tiskli. Zajel mi pod tričko a okamžitě mi ho roztrhl. Zajela jsem mu taky pod triko. Užívala jsem si dokonalé tělo mého drahého muže.

„Ťuk, ťuk." zakřičel Emmet za dveřmi.

„Co chceš?" zlostně jsem po něm zaječela.

„Máme s Rose plán. No spíš nápad." zakřičel zpátky Emmet. Dveře byly stále zavřené.

„Dej nám pokoj." zařval pro změnu Edward. A začali jsme se líbat dál.

„Jak chcete." a už jsem uslyšela jen ránu, jak dveře dopadly na zem.

„To že jsi o něco starší ještě neznamená, že po mně budeš řvát." ukázal rozzlobeně na Edwarda. My se vzmohli jen na civění na Emma.

„Fájn. Přijdeme za chvilku ta vámi." rezignovaně prohlásil Edward.

„Teď hned!" řekl diktátorsky Emmet.

„A dovolíš aspoň, abych na sebe něco hodila?" zavrčela jsem na něj.

„Jo, aha. Jasně." došlo Emmovi a odešel z pokoje.

„Myslí si, že přišel na úžasný nápad." posměšně zašeptal Edward.

„Jaký nápad?" zeptala jsem se ho rozladěně.

„Uvidíš." a mrkl na mě. Než jsem stihla vstanout z postele, byl Edward zpátky z šatny s tričkem, které mi podával.

„Děkuji." a přitáhla jsem si ho blíž k sobě.

„Chceš, aby nám rozbil něco dalšího?" snažil se znít vážně, jako by mu to dělalo nějakou starost. Viděla jsem však, jak mu cukají koutky.

„Jasně, jasně." hodila jsem na sebe triko a snažila jsem se tvářit taky tak vážně. Nakonec jsme to nevydrželi ani jeden a začali se oba hlasitě smát.

předchozí 10. kapitola další 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Immortal love - 11.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!